Стаття "Нестандартні методи навчання на уроках в початковій школі"

Про матеріал
Метою нетрадиційних методів навчання є: формувати розвинуте критичне мислення,здатність мати власну точку зору; виробляти навички ефективного спілкування; навчати творчо працювати; формувати бачення самого себе, вміння критично, але адекватно оцінювати себе та інших.
Перегляд файлу

Нестандартні методи навчання на уроках в початковій школі

Нестандартні уроки  це імпровізоване, але добре проду­мане заняття, яке має своєрідну структуру. Вони цінні своєю оригінальністю і розвиваючим та виховним ефектами.

  • Вирізняють різні типи нетрадиційних уроків. Поширення набули нетрадиційні уроки за такими формами:
  1. урок-мандрівка,подорож.
  2. театралізований урок.
  3. урок-вистава;
  4. урок-змагання.
  5. урок-естафета;
  6. урок взаємного навчання;
  7. урок із груповою формою роботи;
  8.  урок, який проводять самі учні;
  9.  урок-«наукове дослідження»;
  10.  урок творчих звітів (урок творчості);

Метою нетрадиційних методів навчання є: формувати розвинуте критичне мислення,здатність мати власну точку зору; виробляти навички ефективного спілкування; навчати творчо працювати; формувати бачення самого себе, вміння критично, але адекватно оцінювати себе та інших.

  • Головною в роботі вчителя стала проблема зробити навчання цікавим: для учня це означає посильним і успішно-результативним, для вчителя — радісним. Вчитель повинен дати можливість навіть слабкому учневі отримати високу оцінку, а сильним учням проявити свої творчі здібності.
  •  Велику увагу необхідно приділяти розвитку уяви, нестандартного мислення і фантазії учнів. Тому уроки можуть бути грою, змаганням з появою казкових героїв.
  • Практика показала, що результати надійні лише тоді, коли урок проводиться в легкій, приємній і ненав’язливій (ігровій) формі. Крім того, в такій формі навчання є більш захоплюючим, доступним.
  • Нестандартні уроки слід впроваджувати в навчально-виховному процесі
    всіх шкіл тому, що ці уроки дійсно мають більше пріоритетів ніж стандартні уроки.
  • Нетрадиційні форми та методи навчання в початковій школі позитивно  
    покращують та підвищують якість навчання дітей молодшої школи, відповідно і
    підвищують їх рівень знань та підготовку до переходу у середню школу.
  •  Треба сказати, що така робота багато в чому залежить від вчителя, як генератора ідей в класі. Учні ж, у великій мірі, підтримують такі прагнення вчителя, допомагають йому в організації таких занять.
  •  

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 серпня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку