STEM проєкт " Супергерой Хінон" 2 клас.

Про матеріал
STEM проєкт " Супергерой Хінон" 2 клас. Виявити та дослідити причини потемніння яблука при надрізі. в залежності від часу , сорту яблука та різних зовнішніх умов. Розвивати спостережливість, допитливість, цікавість, творче ставлення до виконання завдань.
Перегляд файлу

                                             STEM проєкт

                                          Супергерой Хінон

Мета. Формувати поняття про причини

      потемніння яблука при надрізі.

             Дослідити залежність часу ,

      за який надрізане яблуко  темніє, 

      від сорту яблука та різних зовнішніх  умов.

            Розвивати спостережливість,

      допитливість, цікавість, творче ставлення

      до виконання завдань.

            Виховувати любов до природи,

       прагнення дотримуватись корисних звичок.

             Обладнання: презентація, білі аркуші, олівці або фарби; надрізані   

        та потемнілі у місці надрізу яблука ( заготовка в кожного учня), відео « Цікаві факти про яблука».

                                     Хід уроку

І.  Організаційний момент. Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація учбової діяльності.

     -Відгадайте загадку.

                    Влітку у садочку

                    зріє під листочком,

                    Восени, набравши соку,

                    Стане враз червонобоким.

                                Малюнки олівцем для дітей яблука (18 фото) | #ТЕГ

               -Хто любить яблука?

               -Споживання фруктів  - це корисна чи шкідлива звичка?

               -Що відбувається з яблуком, якщо його надрізати?

            ІІІ. Формування знань, умінь, навичок.

                1. В кожного учня було наступне завдання.

            Розрізати яблуко. Звернути увагу на час, за який воно потемніє.

                  Одна половина яблука лежала при кімнатній температурі на тарілці, друга половина – в пакеті в холодильнику.

                   Спочатку роблять доповідь учні, в яких  кислі яблука. Потім - учні, в яких солодкі яблука.

            Як намалювати яблуко? Майстер-клас, як малювати яблука поетапно

                2. Висновок, який роблять учні:  

                  - Кислі сорти яблук темнішають значно швидше, ніж солодкі.

                  - При кімнатній температурі яблуко потемнішало швидше, ніж в холодильнику.

                  3. Загадка.

                 - Хто, крім людини любить яблука,

            прогризає від кожури до середини, залишає в яблуці характерні «тунелі»?(Гусінь.)

                 -Якого кольору ці пошкодження  в яблуці?

            (Коричневого.)

                -Чому яблуко стає темним на зрізі або при пошкодженні гусінню?

      4. Інтерактивний метод « Навчаючись -вчуся».

Учні, які получили інформацію перед уроком, опрацювали її,  розповідають  класу про причинги потемніння яблука.

-        Існує хибне твердження,

            що це темніє залізо, яке входить у склад яблука.

                  Але вся справа у чудовій речовині хінон.

            Він утворюється при взаємодії кисню з м’якоттю яблука. (Перший учень.)                                            

                                                        З'їсти яблуко: векторна графіка, зображення, З'їсти яблуко малюнки |  Скачати з Depositphotos                                        

               -  «Тунель», який прогризає гусінь у яблуці, стає темним та несмачним для гусені. У гусені навіть процес травлення може порушитись від хінону.

                   Це спасає яблуко від повного знищення. (Другий учень.)

                -  Звісно, апетит пропаде, якщо раптом заболить   «животик».

            Темна плівка захищає пошкоджене яблуко від швидкого псування.   

            Не дозволяє пошкодженню розростатися вшир і всередину. ( Третій учень.)

     ІV. Закріплення отриманих знань.

           1.  Гра « Так чи не так».

                    -Яблуко стає темним на зрізі або при пошкодженні гусінню тому, що в ньому є залізо. Яблуко «іржавіє».

                   - Яблуко стає темним, бо при взаємодії м’якоті та кисню утворюється речовина хінон.

                   2. Творча робота

                - Яким ви уявляєте супергероя Хінона – захисника яблук?

                - Малюємо супергероя  Хінона та яблуко, яке він захищає від гусені.

            V. Виставка робіт.

            VІ. Відеофільм «Цікаві факти про яблуко».

                 - Що нового дізнались на уроці?

                 - Що сподобалось під час уроку?                                               

 VII Підсумок уроку

                 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку