Стем урок на тему "Рухливі ігри та естафети з елементами математики"

Про матеріал
Розробка стем -уроку з фізичної культури для учнів 5 класу, де діти під час гри та при проведенні естафет разом з фізичним навантаженням виконують математичні вправи на додавання та віднімання.
Перегляд файлу

Розробка  стем -уроку

 з фізичної культури 5 клас

«Математика на полі спорту»

 

Тема:  Рухливі ігри та естафети з елементами математики.

Формування  компетентностей:

 Математична компетентність: уміння вести підрахунок очок ( балів) при проведенні різних ігр та естафет, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналізуючи швидкість, відстань, траєкторію,  здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень.

 

Ініціативність і підприємливість : вміння чесно боротися, здобувати чесну перемогу та гідно приймати поразку, контролювати прояви своїх емоції, вміло організовувати свій час і мобілізувати ресурси, оцінювати власні можливості в процесі рухової діяльності, відповідати за власні рішення.

 

Спілкування державною мовою: за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами.

 

Соціальна та громадянська компетентності : уміння спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти; дотримуватися правил чесної гри, пам’ятати, що головна перемога - це перемога над собою.

 

Екологічна грамотність і здорове життя: уміння свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших,спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності.

 

Тип уроку: навчально-тренувальний стем-урок

Форма організації уроку : колективна , групова

Міжпредметний зв’язок: математика

Клас: 5

Інвентар:  фішки з цифрами, кільця, свисток, секундомір, м’ячі

Місце проведення: спортивна зала

 

 

 

 

 

 

Перебіг уроку

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

Підготовча  частина .

 

Шикування в шеренгу.

 

Привітання. Повідомлення теми та завдань уроку

 

Вимірювання ЧСС

 

Інструктаж з т/б під час уроку фізичної культури.

15 хв

 

1 хв

 

30 сек

30 сек

 

30 сек

 

 

Шикування за зростом. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

Вимірювання за 10 сек.

Норма ЧСС складатиме 60 – 80 уд/хв

 

Стройові вправи:

 - виконання команд: «Рівняйсь», «Струнко»;

- повороти на місці.

Види ходьби:

- на носках,

-на п’ятах,

-на зовнішньій і внутрішній стороні стопи ,

-у напівприсіді та у повному присіді.

 

 

2 хв

 

 

1хв

 

Команди виконувати чітко.

 

 

 

Стежити за ритмічним диханням. Дотримання, дистанції та правильної постави під час ходьби.

 

Біг:

-звичайний;

- приставним кроком лівим і правим боком;

- з високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілок;

- спиною вперед.

 

Вправи на відновлення дихання:

1-2 - руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4 -  руки дугами  всередину - вниз (видих).

2 хв

 

 

 

 

 

 

1хв

Дотримання дистанції  під час бігу. Стежити за ритмічним диханням

Один за одним в колоні

Дивитися в сторону руху

Прискорення виконуються за сигналом

 

Вдих через ніс, видих через рот.

Привести організм  у відносно спокійний стан.

 

ЗРВ в русі

1. В. п -кисті в замок перед грудьми;

 1-руки вперед долонями назовні;

 2 -в.п.

 3- руки вгору долонами назовні;

 4 – в.п.

2.В.п - руки до плечей;

 1-4 -колові оберти рук вперед;

 5-8 - колові оберти рук назад.

3. В. п. - руки в сторони;

1-4 -колові оберти рук вперед;

 5-8 - колові оберти рук назад.

4. В. п. -права рука вгорі, ліва - внизу;

1-4 – відведення рук назад зі зміною положення рук на кожен крок;

5.В.п.- руки перед грудьми зігнуті в ліктях;

 1-2 – відведення зігнутих рук назад;

 3-4 – відведення прямих рук назад

6. В. п. - руки за голову:

1 - крок лівою- поворот ліворуч;

2 -крок правою- поворот праворуч;

7. В. п.  пальці внизу в «замок»;

 1-4 - на кожен крок - нахил тулуба вниз до ноги

 8. В. п. – руки на поясі;

 1-4 випади на кожен крок .

 

Вимірювання ЧСС

 

 

6 хв

4-6 р.

 

 

  

 

 4 р

 

 

6 р

 

 

 

 4-6 р

 

 

 4-6 р

 

 

 

4-6р.

 

4-6р.

 

4-6р.

 

30сек

 

Амплітуда максимальна.

Спина пряма.

 

 

Амплітуда максимальна. Темп середній.Руки прямі.

 

Амплітуда максимальна, темп виконання середній;

 

Руки в ліктях не згинати, рухи пружні,

 

Спина пряма. Рухи пружні.

 Дистанція —2 кроки;

 

Рухи пружні .Амплітуда максимальна.

Рухи пружні. Амплітуда максимальна.

 

Спина пряма.

 

Вимірювання за 10 сек

2

Основна частина

Естафета «Весела математика»

Учні діляться на дві команди і шикуються в колону по одному.

1)Учні кожної команди по черзі виконують по чотири  кидки кільцями на фішки з намальованими цифрами (балами). Після попадання кільця виконують  додавання  цих чисел, а потім біжать і записують їх суму на стенді своєї команди. Після кидання кілець останнім гравцем, кожна з команд сумує набрані бали.

 

2) Учні тримають в руках кільця ,по сигналу кожен учень підбігає до фішки , і кладе кільця на ті фішки з цифрами, щоб  в сумі отримати певне , задане вчителем число.

 

 

Навчальна рухлива гра  «Виклик номерів»

Учні шикуються в одну шеренгу і розраховуються по порядку номерів.  Перед шеренгою за 3 кроки лежить футбольний м’яч. По сигналу вчитель називає приклад на додавання або віднімання (40-35=; 7+2=), а учень, який має номер, що збігається з відповіддю на даний приклад , вибігає до м’яча і виконує  ведення м’яча.

25хв

 

8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті. Гра не на швидкість , а на координацію рухів

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда, яка  швидше набере необхідну суму балів, переможе у цій естафеті.

 

 

 

 

 

Ведення мяча виконувати будь-яким з вивчених способів.

 

 

 

 

 

3

Заключна частина

Вправи на відновлення дихання у русі.

Шикування в одну лінію.

Вимірювання ЧСС та оцінка самопочуття.

Підведення підсумків уроку. (Самооцінювання ,взаємооцінювання )

 

Домашнє завдання :

Стрибки зі скакалкою.

5 хв

1 хв

 

1 хв

1 хв

 

1 хв

 

1 хв

 

Фронтально водночас

 

Вимірювання за 10 сек.

Відмітити кращих учнів,

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2023
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку