1
Комунальна організація (установа, заклад)
«Шосткинська спеціалізована школа І ступеня №13
Шосткинської міської ради Сумської області»
Конспект уроку інформатики у 4 класі
«Моя цікава подорож»
в рамках шкільного STEM-ART проєкту
«Подорожі»
Підготувала і провела
вчитель інформатики
І кваліфікаційної категорії
Ольга ПОЛЯТИКІНА
2022
Мета. Збагачувати знання учнів про Україну, історичні та культурні символи українського народу, познайомити з видатними місцями нашої держави, здійснити віртуальну подорож містами України, дослідити найцікавіші маршрути учнів та прокласти за допомогою карти Google свій маршрут. Вдосконалювати вміння роботи з картою Googlе та у середовищі програмування Scratch, розвивати пізнавальний інтерес до історії рідного краю, логічне мислення, навички роботи у групі та самостійної роботи за комп’ютером. Формувати наскрізні вміння: працювати в команді, критично мислити, ініціативність. Виховувати допитливість, креативність та творчі навички дітей.
Тип уроку: створення проєкту, урок-подорож.
Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку критичного мислення.
Обладнання та наочність: пазли «Карта України», дошка, комп'ютери, проектор, відео «Віртуальна подорож Україною».
Програмне забезпечення: браузер, карта Google, середовище програмування Scratch.
Регламент уроку: 1. Вступна частина (до 4 хв.)
2. Основна частина (до 30 хв.)
3. Заключна частина (до 6 хв.)
Очікувані результати уроку. Після цього уроку учні зможуть:
S – дослідити відомі місця України та їх цікаві об’єкти.
T – створити маршрут власної подорожі.
R – створити сенкан на задану тему.
A – прокласти маршрут за допомогою карти Google.
E – змоделювати свою найцікавішу подорож за допомогою середовища програмування Scratch та карти Google.
M – визначити та порахувати відстань між заданими об'єктами та час перебування у дорозі.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний етап.
2. Актуалізація опорних знань. Вправа «Мозковий штурм».
Складання кластеру «Подорож». (Використання методу критичного мислення «Асоціативний кущ»). Подорож (екскурсія, мандрівка, літак, море, відпочинок, друзі, потяг, річка, літо, враження, цікавинки)
ІІ. Основна частина.
Постановка проблемного питання.
Створення карти України за допомогою пазлів. (Робота в групі).
3. Перегляд відео «Віртуальна подорож Україною».
4. Руханка (музична).
5. Робота за комп’ютером.
5.1 Інструктаж учителя про створення маршруту за допомогою Карти Google та створення карти України у середовищі програмування Scratch.
5.2 Практичне виконання роботи.
6. Вправи для очей.
7. Презентація робіт учнями.
ІІІ. Рефлексія
Подорож
Цікава, дивовижна,
Захоплює, милує, дивує.
Я дуже люблю подорожувати.
Відпочинок.
Подорож
Цікава, далека.
Розповідає, показує, закликає.
Я знаю цікаву подорож.
Екскурсія.
Подорож
Весела, захоплива.
Літати, їхати, йти.
Я люблю подорожувати Україною.
Дорога.
Використані джерела: відео «Віртуальна подорож Україною» www.youtube.com/watch?v=o1kRNXRINTY
Додаток