Урок 2 |
2 клас |
Дата _______________ |
Тема: Сприймання людиною інформації. Види інформації за способом сприймання
Мета :
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація навчальної діяльності.
Фронтальне опитування
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя з елементами бесіди.
IV. Усвідомлення набутих знань
Інтерактивна гра «Інформація за способом сприйняття буває…»
Вчитель запитує учнів, яка інформація буває за способом сприйняття? Потім учні самостійно з’єднують назву інформації за способом сприйняття з її зображенням.
V. Фізкультхвилинка
Віконце ми відкрили,
Повітря запросили
До нашої кімнати
У гості завітати.
Всі руки піднімемо,
та глибоко вдихнемо.
Раз – два, раз – два,
дружніше
Легені тренувати.
VІ. Формування вмінь та навичок
Сьогодні ми продовжимо знайомитися з клавіатурою та комп’ютерною мишкою. Вона нам допоможе працювати з комп’ютером.
Нам потрібно запам’ятати ось цю велику клавішу. Вона називається ПРОПУСК або ПРОБІЛ. З її допомогою ми гратимемо в гру «Лісова галявина», «Стрільці по яблуках».
Коли я скажу «натиснути пропуск», ви повинні натиснути.
Ми будемо використовувати клавішу ПРОПУСК для того, щоб почати грати в наші цікаві ігри.
Це наша комп’ютерна мишка.
Ми сьогодні будемо використовувати ліву кнопку мишки. Ліва кнопка мишки є в нас головна. З її допомогою ми вказуємо на об’єкт, вибираємо її.
Підняли ліву ручку.
А тепер пальчиком показали де на нашій комп’ютерній мишці де є ліва кнопочка. Запам’ятали її.
Молодці!
Учні повторюють правила поведінки за комп’ютером
Учні працюють з програмним комплексом «Сходинки до інформатики».
Тренажер «Стрільці по яблуках»
Гімнастика для очей
Раз, два –
Рівно голова!
Три, чотири, п’ять –
Нумо очі закривать!
Шість, сім –
Розплющують очки всі!
На вісім знов позакривали,
Міцненько так їх потримали
Та й все спочатку розпочали.
П’ять разів отак зробили, за комп’ютер знову сіли.
VІІ. Підбиття Підсумків уроку
Гра «мікрофон»
Закінчіть речення:
— Я тепер знаю…
— Я тепер умію…
— Я буду пам’ятати…