Стаття "Знайомство з освітніми платформами "

Про матеріал
В статті "Знайомство з освітніми платформами" автор знайомить з організацією освітньо-дистанційної роботи в закладі дошкільної освіти для вихователя та методиста ЗДО.
Перегляд файлу

Знайомство з освітніми платформами.

 

 

Освітня онлайн дошка PADLET

     Технологія використання віртуальної дошки PADLET у освітньому процесі. Сьогодні застосування інтерактивних засобів навчання увійшло в навчальний процес сучасної освіти. Одним із таких інструментів навчання є віртуальна інтерактивна дошка (онлайн-дошка, електронна дошка, стіна), за допомогою якої можна посилити зацікавленість й активність педагогів та батьків. Інтерактивні онлайн дошки або стіни з’явилися у 2006–2007 рр. і на даний час продовжують набувати популярності серед педагогів. Дані веб- сервіси надають можливість візуалізувати навчальний матеріал і репрезентувати його більш привабливо та зрозуміло, що допоможе педагогу цікаво провести заняття, а дітям – краще засвоїти новий навчальний матеріал, адже дані інструменти дозволяють об'єднувати текст, зображення, відео та аудіо в інтерактивний формат. Також їх можна використовувати як інструмент для організації кооперативної спільної діяльності дітей не тільки на занятті, а і вдома.  Зважаючи на актуальність постає питання у необхідності розгляду однієї з таких віртуальних дошок. Тому, розглянемо можливість віртуальної дошки Padlet для організації навчальної діяльності. Віртуальна інтерактивна дошка (електронна дошка, стіна, онлайн дошка) – це мережевий інструмент, призначений для поєднання зображень, документів, відео та аудіо в інтерактивний формат. На сьогодні у мережі Інтернет для створення онлайн дошок існують такі ресурси: Glogste (http://edu.glogster.com/), Dabbleboard (http://dabbleboard.com/), WikiWall (http://wikiwall.ru/), Twiddla (http://www.twiddla.com/), Scribblar (http://www.scribblar.com/), Padlet (http://ru.padlet.com/). Люди кожного дня використовують Інтернет для придбання споживчих товарів та читання свіжих новин. І найчастіше цього рівня взаємодії цілком достатньо. Але Мережа, яка заснована на передачі тільки текстової інформації, не забезпечує належної взаємодії програм, особливо при пересиланні великого обсягу інформації. Тому потрібен більш дієвий спосіб кооперації додатків для поліпшення ефективності навчання і організації спільної роботи людей. І таким засобом є веб-сервіси. Передаючи великий обсяг даних більш ефективно ніж раніше, вони забезпечують зв'язок між додатками, які виконуються в будь-яких точках земної кулі. В результаті, між педагогом і дітьми встановлюється швидкий, зручний і продуктивний зв'язок, навіть якщо вони не перебувають в одній аудиторії. Веб-сервіс (англ. Web service) – програмна система, яка ідентифікується веб-адресою зі стандартизованими інтерфейсами. Веб Служби можуть взаємодіяти один з одним і зі сторонніми додатками за допомогою повідомлень, заснованих на певних протоколах. У побуті веб сервісами називають послуги, що надаються в Інтернеті. Padlet – це зручний та простий у використанні веб-сервіс для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом (документи, матеріали). Дана віртуальна дошка безмежна у кількості створюваних сторінок, а також підтримує кирилицю. У навчальних закладах даний веб сервіс буде зручним інструментом при організації колективної діяльності. Так як Padlet – безкоштовний сервіс, користуватися ним може будь хто бажаючий. Користуватись даним сервісом легко, а його можливостей для застосування в навчанні більш ніж достатньо.

Освітній проект ВСЕОСВІТА

    Освітній проєкт “Всеосвіта” – це сучасна платформа, яка допомагає педагогам професійно зростати та підвищувати педагогічну майстерність. Тут є всі необхідні інструменти для організація дистанційного навчання, безкоштовна онлайн-бібліотека методичних матеріалів, розробки для розвитку й навчання дітей будь-якого віку.

Користування платформи «Всеосвіта» є безкоштовним.

Є можливість користуватися методичними матеріалами , а також ділитися своїм досвідом серед колег при цьому  ще й отримувати за це гроші.

 

Інтерактивні вправи на ресурсі LearningApps

 

 

  • Інформатизація освітнього процесу передбачає широке використання у процесі вивчення навчальних предметів інформаційно орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп’ютерів і телекомунікаційних мереж. Нині є велика кількість програм і сервісів, за допомогою яких можна створювати освітні ресурси, багато з них вимагають знання основ програмування, що для звичайного педагога викликає ряд сумнівів та багато побоювань. Але існують програми та сервіси, які може освоїти самостійно і звичайний вихователь.
  • Наприклад:LearningApps.org–загальнодоступний безкоштовний он-лайн-сервіс, заснований на роботі з готовими шаблонами-заготовками для заповнення, призначений для створення інтерактивних завдань різного рівня складності, тематики та формату.
  • Самі розробники сервісу – Центр Педагогічного коледжу інформатики освіти PH Bern у співпраці з університетом міста Майнц та Університетом міста Циттау/Герліц – характеризують цей сервіс так: LearningApps.org є додатком Web 2.0 для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі. Метою є також збори інтерактивних блоків і можливість зробити їх загальнодоступним. Такі блоки (так звані програми або вправи) не включені з цієї причини ні в які програми або конкретні сценарії [19].
  • Рідна мова LearningApps.org – німецька, але на сайті реалізована багатомовна підтримка. Тематика створення завдань у цьому ресурсі достатньо різноманітна. Категорії можливих завдань можна умовно поділити на такі типи: вибір, послідовність, розподіл, заповнення, інструменти, онлайн-ігри, кросворд, знайти пару тощо.
  •  

Створення пазлів на jigsawplanet

 

 

 

 

         Пазл – це цікава розвиваюча і навчальна гра, яка вимагає посидючості, акуратності, терпіння і уважності. Збираючи картину, дитина пізнає зв’язки між частиною і цілим, розвиває логічне мислення , уяву і увагу.

Коли дитина певний  час збирає з пазлів картину,  це вчить її впродовж тривалого періоду займатися однією справою, розвиває посидючість.

 Отже, для дитини дошкільного віку, складання пазлів: дає можливість відпочити від  дня і забути про свої дрібні неприємності; хороший відпочинок; і, звичайно, пазли розвивають фантазію.

Як цікаво складати яскраву кольорову картинку! Цей процес захоплює, додає радості й азарту, а ще — розвиває уважність і логічне мислення. Легко знайти для себе пазли різної складності: як прості зображення для найменших, так і картинки, над якими треба поміркувати довше.

  • “Улюблені речі”
  • На сайті  ти можеш обрати пазл на свій смак. Тут є можливість складати картинку, на якій зображена та річ, яка подобається саме Тобі, — ніжна квітка, миле звірятко чи улюблений персонаж.
  • Прості пазли для дітей онлайн — чудовий спосіб захопитися грою, яка не тільки викликає цікавість, але й приносить користь. Вони гарно тренують уважність, допомагаючи пізнавати світ навколо. Хтозна, можливо, саме захоплення пазлами надихає тебе на створення власних яскравих малюнків, аплікацій чи колажів. А може, від пазлів Ти захочеш перейти до складних конструкцій, зацікавився логікою, математикою...?
  •  

Найбільша освітня платформа для дошкільників  www.learning.ua

Мета Learning.ua – надати дітям інструмент доступного та практичного навчання. Здобувати нові знання легше, якщо навчання подається як гра. Кожна вправа сайту являє собою рівень цієї гри, долаючи який дитина отримує винагороди - цікаві міні-ігри, які дають змогу відволіктись і відпочити. Це механізм, який відображає досягнення дитини, темпи та слабкі місця.

Як мотивувати дітей  до вивчення предметів? Спробуємо навчити сучасного дошкільника граючись. Які саме ігри доцільно використовувати для різних вікових категорій здобувачів освіти?

Таким чином, завдання, що входять у цю групу, не тільки готують дитину до більш складного рівня математики у майбутньому, а й допомагають розвинути якості, які необхідні у повсякденному житті. Дитина вчиться усвідомлювати сенс поняття кількості та числа предметів, а також – розуміти зв’язок між числом і цифрою. У ході виконання вправ з математики дитина розвиває аналітичні здібності та вміння робити логічні висновки. Завдання з української мови стимулюють уяву дитини та збільшують інтерес до вивчення рідної мови. У ході виконання вправ даного розділу дитина  закріплює отримані у садочку теоретичні знання, має  можливість покращити практичне володіння мовою. Вони дозволять покращити свої знання з української мови, розширити словниковий запас та, звісно, добре провести час.


 

docx
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку