Розважальне шоу «Дівчата проти хлопців» 8-Б клас
Мета: Виховувати у дітей через ігри людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.
Обладнання: художньо оформлене приміщення, комп’ютер, проектор, навушники, картинки,30 кульок рожевого і блакитного кольору .
Хід заходу
Вступне слово вчителя.
Вас вітає розважальна програма «Дівчата проти хлопців!»: битва між Інь і Янь, між добром і злом.
Він каже: «чорне», Вона каже: «біле», Він: «так», а Вона «ні»! Але світ був би не цікавим, якщо б у ньому жили тільки хлопці або тільки дівчата, тому один без одного вони життя свого не уявляють…
Сьогодні наш клас розділиться на табір хлопців і дівчат, аби позмагатися за першість, визначити хто більш сміливий, кмітливий, талановитий, розумний, хто ліпше жартує, врешті решт – хто кращий. І все заради того, аби знову переконатися: ми варті одне одного!
Але перемога не буде легкою, адже для того, щоб перемогти і хлопцям і дівчатам необхідно добре розбиратися в психології одне одного. А неабияку частку азарту і гарного гумору додадуть нашій грі самі учасники чарівні і спритні дівчата та неперевершені гумористи хлопці.
Сьогодні буде не просто гра, а справжня бійня! І очолювати її будуть прекрасні команди «Хлопців» та «Дівчата». І нехай переможе найсильніший. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – це ____________________!
Правила гри.
1. Перший раунд – «Обери фото»
Ведучий 1: На екрані запропоновано 2 фотографії де за запитанням потрібно вибрати лише одну.
Отже: Одвічне запитання:
Ведучий 1: Які дівчата більше подобаються хлопцям? Брюнетки чи Блондинки? (Брюнетки)
Ведучий 2: Хлопці, якого собаку на вашу думку обрали б наші дівчата? (Маленького)
Другий раунд має назву «Хто я?»
Ведучий 1: Умови такі: один з учасників виходить до мене і обирає собі конверт в якому лежить зображення персонажу, цей конверт ми передаємо команді, лише вони знатимуть хто ти. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Питання до команди мають бути такі, на які можна відповісти «так» або «ні». Наприклад: Я чоловік? Я казковий персонаж? Час на виконання завдання 90 с. (проходить конкурс.)
Третій раунд має назву «Вгадай назву»
Ведучий : Правила цього раунду такі один учасник від команди одягає ось ці навушники, слухає пісню, а потім має показати команді назву композиції. Можна показувати слова з пісні, але команда має сказати її назву. За підказку команда буде оштрафована на 5балів. На відгадування команді дається 90 секунд. І першими розпочинають переможці попереднього раунду.
Третій раунд має назву «Цапля»
Ведучий : Дуже часто хлопці і дівчата сперечаються хто з них розумніший,а відповіді й досі не має. Ми переходимо до наступного раунду «Цапля», де учасник має змогу продемонструвати не тільки свої фізичні можливості, а й свій інтелект. Учасник виходить до мене і по команді підіймає одну ногу і в такій позі має відповідати на мої питання. Вам потрібно дати відповідь або жінка або чоловік. За 60 с учасник має дати якомога більше правильних відповіде та не торкнутися піднятою ногою підлоги. Команда, учасник якої дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10балів, команда суперниця не отримає нічого.
Питання:
1. Хто відкрив Америку (чоловік)
2. Хто зображений на купюрі 200 гривень (жінка)
3. Автор казки «Дюймовочка» (чоловік)
4. Чиїм іменем назване місто Івано-Франківськ (чоловік)
5. Якого роду слово «тюль» (чоловік)
6. Перша людина в космосі (чоловік)
7. Хто приніс вогонь на землю (чоловік)
8. Хто винайшов радіо (чоловік)
9. Канцлер Німеччини (жінка)
10. Автор драми-феєрії «Лісова пісня» (жінка)
Питання:
1. Хто автор гімну України (чоловік)
2. Хто вперше сказав, що планета Земля за формою куля? (чоловік, Піфагор)
3. Марко Вовчок це – (жінка)
4. Очолює Великобританію (жінка)
5. Кому належать ці слова «На панщині пшеницю жала…» (чоловік)
6. Хто жив у лампі Аладдіна? (чоловік)
7. Український виконавець із псевдонімом Альоша це (жінка)
8. Хто відкрив основний закон електричного струму (чоловік)
9. У кого вища температура тіла, у чоловіка чи жінки? (чоловіка)
10. Чиє ім’я носить німецька машина «Мерседес» (жінка)
П'ятий раунд має назву «Напиши героїв»
Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих. По моїй команді починаємо змагання.
Дівчата:
Шрек, Водяний, гарі Потер, Тімон, Василь Вірастюк, Ігор Кондратюк, Потап, Т.Шевченко
Хлопці:
Білосніжка, Оля Фреймут, Попелюшка, Леся Українка, Царівна-жаба,Лілія Підкопаєва, Ірина Білик, Курочка Ряба.
Шостий раунд називається «Зірки в ряд»
Ведучий : Завдання команд вистроїти суперників в ряд за вказаними ознаками.
Ведучий : Хлопці вам потрібно вказати – хто із дівчат лягає спати найпізніше. розташуйте дівчат у порядку, від більшого до найменшого. На першому місці повинна бути та, котра лягає спати найпізніше.
Ведучий : Дякуємо хлопці за вашу відповідь! А тепер на рахунок три дівчата станьте на свої місця! Один, два, три!
Ведучий : Дівчата вам потрібно вказати – хто з хлопців прокидається найпізніше. розташуйте хлопців у порядку, від більшого до найменшого. На першому місці повинен бути той, хто прокидається найпізніше.
Ведучий : Дякуємо дівчатка за вашу відповідь! А тепер на рахунок три хлопці станьте на свої місця! Один, два, три!
Фінал. «Хто швидше»
Заключний раунд «Хто швидше» Кожна команда має 15 повітряних кульок, за 2 хв. ви маєте їх надути і перекинути на сторону іншої команди. Виграє та команда на чиїй стороні менша кількість кульок .
Ведуча.
Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності.
Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності.
Тож будьте розумними! До нових зустрічей!