стаття "Психолого - педагогічні умови здоров’язберігаючого забезпечення фізичного виховання учнів"

Про матеріал
Розвиток індивідуальних здатностей учнів і створення умов для їхнього самовдосконалення. Навчання способам самостійного пошуку інформації, освоєння нових рухових дій шляхом переосмислювання вже вивчених.
Перегляд файлу

Психолого - педагогічні умови здоров’язберігаючого забезпечення фізичного виховання учнів

 

  1. Розвиток індивідуальних здатностей учнів і створення умов для їхнього самовдосконалення.
  2. Навчання способам самостійного пошуку інформації, освоєння нових рухових дій шляхом  переосмислювання вже вивчених.

На основі даної системи були розроблені сучасні вимоги до учнів школи:

- мати уяву про свої фізичні можливості;

- знати методи контролю за функціональним станом свого організму;

- знати методику проведення заняття або його частини;

- уміти виконувати доступні фізичні вправи, що розвивають індивідуальні кондиції;

- уміти підготувати місце заняття або його частину;

- уміти провести заняття або його частину;

- уміти виконувати гігієнічні процедури й оздоровчі заходи;

- знати правила поведінки на спортивних спорудженнях;

- уміти працювати в групі, тобто бути соціально адаптованим.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що теоретичною базою досвіду є:

I. Педагогічна концепція акмеологічної ієрархії потенційного розвитку особистості запропонованих В.Марковим та Н.Синягіним:

  • Біологічний - спадковість, антропологія, фізіологія.
  • Психологічний - увага, пам'ять, мислення, сприйняття, когнітивні стратегії і їхні параметри.
  • Особистісний - рівень сформованості на діяльність, рівень індивідуальних досягнень.

Виходячи з концепції В.Маркова й Н.Синягіна розрізняють три рівні навчальної діяльності на уроках фізичної культури (схема 1).

II. «Принципи навчання в педагогічній техніці в контексті модернізації фізичного виховання учнів» (О.П.Аксьонова)

а) принцип усвідомленості та активності - знаю, розумію, виконую;

б) принцип наочності - спостерігаю, порівнюю,       ;

в) принцип систематичності - сьогодні та завжди;

г) принцип варіативності та різноманітності - без шаблонів та стереотипів;

д) принцип послідовності -  дотримуйся законів природи;

є) принцип індивідуалізації - рух - життєве кредо.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку