Учні 6-х класів працювали над створенням індивідуальних проєктів: «Як уберегтися від Covid-19» листівки-застереження для іноземців, які залишилися в Україні на час карантину
Мета проєкту:
• сприяти формуванню навичок роботи учнів з інформацією, формувати медіа- та ІКТ-грамотність ;
• розвивати творчість, критичне мислення, комунікативні навички та навички співробітництва учнів з учителем
• розвивати навички самоконтролю, творчий підхід, естетичний смак, вміння узагальнювати і систематизувати;
Завдання проєкту:
• навчити усвідомленому ставленню до небезпек для здоров’я, які оточують нас;
• використовувати результати проектної діяльності в подальшому житті;
• навчати отримувати міцні знання, вміння і навички шляхом самостійної роботи;
• виховувати творчу особистість під час дистанційного навчально-виховного процесу;
• створення в учнів мотивації для освіти і самоосвіти.
Вік учасників: учні 6-х класів.
Тривалість проекту: 2 тижні
Міжпредметні зв’язки: основи здоров'я; комп’ютерна грамотність; образотворче мистецтво
Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення:
• словники
• додаткова література
• інтернет-джерела
• комп׳ютери
Навчальні цілі та очікувані результати:
• формувати мотивацію до вивчення англійської мови;
• виробити вміння орієнтуватися в потоці інформації, знаходити, сприймати, аналізувати, оцінювати, застосовувати на практиці відомості ;
• подальший розвиток базових лексичних, граматичних, стилістичних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення і поглиблення знань учнів про мову як суспільне явище;
• удосконалення навичок самостійної навчальної діяльності, розвиток інтелектуальних, творчих здібностей учня.
Актуальність проблеми: Пандемія Covid-19 була виявлена наприкінці грудня 2019 року в китайському містечку Ухань. Станом на26 квітня 2020 року у світі налічується 2923199 хворих у 210 країнах. 203308 людей померло від цієї недуги. Отже, питання безпеки людей в такій ситуації є дуже актуальним. Особливо для іноземців, які не знають мови країни, на території якої вони знаходяться. Тож учні працювали над створенням листівки-застереження англійською мовою.