Виховний захід «Ну-мо, дівчата!» (до Дня Захисника України)
Мета: заохотити шкільну молодь до занять спортом; популяризувати здоровий спосіб життя; сприяти розвитку фізичних якостей та творчих здібностей учнів в умовах змагань.
Інвентар: 2 стільці, 2 парти, 4 пари взуття, 2 чорні пов’язки на очі,
2 м'ясорубки, 20 картоплин, два ножі, 2 целофанові пакети, 2 тарілки, картки із завданнями, 2 партії шахів.
Учасники: учні 9-10 класів
Слово вчителя:
Змагання, які ми сьогодні для вас підготували, присвячені дню Захисника Вітчизни. Вони є не зовсім звичайними, оскільки у них беруть участь дівчата, учні готувалися до змагань і, сподіваємося, продемонструють, покажуть свої здібності, вміння, інші якості. Глядачі і болільники команд підтримають їх та цивілізовано повболівають. Хочу представити вам членів нашого журі…
Отже, запрошується команда 9 класу до зали.
1-й конкурс «Вихід. Резюме»
Команди організовано заходять до зали під стройову пісню. Презентують назву та емблему.
Капітан команди представляє на суд журі резюме(1 хв.), яке готують заздалегідь. Вимоги до резюме: 1) мета участі команди у змаганнях;
2) короткі розповіді про кожного члена команди (ім'я, захоплення,
здібності, цінність для команди).
Судді оцінюють оригінальність та якість презентації.
Максимальна кількість балів – 5
Команда 9-го : Команда 10-го:
Слово вчителя:
Тим часом, поки судді оцінюють конкурс «Резюме», ми перейдемо до конкурсу «Розминка» , а оскільки змагання у нас носять військово-патріотичний характер, то і запитання у нас будуть в основному на військову тематику. Команди відповідають по черзі. Коли задається питання команді, має бути увага, як з боку команди-суперниці, так і з боку глядачів. Правильна відповідь – 1 бал.
2-й конкурс «Розминка»
На роздуми пропонується З с.
1. Квітка, на якій ворожать (ромашка)
2. Вічнозелене дерево (ялина)
3. Баба з трьох куль (снігова)
4. Дірка в льоду (ополонка)
5. Ховає голову в пісок (страус)
6. Ким стало гидке каченя? (лебедем)
7. Що загубила Попелюшка? (черевичок)
8. Птах миру (голуб)
9. Герб України (тризуб)
10. Що корабель опускає в порту? (якір)
11. Колір чобіт біля воріт (червоний)
12. Вертоліт українською (гвинтокрил, гелікоптер)
13. Човен у козаків (чайка)
14. Чотириногий друг людини (собака)
15. Найбільша міра ваги (тонна)
16. Найбільша міра довжини (кілометр)
17. Зимовий дід (Дід Мороз)
18. Тварина з сумкою (кенгуру)
19. Найбільший виграш у лотерею (джек-пот)
20. Ящірка, що міняє колір забарвлення (хамелеон)
21. Зовнішнє покриття їжака (голки)
22. Антарктичний птах, що не літає (пінгвін)
Вірна відповідь – 1
Команда : Команда :
Результат після 2-х конкурсів
Команда : Команда :
3-й конкурс «Домашнє завдання»
Слово вчителя:
Кожна із наших команд, що сьогодні змагаються, отримала домашнє завдання, у якому мала проявити своє образотворче мистецтво,а саме,створити малюнок на військово-патріотичну тематику «Воїн майбутнього – захисник Вітчизни». Наскільки їм вдалася фантазія на дану тему, ми зараз побачимо. Отже, слово командам, які мають презентувати свою роботу. Оцінюється оригінальність у розкритті теми.
Максимальна кількість балів – 5
Команда : Команда:
Результат після 3-х конкурсів
Команда : Команда :
4-й конкурс «Бойова м’ясорубка »
Слово вчителя:
Уявімо собі, що обидві наші команди знаходяться на військово-польових зборах, де потрібно розібрати, почистити і скласти зброю – бойовий автомат. Звичайно, автомата чи кулемета у наявності ми не маємо, зате є інша зброя: бойова м’ясорубка - котлетна базука. Отож, у змаганні бере участь уся команда. Перші учасники складають частини м’ясорубки в одне ціле, другі учасники розкладають і т.д. до останнього 5-го учасника. Змагання закінчуються тоді, коли м’ясорубка складена і останній учасник стає за стійкою «Струнко»
Перемога – 5 балів
Команда : Команда:
Результат після 4-х конкурсів
Команда : Команда :
5-й конкурс «Підказка на екзамені»
Слово вчителя:
А зараз завдання для вболівальників. Це має бути хлопець від кожної команди. Прошу їх підійти до мене. Ось вже ваші дівчата навчилися поводитися із бойовою зброєю. І на черзі – перевірка теоретичних знань, тобто екзамен. Завдання для хлопців: використовуючи міміку та жести показати своїм дівчатам військові терміни, записані на картках.
Кожна вірна відповідь – 1 бал. Після цього завдання виконує друга команда. На виконання – 2 хв.
Перша команда
Друга команда
Команда : Команда:
Результат після 5-ти конкурсів
Команда : Команда:
6-й конкурс «Кулінарний»
Слово вчителя:
Отже, екзамен позаду, час зайнятися кулінарією.
Кожна команда отримує по 10 картоплин. Завдання: швидко та якісно їх почистити. Змагання проходить у формі естафети, починаючи з капітана, кожна учасниця має почистити по дві картоплини. Після завершення ніж залишається на столі, а дівчата стають по стійці «Струнко!»
Максимальна кількість балів – 5
Команда : Команда:
Результат після 6-ти конкурсів
Команда : Команда :
7-й конкурс «Рота, підйом!»
Слово вчителя:
Наступний конкурс, який ми проведемо, має жартівливий характер. Сподіваюсь, він буде цікавий для вас і принесе позитивні емоції, підніме настрій.
Отже, умови конкурсу: запрошуються по одному учаснику від команди. Зав’язуємо очі темною хустиною. Ваше завдання: необхідно знайти перекинуті стілеці і одягнути на їх ніжки чотири пари взуття, яке знаходиться тут же на підлозі. На виконання завдання у вас 2 хв.30 с. Кількість взутих ніжок – кількість балів за завдання.
Команда : Команда :
Результат після 7-ми конкурсів
Команда : Команда :
8-й конкурс «Армреслінг»
Слово вчителя:
А тепер, юні амазонки, настав час показати клас та проявити свої силові здібності у суто чоловічому виді змагань – армреслінгу. Отже, до сутички запрошуємо:
1) (Зліва – майстер гри на сопілці та інших музичних інструментах. Справа – майбутня волейбольна надія нашої школи) Результат:
2) (Зліва – кандидат у майстри спорту у грі на магільниці. Справа – проти неї «Ой дана, дана дівчина з Майдана») Результат:
3) (Зліва – чемпіон 9 класу з боїв без правил серед хлопців. Жодної поразки, жодної нічиєї, всі перемоги – тільки нокаутом. Справа – володар чорного поясу з предметних олімпіад ) Результат:
4) (Зліва – ніндзя у спідниці, бойова зброя – магільниця. Справа – спортсмен-багатоборець у навчанні, художній самодіяльності, спорті) Результат:
5) (Зліва – багаторазовий чемпіон по биттю хлопцям у бубен. Справа – володар третього дану з карате-до, після і під час уроків) Результат:
Кожна перемога – один бал.
Команда : Команда :
Результат після 8-ми конкурсів
Команда : Команда :
9-й конкурс «Шахматні перегони»
Слово вчителя:
І нарешті наше змагання добігає до завершення. Зараз проведемо останній конкурс. Перед кожною командою – дошка із розкладеними на ній чорними і білими фігурами. Завдання обом командам: за сигналом розкласти шахові фігури у вихідному порядку, починаючи з пішаків. Перемагає той, хто швидко і правильно розставить фігури. Команда : Команда :
Результат після 9-ми конкурсів
Команда : Команда :
Підсумок гри