Спостереження уроку,
проведеним учителем 2 класу
Кучер М.В.
Урок (Я досліджую світ)
https://www.youtube.com/watch?v=snikcCzPSQQ
Тема: Які властивості має вода. Дослідження властивостей води. Виконання дослідів
Мета: Розширювати та уточнювати знання дітей про воду, її властивості, значення для живих організмів. Розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів. Вчити бережно та економно ставитися до водних ресурсів
Хід уроку |
Педагогічний аналіз |
І. Оргінізація учнів класу Ранкова зустріч Гра «Вірю не вірю» Групування за допомогою лічилки. Асоціації ІІ. Повідомлення теми уроку За допомогою загадки ІІІ. Актуалізація опорних знань Обговорення ІV. Сприймання і усвідомлення нового За результатами обговорення додаємо отримані відповіді до інтелект карти Робота з зошитами Проведення дослідів про властивості води Обговорення результатів Занесення до інтелект-карти Проведення дослідів про танення льоду Обговорення висновків Вправа «Продовж речення» Фізкультхвилинка Занесення результатів до інтелект-карти V. Узагальнення і систематизація ЗУН Робота в зошитах Евристична бесіда з елементами демонстрації Занесення результатів до інтелект-карти Формування екологічної свідомості за допомогою розповіді вчителя Занесення результатів до інтелект-карти V. Закріплення ЗУН Створення леп буку Демонстрація і обговорення VІ. Підсумок уроку Демонстрація цеглинок, що відповідають настрою Узагальнююче слово вчителя |
Коли почався урок робоче місце кожного учня до початку занять було готове. Учитель грамотно і чітко оформляє записи на дошці, в журналі та в зошитах учнів. Позитивна енергетика початку уроку. Мета повно та оптимально конкретизована, похідні завдання сформульовані конкретно і однозначно, дидактично правильно і виправдано. Учні були ознайомлені с планом уроку, була дана установка учителем на продуктивну (успішну) спільну діяльність щодо досягнення мети уроку Учитель використав диференційований підхід до оцінювання діяльності. Тривалість етапів є оптимальною щодо обсягу й характеру пропорційно диференційованому змісту навчального матеріалу. Навчальний матеріал уроку відповідав вимогам програми. Весь матеріал уроку був доступним для сприйняття учнями, відповідав рівню здібностей учнів Під час уроку створюється інтелект карта, підсумком уроку є створення колективного лепбуку. |
Висновок. Урок проведено на достатньому методичному рівні. Тема даного уроку не була досить складною для учнів даного класу. Мета уроку відповідає темі та завданням, які ставлять під час навчального процесу, а також типу і структурі даного уроку. Дидактичні завдання відповідають назвам етапів структури уроку. Майже кожному етапу відповідає оптимальна кількість часу (на підсумок уроку було відведено менше часу ніж потрібно). Вчитель вживає російськомовні слова