Спортивно-пізнавальні естафети для учнів 7-8 класів "Знаю.Поспішаю.Про безпеку дбаю."

Про матеріал
Спортивно-пізнавальні естафети "Знаю.Поспішаю.Про безпеку дбаю",які проходять в рамках тижня Безпеки життєдіяльності, дають можливість закріпити знання здобувачів освіти 7-8 класів з Основ здоров"я та показати свої фізичні якості-швидкість,спритність,витривалість.
Перегляд файлу

СПОРТИВНО-ПІЗНАВАЛЬНІ  ЕСТАФЕТИ для учнів 7-8 класів

   «ЗНАЮ.ПОСПІШАЮ.ПРО БЕЗПЕКУ ДБАЮ.» - до тижня   безпеки життєдіяльності.

Мета й завдання: спортивно-пізнавальні естафети проводяться з метою закріплення знань з безпеки життєдіяльності в поєднанні завдань на швидкість , спритність та логічних,інтелектуальних завдань з основ безпеки життєдіяльності;

-         сприяти гармонійному розвитку особистості;

-         привчати  здобувачів освіти до колективних злагоджених дій та вміння швидко знаходити вихід з небезпечних ситуацій;

-         застосування отриманих знань з безпеки життєдіяльності  у житті.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ.

 Шикування  учасників в одну шеренгу,привітання з початком змагань.Команда 6 чоловік,(кількість хлопчиків і дівчаток на розсуд вчителя),один з них капітан.

1.Привітання

Назва команди,девіз,-говорять разом,емблема(одна,передають на оцінювання журі)

 

2. Естафета «Потрібні безпечні речі»

 Кожен учасник команди по черзі біжить на швидкість до фішки,де знаходяться: сумка для протигазу,медичний бинт (стерильний),відро,дорожній знак, рятувальний круг,захисна маска (стерильна), бере один  з предметів і повертається назад.

3.Учень,що взяв сумку для протигазу.

Завдання: на швидкість та  мислення добігти до фішки,де знаходяться картки з їстівними та неїстівними грибами(без назв).У сумку потрібно покласти  картки тільки з їстівними грибами.

4.Учень,що взяв відро.

Завдання: біжить до фішки,де знаходиться коробка з піском,(один стакан) потрібно на швидкість  чайною ложкою  перекласти пісок з коробки у відро та швидко повернутися назад.

5.Учень,що взяв медичний бинт.

Завдання: на швидкість забинтувати нижню кінцівку(до коліна),використовуючи ввесь бинт ( можна використати знання з домедичної підготовки).

6.Учень,що взяв рятувальний круг.

Завдання: на відстані 7-9м.знаходиться рятувальний круг з шпагатом.Потрібно на швидкість змотати на палицю.

7.Учень.що взяв медичну маску(одягає)

Завдання: підлізання під бар»єром (висота 30-40см),присісти-перекинути через себе гімнастичний обруч,добігти до фішки та повернутися назад  повторюючи завдання.

8.Учень,що взяв дорожній знак

Завдання: завдяки пішоходному переходу (біла та чорна дошка або смуга) пройти переміщуючи їх по  черзі  на підлозі. Рухатися вперед наступаючи обома нагами-туди й назад.

9. Естафета «Один за всіх,всі за одного»- по черзі на швидкість біжимо до фішки, беремо дві любі букви.Коли всі учасники команди принесли букви-складаємо з них слово.(7 кл.- сигналізація,8 кл.-аромотерапія)

10.Естафета «Дружні» - всі учасники команди сідають на підлогу(доріжка гімнастична) боком один до одного,передають м»яч,останній учень встає та біжить з м»ячем на перед-естафета  продовжується.

Шикування,підведення підсумків,нагородження

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку