Спортивно-масовий захід "Ну-мо, дівчата!" (5-11 кл)

Про матеріал
Спортивно-масовий захід "Ну-мо, дівчата!" (5-11 кл). Мета: популяризація здорового способу життя, розвиток спритності, сили, швидкості, координації, протидія шкідливим звичкам, популяризація спорту серед літей та молоді
Перегляд файлу

Виховний захід   «Ну-мо, дівчата!»                                           (до Дня Захисника України)

 

                                                                                    

   Мета:  заохотити шкільну молодь до занять спортом;                                                              популяризувати здоровий спосіб життя; сприяти розвитку фізичних якостей та творчих здібностей учнів в умовах змагань.

 

Інвентар: 2 стільці, 2 парти, 4 пари взуття, 2 чорні пов’язки на очі,

              2 м'ясорубки, 20 картоплин, два ножі, 2 целофанові пакети, 2 тарілки,  картки із завданнями, 2 партії шахів.                                                              

 

    Учасники: учні 9-10 класів

                                                                                 

                                                         

   Слово вчителя:

   Змагання, які ми сьогодні для вас підготували, присвячені дню Захисника Вітчизни. Вони є не зовсім звичайними, оскільки у них беруть участь дівчата, учні готувалися до змагань і, сподіваємося, продемонструють, покажуть свої здібності, вміння, інші якості. Глядачі і болільники команд підтримають їх та цивілізовано повболівають. Хочу представити вам членів нашого журі…

    Отже, запрошується команда 9 класу до зали. 

1-й конкурс «Вихід. Резюме»

Команди організовано  заходять до зали під стройову пісню. Презентують назву та емблему. 

Капітан команди представляє на суд журі резюме(1 хв.), яке  готують заздалегідь. Вимоги до резюме: 1) мета участі команди у змаганнях;

                             2) короткі розповіді про кожного члена команди (ім'я, захоплення,

здібності, цінність для команди).

Судді оцінюють оригінальність та якість презентації.

Максимальна кількість балів – 5

Команда 9-го :                                                                       Команда 10-го:                                                                   

Слово вчителя:

    Тим часом, поки судді оцінюють конкурс «Резюме», ми перейдемо до конкурсу «Розминка» , а оскільки змагання у нас носять військово-патріотичний характер, то і запитання у нас будуть в основному на військову тематику. Команди відповідають по черзі. Коли задається питання команді, має бути увага, як з боку команди-суперниці, так і з боку глядачів. Правильна відповідь – 1 бал.

 

2-й конкурс «Розминка»

На роздуми пропонується З с.

1. Квітка, на якій ворожать (ромашка)

2. Вічнозелене дерево (ялина)

3. Баба з трьох куль (снігова)

4. Дірка в льоду (ополонка)

5. Ховає голову в пісок (страус)

6. Ким стало гидке каченя? (лебедем)

7. Що загубила Попелюшка? (черевичок)

8. Птах миру (голуб)

9. Герб України (тризуб)

10. Що корабель опускає в порту? (якір)

11. Колір чобіт біля воріт (червоний)

12. Вертоліт українською (гвинтокрил, гелікоптер)

13. Човен  у козаків (чайка)

14. Чотириногий друг людини (собака)

15. Найбільша міра ваги (тонна)

16. Найбільша міра довжини (кілометр)

17. Зимовий дід (Дід Мороз)

18. Тварина з сумкою (кенгуру)

19. Найбільший виграш у лотерею (джек-пот)

20. Ящірка, що міняє колір забарвлення (хамелеон)

21. Зовнішнє покриття їжака (голки)

22.  Антарктичний птах, що не літає (пінгвін)

   

Вірна відповідь  – 1

Команда  :                                                                       Команда : 

 Результат після 2-х конкурсів

Команда :                                                                        Команда :

 

3-й конкурс «Домашнє завдання»

Слово вчителя:

   Кожна із наших команд, що сьогодні змагаються, отримала домашнє завдання, у якому мала проявити своє образотворче мистецтво,а саме,створити малюнок на військово-патріотичну тематику «Воїн майбутнього – захисник Вітчизни». Наскільки їм  вдалася фантазія на дану тему, ми зараз побачимо. Отже, слово командам, які мають презентувати свою роботу. Оцінюється оригінальність у розкритті теми.  

Максимальна кількість балів – 5

Команда :                                                                        Команда: 

 Результат після 3-х конкурсів

Команда :                                                                        Команда :                                                          

 

 

 

 

 4-й конкурс «Бойова м’ясорубка »

Слово вчителя:

Уявімо собі, що обидві наші команди знаходяться на військово-польових зборах, де потрібно розібрати, почистити і скласти зброю – бойовий автомат. Звичайно, автомата чи кулемета  у наявності ми не маємо, зате є інша зброя: бойова м’ясорубка  - котлетна базука. Отож, у змаганні бере участь уся команда. Перші учасники складають частини м’ясорубки    в одне ціле, другі учасники  розкладають і т.д. до останнього 5-го учасника. Змагання закінчуються тоді, коли м’ясорубка складена і останній учасник стає за стійкою «Струнко» 

Перемога – 5 балів

Команда :                                                                                  Команда:

 

Результат після 4-х конкурсів

Команда :                                                                           Команда :

                                                                   

 

                                                                   

5-й конкурс «Підказка на екзамені»

Слово вчителя:

А зараз завдання для вболівальників. Це має бути хлопець від кожної команди.  Прошу їх підійти до мене. Ось  вже ваші дівчата навчилися поводитися із бойовою зброєю. І на черзі – перевірка теоретичних знань, тобто екзамен. Завдання для хлопців:  використовуючи міміку та жести показати своїм дівчатам військові терміни, записані на картках.

Кожна вірна відповідь – 1 бал. Після цього завдання виконує друга команда. На виконання – 2 хв.

 

Перша команда

 

 

  • Стрільба з лука
  • Атака
  • Танк 
  • Підводний човен
  • Пістолет
  • Стрибки з парашутом
  • Прапор

 

  • Противогаз

 

 

       

Друга команда

 

 

  • Рукопашний бій
  • «Здаюся у полон»
  • Плавання
  • Літак

 

  • Вибух
  • Граната
  • Автомат
  • Фехтування

 

Команда :                                                                       Команда: 

 Результат після 5-ти конкурсів

Команда :                                                                        Команда:

 

 

6-й конкурс «Кулінарний»

Слово вчителя: 

  Отже, екзамен позаду, час зайнятися кулінарією. 

Кожна команда отримує по 10 картоплин. Завдання: швидко та якісно їх почистити. Змагання проходить у формі естафети,  починаючи з капітана, кожна учасниця має почистити по дві картоплини. Після завершення ніж залишається на столі, а дівчата стають по стійці «Струнко!»

Максимальна кількість балів – 5

 

Команда  :                                                                       Команда: 

 Результат після 6-ти конкурсів

Команда :                                                                        Команда :

 

 

7-й конкурс «Рота, підйом!»

Слово вчителя: 

    Наступний конкурс, який ми проведемо, має жартівливий характер. Сподіваюсь, він буде цікавий для вас і принесе позитивні емоції, підніме настрій.

    Отже, умови конкурсу: запрошуються по одному учаснику від  команди. Зав’язуємо очі темною хустиною. Ваше завдання: необхідно знайти перекинуті стілеці і одягнути на їх ніжки чотири  пари взуття, яке знаходиться тут же на підлозі. На виконання завдання у вас 2 хв.30 с. Кількість взутих ніжок – кількість балів за завдання.

 

  Команда :                                                                       Команда : 

 Результат після 7-ми конкурсів

 Команда  :                                                                        Команда :

 

8-й конкурс «Армреслінг»

Слово вчителя: 

     А тепер, юні амазонки, настав  час показати клас та проявити свої силові здібності у суто чоловічому виді змагань – армреслінгу. Отже, до сутички запрошуємо:

1)  (Зліва – майстер гри на сопілці та інших музичних інструментах. Справа – майбутня волейбольна надія нашої школи) Результат:

2)  (Зліва – кандидат у майстри спорту у грі на магільниці. Справа – проти неї «Ой дана, дана дівчина з Майдана») Результат:

3)  (Зліва – чемпіон 9 класу з боїв без правил серед хлопців. Жодної поразки, жодної нічиєї, всі перемоги – тільки нокаутом. Справа –  володар чорного поясу з предметних олімпіад ) Результат:

4)  (Зліва –  ніндзя у спідниці, бойова зброя – магільниця.  Справа – спортсмен-багатоборець у навчанні, художній самодіяльності, спорті) Результат:

5)   (Зліва – багаторазовий чемпіон по биттю хлопцям у бубен. Справа – володар третього дану з карате-до, після і під час уроків) Результат:

Кожна перемога – один бал.

 

  Команда :                                                                       Команда : 

 Результат після 8-ми конкурсів

 Команда  :                                                                        Команда :

 

9-й конкурс «Шахматні перегони»

Слово вчителя: 

   І нарешті наше змагання добігає до завершення. Зараз проведемо останній конкурс. Перед кожною командою – дошка із розкладеними на ній чорними і білими фігурами.    Завдання обом командам: за сигналом розкласти шахові фігури у вихідному порядку, починаючи з пішаків. Перемагає той, хто швидко і правильно розставить фігури.                                                                                                                                                       Команда :                                                                       Команда : 

 Результат після 9-ми конкурсів

 Команда  :                                                                        Команда :

 

Підсумок гри

 

 

docx
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку