Учні 8-А класу працювали над створенням індивідуальних STEM-проєктів “Healthy Lifestyle” у формі лепбуку
Мета проєкту:
• сприяти формуванню навичок роботи учнів з інформацією, формувати медіа- та ІКТ-грамотність ;
• розвивати творчість, критичне мислення, комунікативні навички та навички співробітництва учнів з учителем
• розвивати навички самоконтролю, творчий підхід, естетичний смак, вміння узагальнювати і систематизувати знання отримані на уроках англійської мови та основ здоров’я та інформацію зі ЗМІ
Завдання проєкту:
• навчити усвідомленому ставленню до власного здоров’я, враховуючи ризики, які оточують нас;
• використовувати результати проєктної діяльності в подальшому житті;
• навчати отримувати міцні знання, вміння і навички шляхом самостійної роботи;
• виховувати творчу особистість під час дистанційного навчально-виховного процесу;
• створення в учнів мотивації для освіти і самоосвіти.
Вік учасників: учні 8-го класу.
Тривалість проєкту: 2 тижні
Міжпредметні зв’язки: англійська мова, основи здоров'я; комп’ютерна грамотність; образотворче мистецтво
Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення:
Навчальні цілі та очікувані результати: