Корисні та шкідливі звички.
STEM- проект для учнів 2 класу.
Пояснювальна записка.
Вимоги сьогодення ставлять перед вчителем нові виклики та вимоги щодо викладання предметів. Міждисциплінарні зв язки потребують змін у доборі засобів і методів навчання. Інтегрована система освіти вчить жити реальному швидкоплинному світі, уміти реагувати на зміни ,критично мислити, творчо розвиватися.
Закон України « Про освіту» наголошує на необхідності посилення розвитку науково-технічного напрямку в навчально – методичній діяльності на всіх освітніх рівнях ; створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді та професійної компетентності педагогічних працівників.
Опис проекту.
Учні 2 класу,учитель,батьки.
Змішаний ( творчій, інформаційний, дослідницький).
Життя кожної людини великою мірою складається з її звичок: що ми робимо першим після пробудження зранку, як починаємо, та як завершуємо кожну справу, як харчуємося та як відпочиваємо – все це та багато іншого закладається у формі звичок ще з раннього дитинства.
Один місяць.
2. Робота над виконанням проекту.
Навчальні предмети.
Я досліджую світ – особливості харчування для поліпшення здоров я та фізичного розвитку.
Інформатика- створити адвент – календар.
Технології - макет корисних продуктів.
3. Результати реалізації проекту.
3.1 Очікувані результати:
- Сформованість здоровя зберігаючих компетениностей;
- Оволодіння навичками створення адвент-календаря;
- Застосування знань, на уроках : я досліджую світ, технології, інформатика.
3.2 Кількісні показники.
Кількість учасників проекту становить 20 осіб.
4. Висновок.
Реалізація STEM – проекту – це такий підхід до навчання дитини, коли за основу беруть не набуття знання, а вміння їх здобувати, застосовувати, не втрачати при цьому себе, як особистісті. Допомога отримати знання з окремих предметів за допомогою інтеграції п` яти напрямків, що відповідає цілям STEM- освіти.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
5 різних овочів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Не їсти перед сном |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Без солодкого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Без смаженого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зарядка(10хв.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дихальна гімнастика(10хв) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрастний душ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прогулянка від 2000 кроків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відмовитись від шкідливої звички |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 хв. читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Без телефону на зустріч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Щось нове щодня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити 3 іноземні слова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|