Календарно-тематичне планування з
математики
за підручником: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В.
ІІ семестр
4 години/тиждень
№ |
Дата |
Примітка |
Тема |
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100 |
|||
|
|
|
Додавання і віднімання чисел.с.63 |
|
|
|
Складені задачі на знаходження третього доданка.с.64 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.с.65 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.с.66 |
|
|
|
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння. С.67 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами.с.68-69 |
|
|
|
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння.с.69-70 |
|
|
|
Додавання і віднімання. Прийом округлення. С.71 |
|
|
|
Додавання й віднімання різними способами.с.72 |
|
|
|
Досліджуємо кут. С.73 |
|
|
|
Досліджуємо прямий кут. С.74 |
|
|
|
Досліджуємо прямокутник. С.75-76 |
|
|
|
Досліджуємо квадрат. С.77 |
|
|
|
Визначаємо периметр многокутника. С.78 |
|
|
|
Задачі на знаходження невідомого доданка. С.79 |
|
|
|
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. С.80 |
|
|
|
Досліджуємо круг. Коло. С.81 |
|
|
|
Круг. Досліджуємо коло. С.82 |
|
|
|
Діагностувальна робота№1:перевірка сформованості навичок усних обчислень. |
|
|
|
Корегувальна робота.. Пошук розв’язання задачі.с.83.
|
|
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. С.84 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. С.85 |
|
|
|
Розв’язування задач. Аналіз і синтез у розв’язуванні задачі. С.86 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. С.87 |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. С.88 |
|
|
|
Задачі на знаходження суми. С.89 |
|
|
|
Задачі на знаходження третього числа по сумі двох чисел. С.90 |
|
|
|
Задачі на знаходження суми. С.91 |
|
|
|
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. С.92 |
|
|
|
Порозрядне додавання і віднімання чисел. С.93 |
|
|
|
Додавання і віднімання різними способами.с.94 |
|
|
|
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. С.95 |
|
|
|
Порівняння математичних виразів. С.96 |
|
|
|
Додавання і віднімання. Прийом округлення. С.97 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 2: комбінована робота. |
|
|
|
Корегувальна робота. Використовуємо в обчисленнях спосіб округлення. С. 98 |
|
|
|
Додаємоі віднімаємо різними способами. С. 99 |
|
|
|
Додавання і віднімання різними способами. Величини. С.100 |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. С.101 |
|
|
|
Перевірка додавання і віднімання. С.102 |
ВИВЧАЄМО АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ; ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ |
|||
|
|
|
Досліджуємо суму однакових доданків. С.103 |
|
|
|
Досліджуємо різницю однакових чисел.с.104 |
|
|
|
Додавання і віднімання однакових чисел.с.105 |
|
|
|
Розв’язування задач. С.106 |
|
|
|
Знайомимось з арифметичною дією множення. С.107 |
|
|
|
Знайомимось з арифметична дією ділення. С.108 |
|
|
|
Математичні вирази: добуток і частка. С.109 |
|
|
|
Назви компонентів та результатів дій множення й ділення. С.110 |
|
|
|
Переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею. С.111 |
|
|
|
Взаємозв’язок множення та ділення. С.112 |
|
|
|
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. С.113 |
|
|
|
Множення та ділення на 10. С.114 |
|
|
|
Ділення на рівні частини. С.115 |
|
|
|
Правила порядку виконання дій у виразах. С.116 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3:комбінована робота. |
|
|
|
Корегувальна робота. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2. С.117-118 |
|
|
|
Складені задачі на знаходження остачі, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку. С.118-119 |
|
|
|
Задачі на знаходження суми, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку. С.120 |
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого або дільника. С.121 |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3. С.122-123 |
|
|
|
Задачі на знаходження різниці, що містять просту задачу на конкретний зміст частки. С.123-124 |
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. С.125 |
|
|
|
Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4. С.126 |
|
|
|
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. С.127 |
|
|
|
Збільшення або зменшення числа у кілька разів. С.128 |
|
|
|
Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5. С.129 |
|
|
|
Розв’язування задач. Задачі, що містять просту задачу на збільшення або зменшення числа у кілька разів.с.130 |
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6. С.132 |
|
|
|
Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7. С.134 |
|
|
|
Складені задачі на кратне порівняння.с.133 |
|
|
|
Діагностувальна робота №4: комбінована робота. |
|
|
|
Корегувальна робота. Перевірка множення та ділення. С.135 |
|
|
|
Таблиця множення числа 8 та числа 9. С.136 |
|
|
|
Таблиця ділення на 8, на 9. С.137 |
|
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого с. 138 |
|
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого. С. 139 |
|
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого |
|
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого |
|
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого |