Спортивно-інтелектуальна гра "Обери завдання".

Про матеріал
Спортивно-інтелектуальна гра «Обери завдання» До вашої уваги хочеться запропонувати спортивно-інтелектуальну гру «Обери завдання», яка була розроблена мною для використання, як однієї із форм організації фізичного виховання учнів. Ця гра дуже подобається учням, і її можливо використовувати, як на уроці, та і в позаурочній роботі для збільшення рухової і пізнавальної активності учнів. Для гри необхідна наявність шкільної дошки. Клас розподіляється на 2-3 команди. На дошці накреслюється ігрове поле, на подібність гри «Морський бій». У вчителя є заготівка з таким же ігровим полем, в кожній клітинці якого є свій зміст. Спершу по черзі перші гравці кожної команди, потім другі і так далі називають будь-яку клітинку. Вчитель називає зміст клітинки і відзначає її на ігровому полі на дошці, аби не було повторів. Кожна клітинка має свою «ціну»: очки від 10 до 100 позначають певне завдання, яке необхідно виконати, аби заробити ці очки; є клітинки з негативними очками, які віднімаються від вже зароблених командою; є клітинки з додатковими секторами. Гра продовжується доки не назвуть всі клітинки. Виграє команда, яка у підсумку набрала більше очок.
Перегляд файлу

Спортивно-інтелектуальна гра «Обери завдання»

 

До вашої уваги хочеться запропонувати спортивно-інтелектуальну гру «Обери завдання», яка була розроблена мною для використання, як однієї із форм організації фізичного виховання учнів. Ця гра дуже подобається учням, і її можливо використовувати, як на уроці, та і в позаурочній роботі для збільшення рухової і пізнавальної активності учнів.

Для гри необхідна наявність шкільної дошки. Клас розподіляється на 2-3 команди. На дошці накреслюється ігрове поле, на подібність  гри «Морський бій». У вчителя є заготівка з таким же ігровим полем, в кожній клітинці якого є свій зміст. Спершу по черзі перші гравці кожної команди, потім другі і так далі називають будь-яку клітинку. Вчитель називає зміст клітинки і відзначає її на ігровому полі на дошці, аби не було повторів. Кожна клітинка має свою «ціну»: очки від 10 до 100 позначають певне завдання, яке необхідно виконати, аби заробити ці очки; є клітинки з негативними очками, які віднімаються від вже зароблених командою; є клітинки з додатковими секторами. Гра продовжується доки не назвуть всі клітинки. Виграє команда, яка у підсумку набрала більше очок.

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Ж

З

1

10

90

60

П/Х

20

Б.

70

10

2

40

Л.З.

-30

50

100

-20

40

Ш.

3

Ш.

30

100

70

:2

Л.З.

-20

30

4

80

-10

Л.З.

80

-30

90

100

П/Х

5

20

Х2

-20

10

Л.З.

-10

70

-20

6

100

-20

100

40

Ш.

60

Х2

50

7

50

Б.

-30

:2

90

-10

80

-10

8

-10

60

100

20

-20

П/Х

30

-10

 

 

 

Ключ до гри:

10 – стрибки на місці на двох ногах (20 р.)

20 – стрибки на місці на одній нозі (по 20 р.)

30 – присідання (15 р.)

40 – «жаба» (стрибки на місці на двох ногах, підтягуючи коліна до животу) (дівч. – 10 р., хл. – 15 р.)

50 – в.п. - основна стійка – упор сівши – стрибком упор лежачи – стрибком упор сівши – в.п. (10 р.)

60 – широка розніжка (в.п. – у випаді права нога вперед, ліва назад, руки на поясі. Стрибком зміна ніг.) (30 р.)

70 – присідання з вистрибуванням вгору (20 р.)

80 – згинання-розгинання рук в упорі лежачи:

1 кл. – дівч. – 3 р., хл. – 6 р.

2 кл. – 4; 8

3 кл. – 5; 10

4 кл. – 6; 12

90 – присідання на одній нозі:

1 кл. – дівч. – 3 р., хл. – 4 р.

2 кл. – 4; 5

3 кл. – 5; 6

4 кл. – 6; 7

100 – теоретичне запитання з фізичної культури і спорту

П/Х – перехід ходу

Ш. – штраф: 10 сек. швидкого бігу на місці

Л.З. – будь-яке завдання на вибір (любе завдання від 10 до 100 очок на вибір учня)

Б. – банкрот

:2 – поділ всіх зароблених командою очок на 2

Х2 – помноження всіх зароблених командою очок на 2

 

 

doc
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку