STEM-урок "Моя цікава подорож"

Про матеріал
На уроці використано STEM-технологія, технологія розвитку критичного мислення. Діти збагачують знання про Україну, історичні та культурні символи українського народу, знайомляться з видатними місцями нашої держави, здійснюють віртуальну подорож містами України, досліджують найцікавіші маршрути та прокладають за допомогою карти Google свій маршрут. Робота у середовищі програмування Scratch та з картою Google. В ході уроку розвивається пізнавальний інтерес до історії рідного краю, логічне мислення, навички роботи у групі та самостійної роботи за комп’ютером. Формуються наскрізні вміння: працювати в команді, критично мислити, ініціативність.
Перегляд файлу

1

 

 

Комунальна організація (установа, заклад)

«Шосткинська спеціалізована школа І ступеня №13

Шосткинської міської ради Сумської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку інформатики у 4 класі

 «Моя цікава подорож»

в рамках шкільного STEM-ART проєкту

«Подорожі»

 

 

 

 

https://lh6.googleusercontent.com/NcKemP6uS7iGcWxQ2VXwU0-Ak2qOQPI58d9OLbu-G0H0OBH6TeOHz05LftV9kT_u3F3Nx2yibHL4exnoU2KFtKq74A2qj1SEvJiuyfTH8CwRaLDk2ABcN6zMobX9KnynXgcnwa4lWF_lmZuGug

 

 

 

Підготувала і провела

вчитель інформатики

І кваліфікаційної категорії

Ольга ПОЛЯТИКІНА

 

 

 

 

 

2022

Мета. Збагачувати знання учнів про Україну, історичні та культурні символи українського народу, познайомити з видатними місцями нашої держави, здійснити віртуальну подорож містами України, дослідити найцікавіші маршрути учнів та прокласти за допомогою карти Google свій маршрут. Вдосконалювати вміння роботи з картою Googlе та у середовищі програмування Scratch, розвивати пізнавальний інтерес до історії рідного краю, логічне мислення, навички роботи у групі та самостійної роботи за комп’ютером. Формувати наскрізні вміння: працювати в команді, критично мислити, ініціативність. Виховувати допитливість, креативність та творчі навички дітей.

Тип уроку: створення проєкту, урок-подорож.

 

Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку критичного мислення.

 

Обладнання та наочність: пазли «Карта України», дошка, комп'ютери, проектор, відео «Віртуальна подорож Україною».

 

Програмне забезпечення: браузер, карта Google, середовище програмування Scratch.

 

Регламент  уроку: 1. Вступна частина (до 4 хв.)

                                  2. Основна частина (до 30 хв.)

                                  3. Заключна частина (до 6 хв.)

 

Очікувані результати уроку. Після цього уроку учні зможуть:

S – дослідити відомі місця України та їх цікаві об’єкти.

T – створити маршрут власної подорожі.

R – створити сенкан на задану тему.

A – прокласти маршрут за допомогою карти Google.

E – змоделювати свою найцікавішу подорож за допомогою середовища програмування Scratch та карти Google.

M – визначити та порахувати відстань між заданими об'єктами та час перебування у дорозі.

 

Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організаційний етап.

  • Привітання;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

 

2. Актуалізація опорних знань. Вправа «Мозковий штурм».

 Складання кластеру «Подорож». (Використання методу критичного мислення «Асоціативний кущ»). Подорож (екскурсія, мандрівка, літак, море, відпочинок, друзі, потяг, річка, літо, враження, цікавинки)

  •  За допомогою якого додатку Google ми можемо подорожувати, не виходячи з дому? (Карта Google)
    • Назвіть можливості Карти Google?
  • Як поставити мітку на карті?
  • Як прокласти маршрут? (Відповіді дітей)
  • Чи можемо ми створити проєкт «Подорож Україною» у середовищі програмування Scratch?
  •  Які команди допоможуть нам скласти скрипти для карти України?

                                                                          

 ІІ. Основна частина.

  1. Оголошення теми уроку. Визначення очікуваних результатів

Постановка проблемного питання.

  • Діти, чи любити ви подорожувати? Які цікаві міста України ви відвідували? Яка подорож запам’яталась вам найбільше?
  • Сьогодні ви ознайомитесь з поняттям «подорожі», дослідите свою найцікавішу подорож за допомогою карти Google та середовища програмування Scratch, прокладете маршрут вашої подорожі та визначите відстань і час перебування у дорозі між обраними об’єктами.
  • Це вміння стане вам у пригоді під час мандрівок не тільки Україною, а й світом.
  1. Робота з пазлами.

Створення карти України за допомогою пазлів. (Робота в групі).

  • Назвіть регіони України.
  • Зберіть із пазлів карту України.

    3. Перегляд відео «Віртуальна подорож Україною».

4. Руханка (музична).

5. Робота за комп’ютером.

5.1 Інструктаж учителя про створення маршруту за допомогою Карти Google та створення карти України у середовищі програмування Scratch.

5.2 Практичне виконання роботи.

6. Вправи для очей.

7. Презентація робіт учнями.

 

ІІІ. Рефлексія

  1. З’ясування очікуваних результатів.
  • Діти, чи можна за допомогою додатку карта Google створити маршрут та визначити відстань між містами, країнами? 
  • Що можна створити у середовища програмування Scratch?
  1. Створення сенквейну «Подорож». (Робота в парі, використання методу критичного мислення «Сенквейн»).

          Подорож

Цікава, дивовижна,

Захоплює, милує, дивує.

Я дуже люблю подорожувати.

Відпочинок.

 

         Подорож

Цікава, далека.

Розповідає, показує, закликає.

Я знаю цікаву подорож.

Екскурсія.

 

Подорож

Весела, захоплива.

Літати, їхати, йти.

Я люблю подорожувати Україною.

Дорога.

 

  •    А де ви використаєте набуті знання? (При подорожі або екскурсії).

Використані джерела: відео «Віртуальна подорож Україною» www.youtube.com/watch?v=o1kRNXRINTY

 

Додаток

C:\Users\User\Downloads\FB_IMG_1624449877436.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Downloads\FB_IMG_1624449861022.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку