Стратегія «Запитання – відповідь» – один із різновидів роботи на уроках, який дає можливість швидко перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу на будь-якому уроці і на будь-якому етапі уроку (закріплення вивченого матеріалу, домашнє завдання, актуалізація опорних знань). Даний вид роботи і вид контролю дає можливість об'єктивно перевірити знання учнів з теми, що вивчається. Такі завдання сприяють розвитку логічного мислення, а також видозмінюють види роботи на уроках літератури.
Зарубіжна література
10 клас
Тема: «Антична література. Творчість Гомера»
Стратегія «Запитання – відповідь»
1. Що називають античною літературою? (Література греко-римського суспільства, яка мала величезний вплив для формування європейської культури)
2. Сучасна людина відчуває нерозривний зв'язок з культурою античності. В чому це проявляється? (латинська мова стала мовою науки, філософії та медицини; алфавіт розроблений на основі грецького; багато слів античного походження; римський календар; імена, образи і т.д.)
3. Ким уявляли Гомера? (мандрівним співцем)
4. Що в перекладі означає його ім’я? («сліпий»)
5. Скільки грецьких міст сперечалися за право називатись батьківщиною Гомера? (сім)
6. Чому? (бо його слава була настільки великою)
7. Як називається твір Гомера пригодницького характеру? («Одіссея»)
8. Який поетичний епітет закріпився за Одіссеєм, який уславився своїм розумом? (хитромудрий)
9. Хто такі циклопи? (одноокі велетні)
10. Який воїн повертався додому 10 років? (Одіссей)
11. Як назвав себе Одіссей при зустрічі з циклопом? (Ніхто)