Спроба економічної інтеграції держав-сателітів СРСР/СССР; Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).
1.
2. Порівняйте принципи і завдання РЕВ та ОВД
|
ОВД |
РЕВ |
Рік створення |
|
|
Політичні лідери, що брали участь в створенні цих організацій |
|
|
Мета і завдання (цілі) |
|
|
Назвіть 2-3 факти співпраці в рамках цих організацій |
|
|
Які країни покинули організацію і чому |
|
|
Які соціалістичні країни не інтегрувалися до цих організацій |
|
|
3. Порівняйте події повстання в Угорщині та «Празьку весну», заповнивши таблицю.
|
Повстання в Угорщині |
«Празька весна» |
Назвіть рік даних подій |
|
|
Одною-двома тезами охарактеризуйте соціально економічне становище цих країн на передодні революції |
|
|
Вкажіть причини революції |
- _______ - ________ - ________ |
|
Назвіть привід для початку революції |
|
|
Напишіть прізвища національних політичних діячів та їх політичну орієнтацію |
|
|
Які країни брали участь у придушенні революції? |
|
|
Яку назву мала військова операція по придушенню революції? |
|
|
Втрати та здобутки революцій
|
|
|
4. Поясніть вислів З. Млинаржа «Мороз вдарив з кремля». Чому Москва так рішуче організували придушення цих народних виступів?_______________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ 5. Опишіть соціально-економічне становище в країнах Центрально-Східної Європи у 70-х рр ХХ ст. Використовуючи знання з історії України, визначте схожі риси «застою», котрі спостерігалися як в цих країнах, так і в УРСР. ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
6. Виконайте завдання за покликанням