Корекційне заняття для 2 класу "Корекція логічного мислення та утримання довготривалої уваги"

Про матеріал

Урок-казка "Як бджілка наблизила весну". Використовуються нестандартні інтерактивні форми навчальної роботи. Учні працюють з наочно-дидактичними матеріалами виготовленими вчителем.

Перегляд файлу

                                          Корекційно-розвиткове заняття  в 2 класі 

 

                                                           Хід заняття

І. Загальнокорекційний  момент

1. Привітання

Вчитель             - Вліво, вправо поверніться 

                           - Туди , сюди посміхніться     

                           - У долоні поплескайте!

                           - Доброго дня всім побажайте!

Діти                   - Доброго дня!

Ми усі одна сімя   

Він, вона , ти, і я  

Будем дружно працювати  

Один одному допомагати

2. Звуконаслідування, вправи для очей

- Закрийте очі і відгадайте хто видає такий звук  ?             !!!!!!!!!!!!!!!

СЛАЙД   (Б ДЖ О Л И)

  - Повторіть як дзижчать бджоли     (голосно, голосніше, найголосніше) СЛАЙД

-А які звуки видають джмелі? (голосно, голосніше, найголосніше)

ІІ. Основна частина

1.  Вчитель     - Сьогодні ми будемо створювати   казку « Як   бджілка наблизила весну»

  •   Чим  казка відрізняється від  оповідання?
  •   Що ще властиве для казки?(діти відповідають)

 

2. Складання казки

- Почну розповідати  я, а далі будемо разом складати продовження…

       Маленька бджілка вилізла з вулика . Вона хотіла першою зустріти весну. Помахала  крильцями і не помітила  як  опинилася біля річки. Було  холодно і морозно. Річка вкрита льодом . Це налякало бджілку.         СЛАЙД

  • Привіт,річечко, допоможи  мені наблизити  весну.
  • Як зійде крига  -  настане весна – сказала річка. Допоможи мені розтопити  крижинки.    Завдання «Яких фігур не вистачає?»

 

Бджілка дуже зраділа, як  зійшла  крига. І річка потекла.

  • Дякую тобі, річечко,  - сказала вона.

Але весна ще не настала, було холодно.

-А кого наступного зустріла наша героїня ви дізнаєтесь, коли розшифруєте слово. Завдання  «Шифрувальник»                                                     СЛАЙД

 

- Діти, що сказала  бджілка?

- Привіт , сонечко, допоможи мені наблизити весну.

- Як я піднімуся вище, а промінці будуть гріти сильніше – настане весна – сказало сонце. Допоможи мені зібрати промінчики.  Завдання «Прочитай  приказки»  

(діти пояснюють приказки)

СКІЛЬКИ СНІГ НЕ ЛЕЖАТИМЕ,

 А ВЕСНА НАСТАНЕ.

ВІД  БЕРЕЗНЕВИХ ДОЩІВ  ЗЕМЛЯ  КВІТНЕ.

  • Дякую тобі ,сонечко, -  сказала наша героїня.

Вчитель

У щілині причаївся павучок          СЛАЙД       

 

  • Що сказала бджілка?

Діти   - Привіт , павучок, допоможи мені наблизити весну.

  • Як повилазять комахи – настане весна. Допоможи мені розплутати павутинку(читають весняні місяці) Завдання «Павутинка»

 

  • Дякую тобі, павучок, і полетіла.
  • Наступного  зустріла кого?  Завдання «Домалюй метелика»

 

  • Що сказала наша помічниця ?
  • Привіт,……
  • Весна настане, як пробудяться і закружляють метелики.       СЛАЙД

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

                     А. Костецький «Не хочу» (імітація рухів)

 

Загадки –добавлянки

Дивний ключ у небі лине,

не залізний, а пташиний.

Цим ключем в весняні дні

Прилітають  …….                                              СЛАЙД

  • Що сказала головна  героїня?

Діти       - Привіт,журавлику, …

  • Весна настане – коли прилетять журавлі з теплих країв.                                      Завдання «Знайди відмінності» 

Загадка

Перший я приніс весну.

Розбудив  усе від сну.

Заспіваю під вікном

Люди звуть мене ….                     СЛАЙД

Завдання «Танграм»

  • Що сказала  наша  трудівниця ? …………..
  • Що відповів шпак?.......................
  • Весна настане, коли …………………
  • Дякую тобі, сказала наша мандрівниця і полетіла на лужок, а там вона зустріла вітерець.
  • Що сказала ….?
  • Весна настане, як оживе природа.   І подув, і подув. (діти імітують вітер)
  • Малюють малюнок (техніка плямографія)

 

  • Вчитель

З хмаринки почав капати …. Намочив землю і дерева.  Яскраво засвітило ….., промінці нагріли землю, зазеленіла ……, з бруньок  виросли …..З’явилися перші квіточки. (діти доповнюють речення і малюють)

  • Цей весняний вітерець  так дув, що переплутались  букви і склади.                 Завдання «Деформований текст»

 

  • Зраділа бджілка і полетіла до квітів.  СЛАЙД  + МАЛЮНКИ
  • А квіти шепотіли ….., про що,  ми дізнаємось, коли назвемо їх.( діти називають  квіти)                   
  •  Хвилинка - цікавинка ( легенда про едельвейс)
  • Завдання  «Прочитай  за першими літерами»

                ВЕСНА

 

  • Які квіти весняні?  А  волошка і едельвейс -….

Після весни настає пора року ….

               Ось так маленька бджілка наблизила весну і задзижчала :  « ВЕСНА, ВЕСНА !»

 

ІІІ. Підсумок

Вчитель

  • Ми з вами склали казку « Як   бджілка наблизила весну»
  • Що повторювалось?   ( діти відповідають)
  •  Хто головний персонаж нашої казки? (діти прикріплюють на дошці)
  • Які ще герої  вам запамяталися? ( діти прикріплюють на дошці)

 

  • Як можна назвати  їх одним словом?(діти відповідають)
  • Поділіть ці слова  на дві групи.(розташовують на дошці)
  • Отже, коли відбуваються зміни в живій і неживій природі ,про які говорили герої казки, настає ВЕСНА.
  • Ми люди, теж частина природи, і повинні берегти та примножувати її багатства.
  • Ви сьогодні гарно допомагали головній героїні: склали казку, виконували  багато завдань, трудились, наче бджілки. МОЛОДЦІ !
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 2 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку