Спортивно-оздоровче свято "Здоров'я дитини - майбутнє України".

Про матеріал
Мета : створити умови для закріплення знань учнів із питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а отже — благополуччя і добробут усієї України, її майбутнє; розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан; виховувати корисні звички, що допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Відділ освіти виконавчого комітету

Покровської селищної ради

Братська ЗОШ I-III ступенів

 

 

 

 

Сценарій

 

спортивно-оздоровчого свята для учнів 5-6 класів

 

« Здоров’я дитини – майбутнє України »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  Підготував: І.П.Карабут, вчитель фізичної культури,

                                                                вчитель-методист

 

 

 

« Здоров’я дитини – майбутнє України »

 

Спортивно-оздоровче свято для учнів 5-6 класів

 

 

 

 

 

 

 

   Мета : створити умови для закріп­лення знань учнів із питань здоро­вого способу життя;  

               розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а отже — 

               благополуч­чя і добробут усієї України, її май­бутнє; розвивати бажання вести ак­тивний

               спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан; виховува­ти корисні звички, що 

               допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом; 

               виховувати любов до природи.

 

 

 

 

    Обладнання та інвентар:

    *   плакати з прислів'ями про здоров'я («Бе­режи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий»,  

       «Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров'я усміхається» «У здоровому тілі — здоровий дух», 

       «Здоров'я не купиш ні за які гроші»);

    *   плакат «Наші очікування» (намальоване дерево, поряд із яким лежить кошик);

    *   різнокольорові паперові «яблучка»;

    *   плакат «Квітка здоров'я»;

    *   картки з прислів’ями -12 шт.; ланцюжки -2 шт.; картки з тестовими завданнями-2шт.;

      м’ячі – 2 шт.; стійки – 2 шт.;  кольорові геометричні фігури – 48 шт.; гімнастичні палиці - 2шт.;

      кольорові стрічки – 24 шт.; надувні кульки – 14 шт.; гімнастичні кола – 2 шт.; парти – 2 шт.;

      віники – 2 шт.; совки – 2 шт.; ялинові шишки – 12 шт.; мішечки з ароматом – 12 шт.

 

 

 

 

      Місце проведення: спортивний зал

 

 

 

 

      Дата проведення:.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Хід заходу

 

 

 

                  Лунає тиха мелодія.

 

              1-а ведуча . Сьогодні у нас гарне  свято!           

                                   Ми дуже раді всіх вітати.

                                   І сподіваємось, що кожен

                                  Для себе щось узяти зможе!

                                  Хтось настрій добрий запозичить,

                                  Бо посмішка усім нам личить.

                                  Хтось слову доброму зрадіє,

                                  Бо про добро усі ми мрієм.

 

            2-а ведуча . Гостей ми хочем привітати,

                                 Козацький хліб подарувати.

                                 Гей, запашний рум'яний коровай

                                 Хай буде згадка про наш край.

 

            1-а ведуча . Хай, добрі люди, вам щастя буде

                                 Хай буде доля на все роздолля,

                                 А до того — літ пребагато

                                 На добро і згоду!

 

               Пісня «Родина»

      Ведуча 2. А зараз оплесками зустрічаймо головних учасників свята – учнів 5-го та 6-го класу. (Учні під музику заходять до залу і стають у  шеренгу).

    

    Учитель фізкультури. Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.

                                              Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

                                              Хай сміється мирне небо і дивує світ.

                                              А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

                                              Бо здоров'я, любі діти, в світі головне.

                                              А здоровий і веселий — щастя не мине!

 

     Учитель фізкультури. Дорогі діти! Здоров'я — одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. З давніх-давен у нашій країні цінували здоров'я. Тому про нього складено так багато прислів'їв. Діти – майбутнє нашої нації. Саме дітям належатиме важлива роль у розбудові нашої держави. А що потрібно для цього? Ну звичайно ж, у першу чергу здоров'я! 

    Отож тема нашого заходу — «Здоров'я дитини — май­бутнє України».

    А проведемо його у вигляді по­дорожі потягом «Здоров'я», зупиня­ючись на нижчезазначених  

    станціях  1. Про здоров'я наше дбає Україна молода.

                     2.   Твоє здоров'я — у твоїх руках, тож бережи його щоднини.

                     3.   Щоб здоров'я міцне мати — про природу треба дбати.

                     4.   Якщо здорові діти України, прекрасне майбуття на нас чека.

    На кожній станції ви будете виконувати ігри, які допоможуть вам попередити різні 

    захворювання.

    Учитель фізкультури. Перш ніж розпочати по­дорож, виконаймо з вами вправу «Дерево 

     очікувань». (Учні на різно­кольорових паперових «яблучках» записують свої очікування від 

     заходу і прикріплюють їх на дерево, яке намальоване на плакаті «Наші очікування».)

     Учитель фізкультури. Отже, ми вирушаємо в по­дорож.

 

2

СТАНЦІЯ 1. «ПРО ЗДОРОВ'Я НАШЕ ДБАЄ УКРАЇНА МОЛОДА»

 

          1-й учень

                       Основний закон Вкраїни

                       Конституція нова.

                       Всі ми раді, що в столиці

                       Його Рада прийняла..

         

           2-й учень

                       На освіту і здоров'я

                       Маєм ми усі права,

                       Захист мають навіть риби,

                       Ліс, дерева і трава.

         

          3-й учень

                       А стаття в ній двадцять сьома

                       Дала право на життя.

                       Із щасливим цим законом

                       Ми прямуєм в майбуття.

        

           4-й учень

                       Ми щасливі: про нас дбає

                       Україна молода.

                       На сторожі прав людини

                       Конституція нова.

 

      Учитель фізкультури. Так, ми маємо право на життя і здоров'я. Але ми маємо й обов'язок —  

       берегти своє життя і здоров'я. Тому ми зараз проведемо разом фізкультхвилинку «Деревце».

      Я буду промовляє речення, а ви руха­ми  будете ілюструвати його зміст.

      *   Трава низенька-низенька. (Діти присідають.)

      *   Дерева високі-високі. (Піднімають руки догори.)

      *   Вітер деревце колише-гойдає. (Обертаються навколо себе.)

      *   То вліво, то вправо нахиляє. (Нахиляються вправо, вліво.)

      *   То вгору, то назад. (Потягуються вгору, назад.)

      *   То   вниз   нагинає.   (Нахиляються вперед.)

      *   Птахи летять-відлітають. (Маха­ють руками.)

      *   А учні тихенько змагання розпочинають.

 

                                               Ігри для профілактики та корекції плоскостопості

     

 1. Гра «Зоопарк» або «Покажи предмет(дію)».

       На середині спортивного залу розкладено картки з афоризмами (прислів'ями). Гравці 

       шикуються в колону по одному біля лінії старту. Учням пропонується подолати відстань

       обраним способом. За сигналом перший гравець як «мишка»(на пальчиках) пересувається до 

       середини залу, бере одну картку і, продовжує рух цим же способом до дошки, прикріпляє 

       картку і повертається до своєї команди як «ведмідь»(на зовнішньому боці стопи). Опісля 

       наступний гравець продовжує естафету. Перемагає команда, яка швидше складе прислів'я.

Прислів'я:

        Здоров'я маємо — не дбаємо, а втративши — плачемо.

      • Здорова людина в житті добра і справедлива.

      Учитель фізкультури. Усі молодці. Важливо не тільки знати прислів'я, а й керува­тися ними в 

      житті. Чим раніше ви усвідомите, що здоров'я — найцін­ніший дар, який потрібно оберіга­ти, тим  

       здоровішими будете.

       3

      2.Гра «Пройди тестування».

       Гравці розділені на 2 команди і стоять у колоні по одному. На відстані 1-2 м. від них лежить 

       ланцюжок (3-4 м ), в кінці залу на дошці прикріплені тестові завдання про здоров’я. За 

       сигналом перший гравець ходьбою на п’ятках пересувається по ланцюжку, доходить до дошки, 

       дає відповідь на тестове запитання і бігом повертається до своєї команди. Опісля наступний 

       гравець продовжує естафету. Перемагає команда, яка швидше і правильніше виконає тестове 

       завдання.

Тестові завдання

      1.  Щоб мати добре здоров'я потрібно:

      А -  правильно харчуватися; Б -  багато працювати за комп'ю­тером; В - відпочивати на 

     свіжому повітрі.

      2.  Чинники, вплив яких може погіршити здоров'я:

      А  -  шкідливі звички; Б -  активний відпочинок; В  - погані стосунки з однокласни­ками.

      3. Ситуація, коли життю і здоров'ю людини щось загрожує, називається:

      А  - безпекою; Б  - небезпекою; В -  хворобою.

      4.  Для раціонального харчування людини головними продуктами з пе­релічених мають бути:

      А  - чіпси; Б  -  молоко; В -   риба; Г -   кетчуп; Д -  овочі.

      5.  На фізичний розвиток негативно впливає:

      А  - загартовування; Б  - куріння; В -   заняття у спортивній секції; Г - малорухливий спосіб  

      життя.

      6. Раціональне харчування — це: А - переїдання; Б - неправильне харчування; В - повноцінне,  

          збалансоване хар­чування.

 

      3. Гра «Потяги»

      Гравці розділені на 2 команди і стоять у колоні по одному, прямі руки кожен гравець кладе на 

      плечі того, хто стоїть попереду, У першого гравця — руки на поясі. За командою вчителя

     «потяг» виконує вправи із просуванням уперед. Наприклад, ходьба на, п'ятках. Виграє команда, 

      яка виконала вправу без помилок і дружніше.

 

      4. Гра «Прокоти м’яч».

      Гравці розділені на 2 команди і стоять у колоні по одному. У першого гравця в ногах м’яч. За  

      сигналом він прокочує стопою м’яч до стійки і назад. Перемагає команда, яка швидше і 

       правильніше виконає завдання.

      Пісня про здорове харчування (на мотив пісні «Улыбка»).

 

      СТАНЦІЯ 2. «ТВОЄ ЗДОРОВ'Я — У ТВОЇХ РУКАХ, ТОЖ БЕРЕЖИ ЙОГО ЩОДНИНИ »

     Учитель фізкультури. Як би Україна не дбала про кожну дитину, не можна ні­чого зробити без 

     бажання самої дитини зробити себе здоровою. Здоров'я не можна купити ні за які гроші, його  

     можна сформувати шляхом одержання знань і постій­ної роботи над собою. Відсутність здоров'я -  

     повна або часткова - забирає в людини повсякденну ра­дість активного життя, праці,

     за­хоплюючих подорожей. Тому в усі часи здоров'я було і є основою людського існування.

       1-й учень

                     Щоб міцне здоров'я мати,

                     Треба дуже добре знати

                     Дітям правила прості

                     Та за змістом — золоті.

 

       2-й учень

                    Не треба жити навмання —

                    Виконуй розпорядок дня,

                    Чергуй працю й відпочинок —

                    Все устигнеш таким чином!

 

4

      3-й учень

                   Щоби з твоїм здоров'ям

                   Все було в порядку,

                   Кожен день свій починай

                   З ранкової зарядки!

      4-й учень

                  Хочеш бути силачем —

                  Подружи зі спортом:

                  З ковзанами і м'ячем,

                 Стадіоном, кортом!

      5-й учень

                  Сім гріхів не наживай,

                  А любов у серці май.

                  Весело дивись у світ

                  І живи багато літ.

 

      1учень. Здоров’я – це ранок зі свіжим повітрям.

                     Це сонце, що гріє ласкаво й привітно.

    

     2 учень. Здоров’я – це смак свіжих ягід дозрілих,

                     Це спорт, що дає нам наснагу і силу.

     

     3 учень. Це сон, що на крилах нам зорі несуть.

                     Бери це сміло мій друже, у путь!

    

     4 учень. Та тільки на цьому шляху пам’ятай:

                    Цурайся цигарки, від чарки тікай!

    

     5 учень. І знай, любий друже, – у цьому житті,

                    Чи бути здоровим, ВИРІШУЄШ ТИ!

 

.Ігри з елементами кольоротерапії та корекції зору

 

    5. Гра «Збір овочів».

        Учні стоять у колоні по одному. На відстані 8-9 м. знаходиться «город», на якім перемішані  

    різні геометричні фігури різного кольору за кількістю учнів. Вчитель називає овочі: наприклад – 

    помідор, учні по черзі біжать до «городу» і беруть фішку того кольору, яка відображає назву 

    овочу. Перемагає команда, яка прибігла першою до кожного показника і не переплутала кольори.

    6. Гра «Банти».

       Учні розділені на дві команди і стоять в колону по одному. У кожного учня в руках кольорова 

     стрічка. Навпроти кожної команди помічник з гімнастичною палицею, на якій прив’язані

     6 стрічок однакової довжини та різного кольору. За сигналом учасник повинен бігти з стрічкою і 

     зав’язати на стрічку гімнастичної палиці відповідного кольору.

 

     Пісня про фізкультуру і спорт (на мотив пісні «В траве сидел кузнечик» ).

 

Ігри на продуктивність роботи легенів

    7. Гра «Надуй кульку».

       Учні стоять у колоні по одному. Навпроти команд на відстані 9м стоять парти, на яких 

    знаходяться надувні кульки. За сигналом вчителя перший учасник біжить до столу, надуває 

    кульку до тих пір, поки вона не лопне і швидко повертається до своєї команди, передаючи 

    естафету наступному учаснику.

   

5

    8. Гра «Утримай кульку».

       Учні розділені на дві команди. У команди — обруч та повітряна кулька. Гравці ста­ють у коло. 

       Слід, не виходячи з кола, дмухати на кульку або поправляти траєкторію її польоту будь-якими  

       час­тинами тіла, крім рук і ніг, щоб вона не впала на підлогу за колом. Виграє команда, яка        

       протри­мається найдовше.

      

СТАНЦІЯ 3. « ЩОБ ЗДОРОВ'Я МІЦНЕ МАТИ — ПРО ПРИРОДУ ТРЕБА ДБАТИ »

 

Учитель фізкультури. Усім відомий вислів, що кра­са врятує світ. Озирнімося навколо: п'є

        джерельну воду вітер зранку, сонце ніжно пестить троянду на світанку, а сосни тихенько

        розмо­ву ведуть звіддалік, верба кучерява веде рокам свій лік. Як хороше від­почити на лоні  

        природи, вдихнути запах терпкої живиці і свіжого сіна. На жаль, люди забувають, що

        на­вколишнє середовище треба берегти, бо від нього залежить здоров'я всіх.

     

       1-й учень. Ми, молоде покоління, теж хочемо купатися в чистих річках, дивитись у чисте небо,

   пити чисту воду, їсти чисті продукти. Ми хо­чемо дихати чистим повітрям, ви­вчати природу,

       навколишній світ.

       2-й учень

                 Природа в нас гарна,

                 Така мальовнича.

                 Ми просимо вас, люди,

                 На хвильку спиніться.

                 Сміття не вивозьте,

                 Будь ласка, до лісу.

                 Для цього є звалища,

                 Знайте ж бо, звично.

       3-й учень

                 І не рубайте дерев без потреби,

                 Щоб виростить їх,

                 Часу ой скільки треба!

                  Природа віддячить.

                  Вона ж таки щедра.

                  Її берегти й шанувати лиш треба.

 

      9. Гра « Підметем підлогу ».

         Учні розділені на 2 команди і стоять в колону по одному. В руках у направляючого віник і

      совок, рядом стоїть відро. На відстані 9 м лежать розкидані по підлозі шишки за кількістю учнів. 

      За сигналом перший учень біжить підмітає одну шишку, повертається до своєї команди, залишає 

      шишку у відрі, а совок і віник передає наступному гравцеві. Перемагає команда, яка першою 

      завершить «прибирання території».

   

        Учитель фізкультури. Діти! Оскільки ви трішечки втомились, то для зняття втоми пропоную 

        вам пройти сеанс аромотерапії (лікування за допомогою запахів).

        ( Кожному учаснику команди  роздаються мішечки з запахами  м’яти, апельсина, ялини. Діти  

        на протязі 30сек. вдихають запахи свого мішечка, а потім обмінюються мішечками з 

        гравцями другої команди).

 

     СТАНЦІЯ 4. « ЯКЩО ЗДОРОВІ ДІТИ УКРАЇНИ, ПРЕКРАСНЕ МАЙБУТТЯ НА

                               НАС ЧЕКА »

 

      Учитель фізкультури. Я думаю, усі ви зрозуміли, що від кожного з вас залежить не тільки 

      власне здоров'я, а й майбут­нє нашої України. Якщо ви будете здоровими, то все зробите для 

      про­цвітання держави.

     6

    «Здорові діти — здорові батьки».

     Запам'ятайте це прислів'я.

     Здоров'я бережи своє завжди,

     Оберігай завжди довкілля.

   

    Створення «Квітки здоров'я». (В учнів у руках по пелюстку, на якому написана буква зі слова   

    ЗДОРОВ’Я. Промовивши слова, учень виходить до дошки і прикріплює свій пелюсток).

   

       1учень.  Що треба для повного щастя людині?

                      Свобода,  мир і ранкова роса.

                      А ще небеса мирні, райдужні, сині

                      І неповторна безмежна краса.

      2 учень. А ще треба радість і сонце в зеніті,

                      Здоров’я і сила, багато тепла.

                      Ще тато і мама, найкращі у світі,

                      І пісня чарівна щоб завжди була.

      3 учень. Хочемо усім сказати,

                      Що здоров’я краще мати,

                      А ніж хворому ходити

                      Й світ чарівний не любити!

      4 учень. Бо любов, здоров’я, силу

                      Нам дають чарівні крила.

                      Ще дають саме життя

                      І несуть у майбуття.

      5 учень. Бережіть здоров’я власне,

                      Поки є на це ще час.

                      Бо життя таке прекрасне

                      І воно одне у нас.

      6 учень. Будьте здоровими,

                      Будьте щасливими,

                      Будьте розумними,

                      Будьте красивими.

     7 учень.  Здоров’я – це сила!

                     Здоров’я – це клас!

                     Хай буде здоров’я

                     У вас і у нас!

 

 

ЗАВЕРШЕННЯ ВПРАВИ « ДЕРЕВО ОЧІКУВАНЬ »

     Учні переносять «яблучка» з де­рева в кошик на плакаті «Наші очіку­вання», якщо збулися їхні 

     очікуван­ня; якщо ж очікування були марни­ми, «яблучка» залишаються на дереві.

 

     Учитель фізкультури. От і завершилася наша ве­села подорож! Та ще й так вдало: дивіться, яку

     прекрасну, пишну «квітку здоров'я» ми виростили ра­зом! А який повний у нас «кошик здоров'я»! 

     Я бажаю кожному з вас мати здоров'я таке ж прекрасне, як ця квітка! І щодня ретельно дбати  

     про нього, щоб ваш «кошик здоров'я» не порожнів!

   

     Дорогі діти! Живіть щасливо і багато,

     Любов до спорту бережіть,

     Хай кожен день ваш буде святом,

     Життям упевнено ідіть.

 

      

7

Ведуча 1.

                    Ще раз зі святом вас вітаємо,

                    І здоров'я вам бажаємо,

                    Щастя, радості, добра,

                    І родинного тепла!

 

      

Ведуча 2.

                    Хай же змилоститься над нами доля,

                    Хай майбутнє буде без війни,

                    Щоб не з фронту, а з роботи, з поля,

                    Тата виглядали доньки і сини.

 

      Ведуча 1.

                   Нехай же квітне наше щастя,

                   Нехай дзвінкі звучать пісні.

                   І стелиться нам шлях квітчастий

                  У ранок завтрашній ясний.

 

                  Звучить пісня « А я бажаю вам добра».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
12 серпня 2021
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку