В презентації представлено шляхи та інструменти подолання освітніх, виховних, психологічних втрат та розривів загальної середньої освіти з метою подолання прогалин в знаннях здобувачів освіти.
Ліцей №15 – це “храм розуму, творчої думки та натхнення.” Підготувала САГУН О.П.
Номер слайду 2
З метою подолання прогалин в знаннях учнів, які виникли та поглибились у зв’язку з порушенням освітнього процесу через пандемію COVID-19 і повномасштабне російське вторгнення в Україну, закладом розроблено гнучку програму та стратегію подолання освітніх втрат, як навчальних так і виховних та психологічних, включаючи короткотривалі та довготривалі мейнстрими надолуження, коригування, поєднання.
Номер слайду 3
1.1. Визначити точку відліку та обрати інструментарій вимірювання освітніх втрат. 1.2. Провести моніторингові діагностичні дослідження щодо визначення навчальної успішності учнів «на вході». 1.3. Здійснити коригування навчальних програм та календарно-тематичних планів з урахуванням потреби в подоланні освітніх втрат і освітніх розривів. 1.4. Вибудувати індивідуальні освітні траєкторії для кожного здобувача освіти, які мають навчальні прогалини.
Номер слайду 4
- стандартизоване тестування та адаптивне комп’ютеризоване тестування; - довготривалі загальнодержавні моніторинги якості освіти; - локальні моніторинги успішності окремих категорій учнівства в опануванні окремими предметами, розділами освітніх програм тощо; - централізовані онлайнові платформи для вимірювання навчальних втрат і надолуження навчального матеріалу
Номер слайду 5
організація індивідуальних та групових консультацій, факультативів компенсуючі та коригуючі уроки навчання під час канікул репетиторство в малих групах створення інтеграційних класів перегляд та адаптація освітніх програм розробляти власні навчальні програми, коригуючи зміст та результати навчання з урахуванням виявлених освітніх втрат
Номер слайду 6
перерозподіл навчального часу між темами використовувати завдання різних рівнів складності для окремих учнів напрацювання якісного освітнього контенту з тих тем, які потребують надолуження організація навчання за екстернатною або сімейною формою впровадження програми самонавчання, яка дає змогу учню поступово просуватися до оволодіння базовими навичками індивідуальні консультації в очному режимі (за присутністю батьків)
Номер слайду 7
на світоглядному, науково-теоретичному й виховному рівнях здолати у молодого покоління відчуження від своїх національно-історичних коренів надати психологічну підтримку учасникам освітнього процесу, яка сприятиме попередженню появи посттравматичного стресового розладу, тривожних розладів та депресій паралельно з навчанням передбачити емоційну підтримку
Номер слайду 8
5.1. Провести моніторингові дослідження навчальної успішності учнів «на виході». 5.2. Визначити найбільш ефективні методи/технології подолання навчальних втрат. 5.3. Здійснювати адаптивне гнучке планування, яке б передбачало перерозподіл навчального часу між темами, або розробляти власні навчальні програми, коригуючи зміст та результати навчання з урахуванням виявлених освітніх втрат, розробити завдання різних рівнів складності для окремих учнів; 5.4. Зробити усе, щоб не залишати дітей на повторний рік!!!
Номер слайду 9
Діагностичний моніторинг навчальної успішності учнів «на вході» Мета та завдання – виявлення освітніх втрат, надолуження, коригування, створення проєкту «Школи повного дня» Результати діагностичного моніторингу «на виході» - створення стратегії ефективних технологій навчально-виховного коригування Зробити усе, щоб не залишати дітей на повторний рік!!! СТРАТЕГІЯ подолання освітніх втрат загальної середньої освіти Шляхи та інструменти навчально-виховного коригування Довготривалі Короткотривалі
Номер слайду 10
Я - концепція Філософ Психолог Методист Майстер Віра в життя Віра в дитину Віра в себе Віра в науку
Номер слайду 11
Я - концепція Людина освічена Людина культурна Людина соціальна Людина – творча індивідуальність На основі: Фізичного та психологічного здоров'я Сформованої системи морально-гуманістичних цінностей Розвинутих здібностей (пізнавальних, комунікативних, естетичних, творчих)