Стовпчасті та секторні діаграми

Про матеріал
Проспект для уроку з теми: "Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі".
Перегляд файлу

 

 

Надзвичайні люди

формуються не завдяки красивим фразам,

 а власною працею та її результатами.

А.Ейнштейн

 

 

 

 

 

 

 

Рівненський ліцей № 26

 

 

Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі

Урок інформатики у 6 класі

Проспект уроку

 

C:\Users\User\Desktop\Інфо\Шаблони для презентацій\informatika.png

                                                                 

 

 

                                                                 Удодік Ірина Миколаївна

                                               вчитель інформатики

 

 

 

 

Рівне

 Тема.  Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

Мета:

формувати поняття стовпчастої та секторної діаграми, навчити створювати стовпчасті і секторні діаграми засобами табличного процесора, налаштовувати параметри відображення діаграми, поля даних та рядів даних; розвивати образне мислення, створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності; підвищувати інформаційну культуру учнів;

Тип уроку: засвоєння нових знань, вмінь і навичок.

Надзвичайні люди

формуються не завдяки красивим фразам,

 а власною працею та її результатами.

А.Енштейн

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

1. Забезпечення емоційної готовності.

  • Притча про рибака

       Якось один мудрець сидів на березі річки, ловив рибу й міркував про сутність буття. До нього підійшов голодний обірваний жебрак і сказав:

  - Я дуже голодний, дай мені риби!

Мудрець, подумавши, простягнув йому вудку.

      Як ви думаєте, чому мудрець так учинив. Не нагодував жебрака? Можливо, він був жадібним? Ні, мудрець дав жебраку інструмент, за допомогою якого можна здобувати їжу.

         2. Актуалізація опорних знань.

  • Вправа «Мозковий штурм»

 

             ІІ. Оголошення теми, мети, цілевизначення.      

 

             III. Вивчення нового матеріалу.

           Лекція вчителя з використанням презентації

           ІV. Вправи для очей.

           V. Формування практичних умінь і навичок.

       Практичне завдання.

  • Робота з епіграфом
  • Вправа «Мобільні телефони».
  • Вправа «Продаж телефонів».
  • Робота з підручником

          VІ.  Рефлексивно – підсумковий етап.

  • Бліц – опитування.

              Яке призначення діаграм? 

              • Які є типи діаграм?

              • З яких елементів складається діаграма?

 

  • Прийом «Незакінчене речення».
  •             На уроці я дізнався…
  •             На уроці я навчився…
  •             На уроці було важко…
  •             На уроці було цікаво…

 

        VІI. Домашнє завдання.

Опрацювати § 4 (ст. 167-178)

       VІІІ. Оцінювання роботи учнів.

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку