«STEM освіта – освіта нового покоління» Майстерка «Перевірка знань учнів за допомогою My test. Контролювання шуму»

Про матеріал
«STEM освіта – освіта нового покоління» Майстерка «Перевірка знань учнів за допомогою My test. Контролювання шуму»
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РОМЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

Спільне методичне об’єднання вчителів інформатики

та образотворчого мистецтва

закладів загальної середньої освіти міста

 

«STEM освіта – освіта нового покоління»

Майстерка «Перевірка знань учнів за допомогою My test. Контролювання шуму»

 

 

 

 

Вчитель математики та

інформатики СЗОШ №2

ГРЕЧАНА Ю.М.

 

 

 

2019


Сьогодні тестові завдання є надзвичайно поширеними і популярними, оскільки дозволяють швидко визначити рівень знань учнів, прискорити обробку отриманої інформації, охопити великі за обсягом масиви вивченого матеріалу.

Одним із завдань повсякденного вчительської праці є необхідність здійснювати контроль знань учнів. Форми контролю, що застосовуються вчителями, дуже різноманітні, але найбільш часто використовуються письмове або усне опитування. На жаль, ці форми не позбавлені недоліків. При проведенні усного опитування - це відносно велика витрата часу уроку при невеликій кількості виставлених оцінок, при проведенні письмових робіт кількість оцінок зростає, але багато часу йде на перевірку.

Тестування як ефективний спосіб перевірки знань знаходить в школі все більше застосування. Одним з основних і безперечних його переваг є мінімум витрат часу на отримання надійних підсумків контролю. При тестуванні використовують як паперові, так і електронні варіанти. Останні особливо привабливі, тому що дозволяють отримати результати практично відразу після закінчення тесту.

Тестування в педагогіці виконує три основні взаємопов'язані функції: діагностичну, навчальну і виховну:

  •  Діагностична функція полягає у виявленні рівня знань, умінь, навичок учня. Це основна, і найочевидніша функція тестування. За об'єктивності, широті і швидкості діагностування, тестування перевершує всі інші форми педагогічного контролю.
  •  Навчальна функція тестування полягає в мотивуванні учня до активізації роботи по засвоєнню навчального матеріалу. Для посилення навчальної функції тестування, можуть бути використані додаткові заходи стимулювання учнів, такі, як роздача викладачем примірного переліку питань для самостійної підготовки, наявність в самому тесті навідних запитань і підказок, спільний розбір результатів тесту.
  • • Виховна функція проявляється в періодичності та неминучості тестового контролю. Це дисциплінує, організовує і направляє діяльність учнів, допомагає виявити і усунути прогалини в знаннях, формує прагнення розвинути свої здібності.

Тестування - більш справедливий метод, він ставить всіх учнів в рівні умови, як в процесі контролю, так і в процесі оцінки, практично виключаючи суб'єктивізм викладача.

Слід зазначити, що саме тестування поступово стає й основною формою здачі іспитів. З 2007 року для всіх випускників шкіл основною формою підсумкової державної атестації в школах України є ЗНО. І реалії такі, що потрібно обов'язково вводити тестові технології в систему навчання. З їх допомогою протягом року слід оцінити рівень засвоєння матеріалу учнями та формувати у них навички роботи з тестовими завданнями.

Такі тренування дозволять учням при здачі ЗНО реально підвищити бал. Також під час таких тренувань розвиваються відповідні психотехнічні навички саморегулювання і самоконтролю. У зв'язку з цим тестування, як засіб вимірювання і контролю знань учнів, стає основою навчального процесу в українській школі.

Тестові завдання можуть складатися з використанням різноманітних комп'ютерних інструментів, починаючи від різних редакторів і програм для розробки презентацій і до використання мов програмування і можливостей мережі Інтернет. І, напевно, будь-який вчитель інформатики та ІКТ створював для своєї роботи свою тестову середу.

На даний час існує велика кількість як платформ для створення онлайн тестів так і програм, які потребують завантаження.

В мережі Інтернет на різних сайтах можна знайти велику кількість варіантів онлайн платформ та програм для створення тестів. Кожен вчитель на власний смак може зупинити свій вибір.

Свій вибір я зупинила на програмі MyTest Пропоную ознайомитися з даною програмою тестування.


КОРОТКЕ ДОВІДКОВЕ КЕРІВНИЦТВО ЗА ПРОГРАМОЮ

MyTest X це - система програм (програма тестування учнів, редактор тестів і журнал результатів) для створення і проведення комп'ютерного тестування, збору та аналізу результатів, виставлення оцінки за вказаною в тесті шкалою.

Програма MyTest X працює з дев'ятьма типами завдань: одиночний вибір, множинний вибір, встановлення порядку проходження, встановлення відповідності, вказівка істинності чи хибності тверджень, ручне введення числа (чисел), ручне введення тексту, вибір місця на зображенні, перестановка букв. Завдання типу так / ні легко можна отримати, використовуючи тип з одиночним вибором. У тесті можна використовувати будь-яку кількість будь-яких типів, можна тільки один, можна і все відразу.

Програма складається з трьох модулів: Модуль тестування (MyTestStudent), Редактор тестів (MyTestEditor) і Журнал тестування (MyTestServer). Так само є додатковий модуль MyTestBuilder для створення автономних тестів в форматі exe.

Модуль тестування (MyTestStudent) є "плеєром тестів". Він дозволяє відкрити або отримати по мережі файл з тестом і пройти тестування. Хід тестування, сигналізація про помилки, спосіб виведення результату тестування залежить від параметрів тесту, заданих в редакторі.

Для створення тестів є дуже зручний редактор тестів (MyTestEditor) з дружнім інтерфейсом. За допомогою редактора можна створити або новий тест, або змінити існуючий. Так само в редакторі налаштовується процес тестування: порядок завдань і варіантів, обмеження часу, шкала оцінювання та багато іншого.

Журнал тестування (MyTestServer) дозволяє організувати тестування більш зручним чином. За допомогою нього можна роздавати файли з тестами по мережі, отримувати результати з усіх комп'ютерів кого тестують і аналізувати їх в зручному вигляді.

У програмі є багаті можливості форматування тексту питань і варіантів відповіді. Ви можете визначити шрифт, колір символів і фону, використовувати верхній і нижній індекс, розбивати текст на абзаци і застосовувати до них розширене форматування, використовувати списки, вставляти малюнки і формули ...

Програма підтримує декілька незалежних один від одного режимів: навчальний, штрафний, вільний і монопольний. У навчальному режимі тестуючому виводяться повідомлення про його помилки, може бути показано вступ і пояснення до завдання. У штрафному режимі за невірні відповіді у тестуючого віднімаються бали і можна пропустити завдання (бали не додаються і не віднімаються). У вільному режимі тестуючий може відповідати на питання в будь-якій послідовності, переходити (повертатися) до будь-якого питання самостійно. У монопольному режимі вікно програми займає весь екран і його неможливо згорнути.

Параметри тестування, завдання, звуки і зображення до завдань для кожного окремого тесту - все зберігається в одному файлі тесту. Ніяких баз даних, ніяких зайвих файлів - один тест - один файл. Файл з тестом зашифрований і стиснутий.

За допомогою програм MyTest X ви можете організувати як локальне так і мережеве тестування. При мережевому тестуванні результати тестування можуть бути передані по мережі в модуль Журнал, а можуть бути відправлені по електронній пошті.

Розмір інсталяційний файл з програмою менше 3 Мбайт, а разом з довідкою, зразками тестів, близько 5 КБ (залежить від кількості тестів в комплекті).

При неможливості провести комп'ютерне тестування з електронного тесту можна швидко сформувати і роздрукувати "паперовий" тест.

Автор програми: Башлаков Олександр Сергійович. Програма доступна на п'яти мовах: російській, українській (переклад Сосновцях Олександр), білоруською (переклад Федір Веренич), англійською (переклад Дмитро Нікітін) і монгольському (переклад Bekbolat Khalik).


Шум в класі під час уроку – одна з важливих проблем сучасного вчителя. Для того, щоб досягти гарного результату важливе не тільки гарне самопочуття учня, але й повинна бути відповідна атмосфера на уроці. Дотримуватись правил поведінки в деяких класних колективах дуже проблемно, тому я пропоную до вашої увагиBouncy Balls (відскік м’яча з вашим мікрофоном; цікавий спосіб керувати шумом в класі або візуалізувати музику) https://bouncyballs.org/ . Цей додаток дозволяє контролювати рівень шуму. Є можливість змінити чутливість мікрофону, кількість об’єктів на екрані, тему («м’ячи», «смайлики», «бульбашки», «очі»), шумова тривога («без звуку», «гудок», «зашикати»).


Додатки

Додаток 1

 

 

Додаток 2


Список використаних джерел

  1. https://naurok.com.ua
  2. http://ru.osvita.ua
  3. http://hlyboka-school.edukit.cv.ua/nashi_tradicii/aljternativna_sistema_ocinyuvannya_navchaljnih_dosyagnenj_uchniv/year/2019/month/3
  4. http://mytest.klyaksa.net/
  5. http://didaktor.ru/surveymonkey-onlajn-platforma-dlya-sozdaniya-oprosov-testov-i-viktorin/
  6. https://www.easytestmaker.com/
  7. https://bouncyballs.org/

1

 

docx
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
1189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку