«Ставлюся до інших так… як хотів би, щоб ставились до мене»

Про матеріал
На уроці діти ознайомляться з поняттям «особистіть»,ознаками особитості, розглянути «ролі в класі», особистий простір.
Перегляд файлу

 

                        

Тема: «Ставлюся до інших так… як хотів би, щоб ставились до мене»

 Мета: ознайомити з поняттям «особистіть»,ознаками особитості, розглянути

           «ролі в класі», особистий простір.

 

Очікувані результати: - розуміє що таке особистий простір, поважає свій і чужий

                                              особистий простір під час  спілкування ;


                                             Хід уроку.

1. Емоційне налаштування

Показати реакціями з яким настроєм прийшли на урок,

Перегляд ролика за посиланням

https://www.facebook.com/UNICEFUkraine/videos/647156310886109

2 Повторення раніше вивченого матеріалу .виконати завдання за посиланням:

  https://learningapps.org/display?v=pbg7azq1k23

3. назвати свою позитивну рису на першу літеру свого імені.

Ми, люди, істоти соціальні, тому нам важливо бути прийнятими соціумом та самим у ньому почуватись комфортно. Для цього треба розрізняти себе як особистість. 

4. мозковий штурм

Перегляд ролика за посиланням https://drive.google.com/file/d/1xklf7YLvZmrNXHtFivkdNEIZ5TD41EkZ/view

- Як розумієте його сюжет?

- Що є спільного у тебе і твоїх друзів? 

- Чим унікальні твій сусід чи сусідка по парті? 

 

Особистість — це людина з певними якостями та характером, що поступово формуються. Ставлення до довкілля, суспільного буття, власного здоров’я, інших людей і до себе визначає сутність нашої особистості.

 

- Проаналізуйте схему «Ознаки особистості» та доберіть зі списку нижче відповідне визначення

• здатність до самостійної діяльності, прийняття зважених рішень;

• вихованість, адекватна самооцінка;

• несхожість на інших;

• уміння керувати своєю поведінкою, відповідати за власні вчинки;

• почуття шани, визнання іншого рівним собі;

 • чесне та правильне рішення чи дія;

• прагнення допомогти кожному, хто цього потребує;

• здатність долати почуття страху та розгубленості у небезпеці

5.Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=zpIsSk80yzg&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0KOKO%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%8E

 

-         Як розумієте цей малюнок?

-          

-          Кожна людина має власний особистий простір — як фізичний, так і емоційний. Коли його порушують, ми відчуваємо дискомфорт. Як і всі люди, болісно на це реагуємо. Тому слід поважати різноманітні національні традиції та звички людей щодо особистого простору. 

-           

6. Робота зі схемою.

 

Проаналізуйте схему та поясніть, як розумієте приказки, що збереглися здавнини:

«Моя хата скраю, нічого не знаю»;

 «Хоч трава не рости»; «Своя сорочка ближча до тіла»…

 Якій «ролі в класі» вони відповідають?

 

 

 

Клас може впливати на нас по-різному. Коли колектив дає змогу проявити кожному / кожній найкращі якості, — це позитивний вплив. Проте коли ми не хочемо виконувати завдання на уроках і навіть ходити до школи, це свідчить про негативний вплив. Кожен із нас відповідальний за згуртованість колективу та позитивну атмосферу в класі або групі.

https://www.facebook.com/UNICEFUkraine/videos/1137154437102472/

 

7.  Перегляньте відео  спробуйте себе в ролі звукорежисерів — озвучте його.

https://drive.google.com/file/d/1wOmAjEvUPMuZxsWNrz4cVAkG0-JaDwPJ/view?fbclid=IwAR0pECiRVZUvhEftgciO6Jkomqn5cnNJp_w_NPdHU4BAGyrJ-ENZ6D2mobU

 

Вибери відповідне продовження вислову та поясни свій вибір

 

8..Домашнє завдання.

Параграф 6 опрацювати, записати риси колективу, в якому комфортно

docx
Додав(-ла)
Тюрєва Оксана
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку