Сприймання людиною інформації. Види інформації за способом сприймання

Про матеріал
Мета : навчальна: сформувати розуміння понять «інформація», «спосіб сприйняття»; навчити дітей самостійно добирати приклади інформації за способом сприйняття. розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів.
Перегляд файлу

Урок 2

2 клас

Дата _______________

Тема: Сприймання людиною інформації. Види інформації за способом сприймання

Мета :

  • навчальна: сформувати розуміння понять «інформація», «спосіб сприйняття»; навчити дітей самостійно добирати приклади інформації за способом сприйняття.
  • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки;  уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •    Привітання з класом
  •    Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація навчальної діяльності.

Фронтальне опитування

  •    Як ви розумієте слово «інформатика»?
  •    Що означає слово «інформація»
  •    Де ми будемо вивчати інформатику? Як називається цей клас?
  •    Які правила поводження в кабінеті інформатики?
  •    Які правила поводження з комп’ютером ви знаєте?
  •    Що ми будемо вивчати на уроках інформатики?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди.

  •    Закрийте очі на хвилинку! Що ви відчуваєте? Як ви сприймаєте інформацію коли у вас відкриті очі?
  •    Правильно ви її бачите за допомогою наших оченят! Як ви думаєте, як називається інформація, яку ми сприймаємо за допомогою очей?
  •    Правильно, зорова!
  •    Наведіть приклади зорової інформації!
  •    Молодці! А тепер давайте закриємо наші вушка!!! Ми будемо щось чути?
  •    То як називається наступний орган чуття?
  •    Як називається інформацію, яку ми сприймаємо за допомогою органів слуху?
  •    Правильно , слухова!
  •    Наведіть приклади слухової інформації!
  •    Уявіть ситуацію коли ви нюхаєте квіточку. Ви вже мабуть здогадалися, який орган чуття бере в цьому участь.
  •    Як називається інформація, яку ми сприймаємо за допомогою органів нюху?
  •    Наведіть приклади нюхової інформації!
  •    Наступний орган чуття – орган смаку!!! Як ви думаєте, який це орган?Правильно, це наш язичок! Які смаки ми відчуваємо язичком?
  •    Як ви думаєте , як називається інформація, яку ми сприймаємо за допомогою нашого органу смаку?
  •    Наведіть приклади смакової інформації!
  •    І останній орган чуття – це органи дотику. Як ви думаєте, які це органи?
  •    Правильно це можуть бути пальчики наших рук. Яку ми інформацію ними відчуваємо?
  •    Як називається інформація, яку ми відчуваємо за допомогою органів дотику?
  •    Молодці! Наведіть приклади дотикової інформації.

IV. Усвідомлення набутих знань

Інтерактивна гра «Інформація за способом сприйняття буває…»

Вчитель запитує учнів, яка інформація буває за способом сприйняття? Потім учні самостійно з’єднують назву інформації за способом сприйняття з її зображенням.

V. Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати

У гості завітати.

Всі руки піднімемо,

та глибоко вдихнемо.

Раз – два, раз – два,

дружніше

Легені  тренувати.
VІ. Формування вмінь та навичок

  1. Розповідь учителя

Сьогодні ми продовжимо знайомитися з клавіатурою та комп’ютерною мишкою. Вона нам допоможе працювати з комп’ютером.

Нам потрібно запам’ятати ось цю велику клавішу. Вона називається ПРОПУСК або ПРОБІЛ. З її допомогою ми гратимемо в гру «Лісова галявина», «Стрільці по яблуках».

Коли я скажу «натиснути пропуск», ви повинні натиснути.

Ми будемо використовувати клавішу ПРОПУСК для того, щоб почати грати в наші цікаві ігри.

Це наша комп’ютерна мишка.

Ми сьогодні будемо використовувати ліву кнопку мишки. Ліва кнопка мишки є в нас головна. З її допомогою ми вказуємо на об’єкт, вибираємо її.

Підняли ліву ручку.

А тепер пальчиком показали де на нашій комп’ютерній мишці де є ліва кнопочка. Запам’ятали її.

Молодці!

  1. Практична робота

Учні повторюють правила поведінки за комп’ютером

Учні працюють з програмним комплексом «Сходинки до інформатики».

Тренажер «Стрільці по яблуках»

  1. Релаксація

Гімнастика для очей

Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Нумо очі закривать!

Шість, сім –

Розплющують очки всі!

На вісім знов позакривали,

Міцненько так їх потримали

Та й все спочатку розпочали.

П’ять разів отак зробили, за комп’ютер знову сіли.

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

 

docx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку