Стенд ( постер) " Урок хімії в НУШ"

Про матеріал
У час сьогодення хімія є однією із наук, технології та продукція якої широко використовуються у найрізноманітніших сферах. Тому цей навчальний предмет є важливим складником природничої освітньої галузі. Перед педагогами постає питання - навчання хімії в НУШ. На мою думку, урок варто розпочати з пояснення того, що світ, який нас оточує, складається з різних речовин; наголосити, що наше життя неможливе без води, яка знаходиться в океанах, морях, річках, озерах, опадах та хмарах; дихаємо повітрям, у якому міститься кисень, а видихаємо вуглекислий газ; користуємося парфумами, милом, зубною пастою; приймаємо ліки, коли хворіємо. Лише після конкретних прикладів пропоную розпочати пояснення що таке хімічні речовини. Тоді здобувачі освіти розвинуть певні компетентності та запам’ятають приклади речовин, які є у природі або створені людиною. Важливим є демократичність уроку, коли він організований із врахуванням потреб та інтересів учнів; застосування активних та інтерактивних технологій; варіативність і гнучкість; формування найважливіших компетентностей; різноманітність форм, методів та прийомів освітнього процесу; раціональне і комплексне використання засобів навчання; співпраця усіх учасників.
Перегляд файлу

Урок хімії в НУШ

Людмила ЛЕВИЦЬКА, вчитель хімії Залузької гімназії, консультант

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Яворівської міської ради Львівської області, Україна levytsk1968@gmail.com

  Вступ

У час сьогодення хімія є однією із  наук, технології та продукція якої широко використовуються у найрізноманітніших сферах.  Тому цей навчальний предмет є важливим складником природничої освітньої галузі. Перед педагогами постає питання - навчання хімії в НУШ. Основними завданнями вчителів є вибір підручників та модельних програм.

  Основна частина

image    Урок хімії в НУШ неможливий без оволодіння учнями певними методами пізнання, такими як спостереження та експеримент. Лабораторні роботи допоможуть не лише засвоїти програмовий матеріал, а й пізнати світ засобами наукового дослідження, усвідомити розмаїття й закономірності природи, роль хімії в житті людини. Це дозволить більш широко розвинути компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій.  Використовуючи діяльнісний підхід, розвиток критичного та креативного мислення, вчитель зможе реалізувати розвиток математичної компетентності, підприємливості та фінансової грамотності. Важливе місце на уроках хімії займатиме спілкування, обговорення, дискусія. Такі форми роботи розвинуть культурну, громадську та соціальну компетентності. Не менш значимим  є розвиток екологічної компетентності та навчання впродовж життя.

      Важливим є демократичність уроку, коли він організований із врахуванням потреб та інтересів учнів; застосування активних та інтерактивних технологій; варіативність і гнучкість;  формування найважливіших компетентностей; різноманітність форм, методів та прийомів освітнього процесу; раціональне і комплексне використання  засобів навчання; співпраця усіх учасників.

  Висновок

      Урок хімії в НУШ – урок компетентісний, демократичний, сучасний та діяльнісний.

pdf
Додано
19 березня
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку