Завдання проєкту: 1. Зібрати інформацію про життя на різних глибинах Світового океану. 2. Дослідити та пояснити: а)вплив Світового океану на формування клімату; б) чому речовини з різною густиною не змішуються і де це явище можна спостерігати в океані. 3. Проаналізувати екологічні проблеми, познайомитись із способами їх вирішення. 4. Виготовити модель, з допомогою якої можна очистити океан.
1. Про життя китів. Задачі з глибин океану (математика) 2. Знайомимося з книгою Катерини Терлецької «Клімат у твоїх руках» (буккросінг) 3. Що ми знаємо про медуз? Малюємо медузу сіллю (образотворче мистецтво) 4. Чому життя мешканців океану під загрозою?Обговоримо тему в 6 капелюхах (я досліджую світ) 5. Експериментальні вихідні з батьками.(Проводимо досліди на кухні, пояснюємо). Тиждень 2 “Про життя в океані”
Переглядаємо відео та відповідаємо на питання. Які глибоководні океанічні мешканці Маріанського жолоба тебе вразили? Як вчені вивчають глибоководний океанічний світ? Про які екологічні проблеми ти дізнався з відео? https://www.youtube.com/watch?v=GH_mn3 LJL8 EЯка глибина Маріанського жолоба? Тема. Таємниці Маріанського жолоба. Виготовляємо схему (дизайн і технології)
STЕМ проєкт “ Таємниці океанів” (математика)Тема Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами. Переглядаємо відео про життя китів дельфінів та акул за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=S4 UJMYBtk. Wc. Довжина синього кита 33м, а кашалота в 3 рази менша. Яка довжина кашалота?Що було для тебе відкриттям?Кашалот. Синій кит
04.02.2024 За 8 хвилин кит проплив в одному напрямку 600м, а в іншому 1000м. Скільки хвилин він плив в кожному напрямку, якщо рухався з однаковою швидкістю і на весь шлях витратив 8 хвилин?8хв600м1000м 1) 100+600=1600 (м) – друга сума 2)600:8=200(м/хв) – швидкість(однакова)3)600:200 =3(хв )– плив в одному напрямку4)1000 :200 =5(хв )– плив в другому . напрямку?Задача
Розглядаємо тему “ Таємниці океанів” в шести капелюхах. STЕМ проєкт “ Таємниці океанів” ЯДС Що цікавого я дізнався про існування кожного з чотирьох океанів? Які емоції виникають у мене при сприйнятті нової інформації з теми? Чи існують екологічні проблеми Світового океану? Які?Як люди вирішують екологічні проблеми Світового океану?Що повинні зробити люди, щоб зупинити глобальне потепління?Створи сенкан на тему “Океан”Працюємо в групах
Модель океанічного прибирання. Тема. Для роботи потрібні: 1). Пуста маленька упаковка від соку прямокутної форми. 2).5-6 штук кукурузних паличок . 3) Двосторонній скотч. 4)Харчова плівка. 5) Ножиці. 6)Лист картону синього кольору. Послідовність роботи: 1). Упаковку від соку розрізаємо та готуємо прямокутну заготовку , згинаємо навпіл. Згинаємо навпіл1 Переглянемо відео https://www.facebook.com/dw.ukrainian/videos/278679829411109/?authuser=0 Як здійснюється океанічне прибирання?
Використані джерела1. Глибше не буває: хто живе у Маріанському жолобі https://www.youtube.com/watch?v=GH_mn3 LJL8 E 2. Фон морського дна https://kartinki.pics/pics/33845-fon-morskoe-dno-dlja-detej.html3. Зображення китів https://yandex.ru/images/search?text=%D0%9 A%D0%B8%D1%82%D1%8 B&nl=1&source=morda 4. Відео “ А чи знаєш ти? Про китів, дельфінів та акул? https://www.youtube.com/watch?v=S4 UJMYBtk. Wc5. Прентація на тему “Екологічні проблеми світового океану “ https://svitppt.com.ua/ekologiya/ekologichni-problemi-svitovogo-okeanu.html 6. Презентація до майстер класу « Шість капелюхів мислення Де Боно» https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-mayster-klasu-shist-kapelyuhiv-mislennya-de-bono-267140.html 7. Відео про дослід “Океан у склянці”https://youtu.be/-6 XYojbnles 8. Відео “Як колектор для пластику рятуватиме океан від сміття” https://www.youtube.com/watch?v=mm0rtn. Ps4 FM