Стаття "НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГРУ: ЗАЛУЧЕННЯ LEGO У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НУШ"

Про матеріал
ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує моделі реального світу та предметно-ігрове середовище розвитку дитини.
Перегляд файлу

 

Наталія ЛИСАК,

учитель початкових класів

Канівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

 

 

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГРУ: ЗАЛУЧЕННЯ LEGO

У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НУШ

 

ХХІ століття –  період перезавантаження системи освіти в Україні, зокрема початкової, яка побудована на елементах гри. Для сучасних дітей гра — це не лише розвага, це ефективний метод навчання, здатний заохотити до пізнання світу та сформувати ключові компетентності.

ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує  моделі реального світу та предметно-ігрове середовище розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей із конструктора. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє учням у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички.

Учні 2-Б класу (класний керівник Лисак Н.В.) на уроці “Я досліджую світ” отримали завдання – створити з конструктора LEGO модель школи майбутнього. З метою розвитку  умінь працювати в команді, узгоджувати свої дії з діями товаришів, учні були поділені на групи, які самостійно  обирали лідера. Другокласники вчилися домовлятися, відстоювати власну думку, поважати думку інших, C:\Users\User\Desktop\Лисак Н.В\167903021_121836643252658_7729149696835807614_n.jpgдоповнювати один одного, шукаючи спільні рішення, креативно мислити, експериментувати.

C:\Users\User\Desktop\Лисак Н.В\168048713_121836589919330_5744425619555312129_n.jpgПроектуючи моделі, учасники відчули себе професійними інженерами, будівельниками та конструкторами. Мислення дитини відрізняється від дорослого, тому політ їхньої фантазії був безмежний: надсучасні приміщення з прозорими дахами, сонячні панелі, сучасні охоронні пристрої, різноманітні гаджети для навчання та відпочинку та багато іншого. Юних конструкторів та архітекторів захопила цікава командна робота. Адже навчатися у процесі гри — це так цікаво!

Підсумком командної роботи другокласників стали чудові архітектурні моделі. Презентуючи свої проєкти, учні з великим захопленням розповідали про своє бачення школи майбутнього.

C:\Users\User\Desktop\Лисак Н.В\168453632_121836486586007_5156973461551422844_n.jpg                   C:\Users\User\Desktop\Лисак Н.В\167807854_121836506586005_5539844848163250507_n.jpg

Найкращі моделі були презентовані на шкільній «Ярмарці STEM-проєктів» серед учнів початкових класів, яка проходила 15 квітня 2021 року у рамках проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня на базі інноваційних закладів загальної середньої освіти Черкаської області (наказ Управління освіти і науки ЧОДА №25 від 30.03.2021).

C:\Users\User\Desktop\Лисак Н.В\лего стаття\Знімок екрана (11).png

C:\Users\User\Desktop\Лисак Н.В\лего стаття\Знімок екрана (12).png       

Таким чином, ЛЕГО допомагає дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей, втілювати в життя свої задуми, будувати та  фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи,  розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 серпня 2021
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку