Способи розділення сумішей

Про матеріал
Розробка уроку, яка включає короткий основний опис матеріалу та інтерактивні вправи
Перегляд файлу

Способи розділення сумішей

Мета: формувати  предметну компетентність щодо чистих речовин та сумішей , застосовувати набуті знання під час  практичних завдань, а саме розрізнення однорідних та неоднорідних сумішей та способів їх розділення; розвивати логічне мислення, уважність, здатність аналізувати  та робити висновки; виховувати толерантність, вміння спілкуватися, працювати в групах.

Предметна компетентність: розвивати предметну компетентність щодо чистих речовин та сумішей ,продовжувати вдосконалювати і застосовувати набуті знання під час розв’язування практичних завдань, розвивати логічне мислення, уважність, здатність аналізувати проблему та знаходити раціональний спосіб її вирішення.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність .

Обладнання: штатив демонстраційний, хімічні склянки, фільтр, лійка, , магніт.

Реактиви: вода, пісок,  залізні ошурки, тирса;  солона вода

Базові поняття та терміни: чисті речовини, суміші, способи розділення сумішей (відстоювання, фільтрування, випаровування).

Тип уроку: засвоєння нових знань та застосування їх на практиці

Хід уроку

 I.   Організаційний момент

II.  Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності

1.  Дати відповіді ( ­прості речовини, складні речовини,  чисті речовини та суміші навести приклади).

2.  Перевірка домашнього завдання.

3.  Інтерактивна гра «Мікрофон».

— Як ви думаєте, чим спричинена велика різноманітність речовин у природі?

III. Засвоєння нових знань

Давайте подивимось, з яких компонентів складається чай

— Чай — це суміш чи чиста речовина? Як ви гадаєте чи можемо ми розділити цю суміш на окремі компоненти (Це суміш, бо складається із декількох компонентів.)

 

РОБОТА ЗІ СХЕМОЮ  ТА ЇЇ АНАЛІЗ

 Презентація"Чисті речовини і суміші(однорідні, неоднорідні). Способи  розділення суміші"

ДЕМОНСТРАЦІЇ ( вода+сіль, вода+пісок), аналіз та висновки

 

РОБОТА З СИГНАЛЬНИМИ КАРТКАМИ ( червоний колір – суміш, зелений – чиста речовина)

Цукор, морська вода, кава, мідь, нафта, кисень, повітря, залізо, азот.

Способи розділення сумішей. РОБОТА ЗІ СХЕМАМИ

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml8748\wps1.png

 

5. Чисті речовини та суміші | Хімія – шкільний курсC:\Users\User\Desktop\картки, роздатковий\Без названия.jpgЧисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей - Хімія. 7 клас.  Буринська

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\ksohtml12096\wps1.png

 

 

C:\Users\User\Desktop\картки, роздатковий\2_2_10.jpgЧисті речовини та суміші » Народна ОсвітаКонспект уроку хімії в 7 класі "Практична робота № 2 . Розділення  неоднорідної суміші"

 Фізкультхвилинка.

IV. Закріплення нового матеріалу (Виконання практичної роботи №2, робота з картками)

V.  Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

VI. Підбиття підсумків уроку

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку