Каліграфічна хвилинка Запиши каліграфічно в зошит народні прикмети Високо і швидко пливуть хмари - буде ясно і тихо. Якщо у березні сухо, у квітні волого, у травні холодно, то рік буде хлібородний. Відшукай у записаних прикметах прислівники, підкресли їх, випиши ті, які відповідають на запитання (як?)
Користуючись таблицею,утвори від решти виписаних прислівників нові форми. Познач префікси та суфікси. Зразок Ясно – ясніше, найясніше, якнайясніше, ще ясніше, трохи ясніше, значно ясніше. Тихо – тихіше, ... Сухо – ..., ... Волого – ..., ... Холодно – ..., ... Поміркуй ! Яке значення у нашому мовленні мають ці форми прислівників?
Тренувальні вправи 2 1. Щоб описати роботу дітей, добери 3 – 4 прислівника. 2. Утвори від кожного прислівника форми різних ступенів порівняння. 3. Познач в утворених словах морфеми (суфікси , префікси), за допомогою яких ти їх утворив. Зразок: Дружно – дружніше, найдружніше, якнайдружніше, ще дружніше, набагато дружніше, значно дружніше.
Повторення вивченого матеріалу Вибіркове списування Із тексту випиши речення з однорідними членами речення, які виражені прислівниками. У море впало кілька здорових важких крапель дощу. Страшно,тривожно загув вітер. Він кидав човен то вліво, то вправо, то вгору. Море застогнало і загуло. Берег закутався в туман і дощ. Сонце здивовано й полохливо заховалося за хмари. В одну мить земля і море злилися докупи. На морі стало поночі. Тільки вітер несамовито й протяжно ревів. Рибалки рішуче й безстрашно вступили в двобій зі стихією.