Статут дитячої організації

Про матеріал
Статут дитячої організації. Містить загальні розділи, структуру, зазначує обов'язки та повноваження кожного підрозділу.
Перегляд файлу

         Статут учнівського самоврядування

 

 

Республіка «Сонячна»

 

Правління учнівського самоврядування, від імені учнів, виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини – учня, та гідних умов її життя, піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування в школі, прагнучи розвивати і зміцнювати демократію у суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування  школи – інтернату селища Чорнобаївка.

 

 

 

 

 

 

 

      

    Нове покоління обирає  самоврядування                                                 

              

                Статут 1

                                       Розділ 1

                   Загальні засади

                                           Стаття 1

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.     

                                           Стаття 2

Учнівське самоврядування є організацією, що складається з людей , створена людьми і для людей, а учні є людьми!

 

                         Стаття 3

       Символами учнівського самоврядування школи повинен бути: Прапор, Герб, Гімн школи.

                                 Стаття 4

       Учнівське самоврядування відповідає структурі:

Правління учнівського самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    Розділ 2

                            Права та обов’язки

                               Стаття 1

Кожен, хто навчається в школі має право:

  • діяти на свій розсуд, вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободу інших;
  • за образу його честі і гідності подати заяву в актив школи;
  • подати свою пропозицію в актив учнівського самоврядування;
  • висувати кандидатуру, а також сомовисуватися і бути обраним в будь-який орган школи;
  • брати участь у будь-яких сферах шкільного життя, ініціювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки і т. і.);
  • ставити питання про перебування в школі учня школи, якщо той своїми діями порушує закони школи;
  • вибирати  додаткові заняття, мистецькі гуртки , студії;
  • вимагати щоб урок закінчився відразу після дзвінка на перерву.

 

                                 Стаття 2

Кожен учень зобов’язаний:

  • пройти курс навчання в школі;
  • подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;
  • виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;
  • дотримуватись норм статуту та законів школи.

 

 

                                   Стаття 3

Закон “Про захист честі та гідності учня школи, викладача і працівника школи”      

Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканою і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.

Образою честі і гідності людини є:

  • нанесення побоїв, побиття;
  • загроза, залякування і шантаж;
  • вживання образливих слів, кличок;
  • дискримінація за національними і соціальними ознаками;
  • глузування з фізичних недоліків;
  • добровільне прийняття на себе функції раба (“шістки”);
  • здирство, вимагання;
  • крадіжка;
  • псування особистих речей інших людей;
  • брудні наклепи, плітки;
  • будь-які дії чи слова, що ображають честь, гідність іншої людини.

                               Стаття 4

   

 

 

 

 

Повноваження головного координатора

                          Обовязки Г.К.:

  • планує і веде збори Правління (чи призначає ведучих);
  • розподіляє завдання між активом;
  • співпрацює з Завучем з виховної роботи;
  • виконує функцію зв’язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою громадою;
  • відповідає за підготовку майбутніх керівників самоврядування в школі. Є лідером!

 

                            Стаття 5

                Заступник Г.К.

Заступник Г.К.:

  • є його правою рукою;
  • за відсутності голови виконує його обов’язки;
  • очолює сектор;
  • допомагає голові виконувати його обов’язки;
  • щохвилини готовий перейняти обов’язки голови.

                                Стаття 6

     Повноваження членів активу

                Члени активу:

  1. Керують роботою секторів.
  2. Особисто відповідають за основні напрямки роботи самоврядування, наприклад:
  • контакти з органами місцевого самоврядування;
  • шкільний прес-центр;
  • телефони довіри.
  1. Збирають ідеї учнів своїх класів стосовно роботи самоврядування і представляють їх на зборах активу.
  2. Представляють своїм класом звіти роботи Правління Самоврядування.

  Розділ 3

  Стаття 1    

Служба освіти і науки

                                Навчальна комісія:

  • організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; 
  • залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
  • надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;
  • бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників, дидактичного і роздаткового матеріалу, облік і збереження обладнання, ремонт і виготовлення нових дидактичних матеріалів шкільних умовах;
  • проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси);
  • члени комісії беруть участь в підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань).

 

                                       Стаття 2

   Служба культури і   дозвілля

              Культмасова комісія:

  • керує проведенням культурно – масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів;
  • організовує оформлення школи та класних кімнат;
  • несе відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини і програму дозвілля;
  • встановлює зв’язки з кінотеатрами, клубам, Будинками культури, Будинками дітей та молоді, музеями;
  • домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кінолекторії для учнів;
  • вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва, проводить запис в гуртки. Організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.

 

                               Стаття 3

Служба спорту і здоров’я

   Робота цього міністерства полягає у проведенні спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів. Голова міністерства повинен мати організаційні здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів. Члени міністерства повинні проявляти активність у різних спортивно-туристичних акціях, здійснювати нагляд за фізичною формою учнів та станом здоров’я. Пропагувати здоровий спосіб життя.

 

 

 

Стаття 4

      Прес - центр

Гурток «Юний кореспондент» - прес – центр учнівського представництва. Організовує та здійснює художнє оформлення шкільного інтер’єру, готує і проводить інформації з різних питань. Висвітлює цікавість шкільного життя у своїй газеті «Світ очима школяра».

                                     Стаття 5

Армія добра    

 

  • піклуються про молодших школярів,;
  • залучають дітей, підлітків до господарсько – трудової діяльності та змістовного дозвілля;
  • надають посильну допомогу класним керівникам;
  • залучають дітей до організації  зустрічей з ветеранами війни;
  • вчать допомагати по господарству самотнім людям похилого віку,бути милосердними,чуйними,щирими з ними,пам’ятати про їх подвиги та шанувати старість;
  • проводить доброчинні заходи.

 

                     

                        Стаття 6

Служба дисципліни і порядку

                          Комісія охорони і порядку:

  • надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні учнями Правил для учнів;
  • організовує чергування класних колективів по школі, на вечорах, призначає та інструктує відповідальних чергових Правління, оцінює якість виконання цієї роботи;
  • виховує в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;
  • призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;
  • організовує випуск листків „Блискавка”, „Тривожний сигнал” тощо. Використовує заходи виховного впливу до порушників дисципліни;
  • виходить з пропозиціями на батьківський комітет, правління школи з питань поведінки учнів;
  • здійснює контроль за діяльністю шкільної їдальні.

                                     Стаття 7

                 Інформслужба

Інформаційна комісія. Інформує учнів, батьків, вчителі про всі події, які відбуваються в школі, різними засобами інформації (газета, радіо, рекламні оголошення). Готує виступи по знаменним датам і виступає  з ними щопонеділка на загальношкільних лінійках

                    Стаття 8

            Штаб «Живи,книго!»

  •  займається популяризацією  книг,наголошує  про значимість друкованих видань;
  • проводить операції – огляди  «Живи, книго!»  та «Дамо друге життя підручникам»;
  • працює під керівництвом шкільного бібліотекаря.

 

                           Стаття 9

    Служба екології

  • залучатиме учнів до бережливого ставлення до природи,сприятиме озелененню класних кімнат і шкільних приміщень,проектуватиме роботу із збереження чистоти довкілля,допомагатиме озеленювати територію школи і квітників,контролюватиме вчасне прибирання пришкільних клумб.

 

 

 

                           Стаття 10

 Вищий орган самоврядування – збори

   Вищим органом самоврядування є загально – шкільні збори, які скликаються не рідше двох разів на рік, і вирішують поточні важливі справи шкільного життя.    

         Голова правління самоврядування.

                Права та обов’язки голови.

Голова є гарантом прав учнів, визначених законами.

 Голова призначає організаторів секторів, а також безпосередньо коригує і спрямовує роботу секторів і старост класів.

 Голова видає укази про створення об’єднань, гуртків, проведення заходів, акцій, які не суперечать законам чи статуту, і мають за мету благо школи.

 Голова співпрацює з дирекцією згідно статуту. Голова поводить себе толерантно, суворо дотримується норм культури спілкування.

 

Положення про Правління Учнівського  Самоврядування

Актив учнівського самоврядування – орган влади школярів, що підпорядковується загальним зборам.

 Обраним до правління може бути кожен учень, що визначає статут і дотримується законів школи.

 Кожен клас обирає трьох представників до активу школи від 5-8класів.

 Актив вирішує питання про порушення законів школи і, в залежності від кількості і ступеня порушень, накладає стягнення (вибачення, публічне вибачення, відшкодування збитків, повторне чергування, попередження про клопотання, про виключення тощо).

  Актив може подати клопотання про захист учня в конфліктній ситуації з викладачем чи працівником школи.

 Актив організовує і сприяє організації різноманітних шкільних заходів, направлених на покращення умов життя школи.

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
29 січня 2020
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку