Стаття про початок літніх канікул, про те як не залишитися без казкових емоцій, нових друзів, різноманітних розваг, цікавих, пізнавальних та раціональних розваг .
УРА, КАНІКУЛИ!
Коли закінчується навчальний рік, для школярів починається весела і яскрава пора – канікули! Але провести всі сонячні дні вдома перед телевізором і комп’ютером – це залишитися без казкових емоцій, нових друзів, різноманітних розваг.
Літо – найяскравіша, кольорова і багатозвучна пора року. Літо – це час, коли школярі мають можливість відпочити від шкільних клопотів.
Щороку в Сумській ЗЗСО №26 СМР працює профільний табір «Еврика» з денним перебуванням. У таборі діти поглиблюють свої знання з математики, цікаво проводять свій час. Літні канікули – найцікавіша пора для дітей, час захоплюючих пригод і поїздок, нових знайомств та зустрічей.
Метою діяльності профільного табору «Еврика» було визначено організацію активного інтелектуального відпочинку школярів, задоволення інтересів і духовних потреб дітей, розкриття талантів та розвиток їх математичних, мовних та творчих здібностей, зміцнення здоров’я завдяки заняттям фізкультурою і спортом.
Планом роботи табору було передбачено щоденні заняття з математики, англійської мови, на яких учні удосконалювали та поглиблювали свої знання.
Серед основних форм проведення занять – усні журнали, круглі столи, КВК, логічні заняття, перегляд та створення власних презентацій, мандрівки тематичними сторінками на сайтах Інтернету. Найцікавіші заходи:
Указані форми роботи з предметів сприяли розширенню кругозору школярів, пробуджували любов до математики, англійської мови, давали можливість краще пізнати історію та географію рідного краю, прилучитися до скарбниці культурних надбань земляків, сприяли розвитку в дітей спостережливості, уяви, допомагали пізнавати життя у всій його різноманітності, готували до вибору майбутньої професії, формували правову та громадянську відповідальність.
Багато уваги в таборі приділялося фізкультурі і спорту, адже діти протягом дев’яти місяців значну частину часу проводили за шкільною партою. Літо ж відкрило широкі можливості для підвищення їхньої рухової активності, тому зміцнення здоров’я учнів у пришкільному таборі відбувалося насамперед через фізкультурно-спортивні заходи. Із дітьми в таборі щодня обов’язково проводилася ранкова зарядка, спортивні змагання: ігри з м’ячем (футбол, баскетбол, волейбол), шахово-шашковий турнір, веселі естафети, розучування давніх українських народних ігор тощо.
Отже, організовуючи для дітей різноманітну за формами і змістом діяльність у профільному таборі, педагогічний колектив створив оптимальні умови для того, щоб літній відпочинок став для школярів цікавим, пізнавальним, активним та здоровим.