Стем урок "Математика кольору"

Про матеріал
Розробка стем уроку, яка включає в себе конспект та всі необхідні матеріали. Можна проводити як на уроці математики так і як виховний захід
1.jpg
2.png
3.1.png
3.2.jpg
4.1.jpg
5.png
6.jpg
image_part_001.jpg
image_part_002.jpg
image_part_003.jpg
image_part_004.jpg
images - копия.jpg
Перегляд файлу

Стем урок у 2 класі

Тема: Математика кольору

Мета: закріпити знання учнів з вивченої таблиці множення, вміння розв’язувати усно задачі на одну дію та ділити слова на склади; повторити дні тижня та кольори веселки, правила знаходження периметра та плоскі геометричні фігури, пригадати літні ягоди; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати та рефлексувати; сприяти патріотичному вихованню учнів, вмінню взаємодіяти у малих групах, командній роботі.

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація до уроку, шаблон калейдоскопу, кольорові олівці, кольорові картки для команд.

Міжпредметні зв’язки: математика, укр.мова, ЯДС, образотворче мистецтво.

Хід уроку

1.Вступна частина.

- Діти, давайте поглянемо навколо, які кольори Вас оточують? (відповіді учнів)

- Заплющте очі! Уявіть будь ласка, що весь світ навколо став сірим… Озирніться навколо і запам'ятайте свої відчуття!

- А тепер відкрийте оченята і скажіть, як Ви себе почували у сірому світі? (відповіді дітей)

- Так, дійсно, якби все навкруги мало сірий колір, то ми б не могли радіти красі природи, милуватися гарними картинами та і взагалі настрій би був відповідним – сумним і одноманітним!

2.Мотивація навчальної діяльності.

- Дітки, а чи знаєте Ви, що таке калейдоскоп? В кого із Вас вдома є калейдоскоп?

Калейдоско́п (від грец. καλός — красивий, εἶδος — вид, σκοπέω — дивлюся, спостерігаю) — прилад, що дозволяє створювати візерунки. У переносному сенсі — швидка зміна явищ, осіб, подій. Спочатку задуманий як науковий інструмент, калейдоскоп пізніше випускався як іграшка.

3.Оголошення теми уроку.

Сьогодні на уроці математики ми поринемо з Вами у яскравий і радісний світ кольорів та створимо свій  візерунок «Неповторний калейдоскоп 2 класу» !

4.Основна частина.

Для початку нашої роботи, кожній команді я роздаю свою частинку калейдоскопу. Якщо всі завдання Ви виконаєте вірно, то зможете розшифрувати кольори, якими необхідно буде розмалювати наш візерунок! Також у кожної команди будуть картки різних кольорів, якщо Ви хочете відповісти, то піднімаєте картку вгору!

Перше завдання – знайдіть, що спільне між виразами:

32 : 4 =                       16 : 2 =                        4 + 4 =

72 : 9 =                       2 ˑ 4 =                          50 – 42 =

Правильно, у всіх цих виразах відповідь це цифра 8! Зараз Ви маєте розфарбувати на своєму орнаменті всі деталі, в яких написана цифра 8 в колір, який є верхнім у прапорі України.

8-блакитний

Друге завдання – математичний лабіринт:

Проведіть дітей до школи, але по дорозі можуть зустрічатись лише вирази, відповідь у яких буде цифра 7.

2 ˑ 4 =                       14 : 2 =                             14 – 8 =

3 + 4 =                      12 : 2 =                             16 – 8 =

3 ˑ 3 =                       16 : 2 =                             15 – 8 =

Молодці, даю Вам ще одну підказку – всі деталі з цифрою 7 розмалюйте другим по рахунку кольором райдуги.

7 - помаранчевий

Третє завдання – допоможи Песику вибрати колір тарілочки для їжі, якщо він має сім тарілок на 7 днів тижня по кольору кольорів веселки. Завтра він їстиме з зеленої, а вчора їв з помаранчевої. Розфарбуй деталі під номером 1 в цей колір.

1 – жовтий

Фізкультхвилинка

Четверте завдання – розв’яжіть задачі, запишіть результат, а потім порахуйте суму цих чисел:

- дві бригади будівельників будували метро. Поки одна бригада побудувала 3 станції, інша спорудила 13 станцій. На скільки станцій більше побудувала друга бригада? (10)

- для метро побудували два мости. Одна бригада будувала міст 4 тижні, а інша – у 2 рази довше. Скільки тижнів будувала міст друга бригада? (8)

- по обидва боки мостів будівельники поставили по 7 ліхтарів. Скільки ліхтарів поставили на одному мосту? (14) А на двох (28)

60 – розфарбуйте всі деталі з цією цифрою у колір, який має найсмачніша літня ягідка.

60 – червоний

П’яте завдання – порахуй периметр шкільної клумби, якщо відомо, що вона має форму прямокутника, її ширина 2 м, а довжина у 3 рази більша. (16)

Розфарбуйте всі деталі з цифрою 16 в колір, в який пофарбовані стіни за нашою класною дошкою.

16 – зелений

Шосте завдання – порахуй всі геометричні фігури на малюнку, та запиши:

- скільки трикутників? 9

- скільки квадратів?2

- скільки овалів? 3

-скільки прямокутників? 2

- яких фігур найбільше? (Трикутник)

- порахуйте, скільки складів у цьому слові. (3)

Зафарбуйте всі деталі з цифрою 3 в колір, який ми отримаємо, змішавши червоний і синій кольори.

3 – фіолетовий

5.Підведення підсумків та рефлексія.

 А тепер давайте зберемо всі частинки нашого калейдоскопу і подивимось, який візерунок у нас вийшов!

 Ви молодці, чудово попрацювали! Чи сподобався Вам наш урок? Якщо так, то підніміть свої кольорові картки вгору! Що для Вас було найцікавішим? А що найважчим? Дякую Вам за Вашу роботу!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додав(-ла)
Шпотак Яна
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 липня 2023
Переглядів
667
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку