20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Ранкова зустріч у 2 класі. Тема: Великодні свята

Про матеріал

Додано урок у іншому форматі для користування колегам. Ранкова зустріч у 2 класі. Тема: Великодні свята. Вирішила проводити ранкові зустрічі для згуртування класного колективу. Думаю, це буде доречним для учнів мого класу.

Перегляд файлу

26 òèæäåíü

Òåìà: Âåñíà ïðèéøëà. Âåëèêîäí³ ñâÿòà

 

². Ðàíêîâà çóñòð³÷

 

1. Ïðèâ³òàííÿ

? Òðåáà ðàçîì ïðèâ³òàòèñü:

Äîáðèé äåíü!

Äîáðèé äåíü!

Äðóæíî é âåñåëî ñêàçàòè:

Äîáðèé äåíü.

Äîáðèé äåíü.

Âïðàâî, âë³âî ïîâåðíóòèñü.

Äîáðèé äåíü.

Äîáðèé äåíü.

Îäèí îäíîìó âñì³õíóòèñü.

Äîáðèé äåíü.

Äîáðèé äåíü.

ßê âàñ, äðóç³, âñ³õ áàãàòî

Ñèíüîîêèõ ³ ÷îðíÿâèõ,

Êàðîîêèõ ³ á³ëÿâèõ,

² âèñîêèõ, ³ íèçåíüêèõ,

² òîâñòåíüêèõ, ³ õóäåíüêèõ…

Âñ³õ âàñ ðàäà ïðèâ³òàòè

² íàéêðàùå ïîáàæàòè

Äîáðèé äåíü!

 

2. Íîâèíè äíÿ

×åðãîâ³ íàäàþòü ³íôîðìàö³þ ïðî äàòó íàçâó òèæíÿ, ïîãîäó, ê³ëüê³ñòü ïðèñóòí³õ.

 

3. Îáì³í ³íôîðìàö³ºþ


 

- ijòè, íàñòàëà âåñíà. Ñüîãîäí³ óæå 2 äåíü 2 âåñíÿíîãî ì³ñÿöÿ — êâ³òíÿ.

 

  1. Òåìà òèæíÿ. Âåñíà ïðèéøëà. Âåëèêîäí³ ñâÿòà

  1. Ö³ëèé òèæäåíü âè áóëè íà êàí³êóëàõ. Ïîä³ë³òüñÿ ñâî¿ìè âðàæåííÿìè â³ä êàí³êóë? Äå áóëè? Ùî áà÷èëè? Ùî ðîáèëè?

 

 

 

Çàãàäêè ïðî âåñíó

Äå âîíà ïðîõîäèòü

  • Òàì òðàâèöÿ ñõîäèòü,
  • Êâ³òè ðîçöâ³òàþòü,
  • Ñîëîâ’¿ ñï³âàþòü. (Âåñíà)
  • ***   ***   ***
  • Òàíå ñí³ã ³ íåáî ïëà÷å,
  • Ïðîì³íü ïî ã³ëëÿ÷êàì ñêà÷å,
  • ʳøêàì ñòàëî íå äî ñíó,
  • — Ìè ñòð³÷àºìî… (âåñíó).
  • ***   ***   ***
  • Ïîäèâ³òüñÿ – íà ãîðáî÷êó
  • Îí á³ë³º äèâíå î÷êî.
  • Õòî æ öå äèâèòüñÿ òàê í³æíî?
  • Äèòèí÷à âåñíè – … (ϳäñí³æíèê)
  • ***   ***   ***
  • Çàöâ³òàþòü íàâåñí³
  • Á³ë³ êâ³òè ë³ñîâ³.
  • ¯õ íå âàðòî, äðóæå, ðâàòè.
  • Ñë³ä ö³ êâ³òêè îõîðîíÿòè. (ϳäñí³æíèêè)
  • ***   ***   ***
  • Òðè áðàòè ³äóòü ïî ñâ³òó
  • — ³ä çèìè íàçóñòð³÷ ë³òó.
  • Ïåðøèé ïðîéäå —
  • òàíå ë³ä, äðóãèé ïðîéäå —
  • âñþäè êâ³ò, òðåò³é ïðîéäå —
  • óêðèâà çåìëþ øîâêîâà òðàâà!
  • Íåðàçëó÷í³ òðè áðàòè.
  • Íå ñòð³÷àâñÿ ç íèìè òè? (Áåðåçåíü, êâ³òåíü, òðàâåíü)
  • ***   ***   ***
  • -ijòè, à âè ëþáèòå âåñíó? Ùîá á³ëüøå ïðî íå¿ çíàòè äàâàéòå ïåðåãëÿíåìî ìóëüòô³ëüì. Óðîêè ò³òîíüêè Ñîâè. Êâ³òåíü.
  •  https://www.youtube.com/watch?v=3OxW-SXgBgQ
  •  
  1. II.Âïðàâà «Êèíü ³ãðàøêó»
  1. Ìåòà: ðîçâèòè óì³ííÿ íåâåðáàëüíîãî ñï³ëêóâàííÿ, âçàºìîðîçóì³ííÿ, íàâ÷èòè êîíòàêòó î÷åé. Õ³ä ðîáîòè: ä³òè ñòîÿòü ó êîë³. Â÷èòåëü áåðå â ðóêè ì’ÿ÷ (àáî ì’ÿêó ³ãðàøêó), â³í çíàõîäèòü î÷èìà ó÷íÿ ³ êèäຠéîìó ì’ÿ÷. Òåïåð òåæ ïîâèíåí çðîáèòè ó÷åíü, ÿêèé îòðèìàâ ì’ÿ÷. Òðåáà óì³òè çíàõîäèòè íåâåðáàëüíèé êîíòàêò.
     
  1. ²II. ÐÅÔËÅÊѲß
  1. -ijòè, Âàì ñïîäîáàëàñü íàøà ðàíêîâà çóñòð³÷?

Ïðîøó âàñ íàïèñàòè íà ïåðåðâ³ ó ùîäåííèêó âðàæåíü, ùî âàì íàéá³ëüøå ñïîäîáàëîñü.

doc
Додано
30 березня 2018
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку