СПОРТИВНО-ПІЗНАВАЛЬНІ ЕСТАФЕТИ для учнів 7-8 класів
«ЗНАЮ.ПОСПІШАЮ.ПРО БЕЗПЕКУ ДБАЮ.» - до тижня безпеки життєдіяльності.
Мета й завдання: спортивно-пізнавальні естафети проводяться з метою закріплення знань з безпеки життєдіяльності в поєднанні завдань на швидкість , спритність та логічних,інтелектуальних завдань з основ безпеки життєдіяльності;
- сприяти гармонійному розвитку особистості;
- привчати здобувачів освіти до колективних злагоджених дій та вміння швидко знаходити вихід з небезпечних ситуацій;
- застосування отриманих знань з безпеки життєдіяльності у житті.
ОРГАНІЗАЦІЯ.
Шикування учасників в одну шеренгу,привітання з початком змагань.Команда 6 чоловік,(кількість хлопчиків і дівчаток на розсуд вчителя),один з них капітан.
1.Привітання
Назва команди,девіз,-говорять разом,емблема(одна,передають на оцінювання журі)
2. Естафета «Потрібні безпечні речі»
Кожен учасник команди по черзі біжить на швидкість до фішки,де знаходяться: сумка для протигазу,медичний бинт (стерильний),відро,дорожній знак, рятувальний круг,захисна маска (стерильна), бере один з предметів і повертається назад.
3.Учень,що взяв сумку для протигазу.
Завдання: на швидкість та мислення добігти до фішки,де знаходяться картки з їстівними та неїстівними грибами(без назв).У сумку потрібно покласти картки тільки з їстівними грибами.
4.Учень,що взяв відро.
Завдання: біжить до фішки,де знаходиться коробка з піском,(один стакан) потрібно на швидкість чайною ложкою перекласти пісок з коробки у відро та швидко повернутися назад.
5.Учень,що взяв медичний бинт.
Завдання: на швидкість забинтувати нижню кінцівку(до коліна),використовуючи ввесь бинт ( можна використати знання з домедичної підготовки).
6.Учень,що взяв рятувальний круг.
Завдання: на відстані 7-9м.знаходиться рятувальний круг з шпагатом.Потрібно на швидкість змотати на палицю.
7.Учень.що взяв медичну маску(одягає)
Завдання: підлізання під бар»єром (висота 30-40см),присісти-перекинути через себе гімнастичний обруч,добігти до фішки та повернутися назад повторюючи завдання.
8.Учень,що взяв дорожній знак
Завдання: завдяки пішоходному переходу (біла та чорна дошка або смуга) пройти переміщуючи їх по черзі на підлозі. Рухатися вперед наступаючи обома нагами-туди й назад.
9. Естафета «Один за всіх,всі за одного»- по черзі на швидкість біжимо до фішки, беремо дві любі букви.Коли всі учасники команди принесли букви-складаємо з них слово.(7 кл.- сигналізація,8 кл.-аромотерапія)
10.Естафета «Дружні» - всі учасники команди сідають на підлогу(доріжка гімнастична) боком один до одного,передають м»яч,останній учень встає та біжить з м»ячем на перед-естафета продовжується.
Шикування,підведення підсумків,нагородження