Сьогодні промислові роботи поширені в багатьох галузях промисловості в усьому світі. IFR («Міжнародна федерація робототехніки») оцінює поточну кількість промислових роботів у всьому світі в 1,64 мільйони роботів.
Створення 3 D-моделей роботів. Виконала: здобувачка освіти. Марина ХАЙЧІНА
Номер слайду 2
Анотація. Сьогодні промислові роботи поширені в багатьох галузях промисловості в усьому світі. IFR («Міжнародна федерація робототехніки») оцінює поточну кількість промислових роботів у всьому світі в 1,64 мільйони роботів. Ринок промислової робототехніки наразі становить близько 13,8 млрд доларів. Роботи стають все більше розвиненими функціонально, краще технологічно оснащеними, більш надійними. Кожна нова лінія компанії, оснащена складальними роботами є більш сучасною, точнішою, має більшу навантажувальну здатність, її легше програмувати.
Номер слайду 3
Етапи розробки 3 D-моделіРозробка 3 D-моделі здійснюється в кілька етапів:1. Моделювання або створення геометрії моделі.2. Текстурування об'єкту.3. Коригування світла і місця спостереження.4. 3 D-візуалізація або рендерінг.
Номер слайду 4
1. Моделювання або створення геометрії моделі. Мова йде про створення тривимірної геометричної моделі, без обліку фізичних властивостей об'єкту. В якості прийомів використовується:вичавлювання;модифікатори;полігональне моделювання;обертання.
Номер слайду 5
2. Текстурування об'єкту. Рівень реалістичності майбутньої моделі безпосередньо залежить від вибору матеріалів для створення текстур. Професійні програми для роботи з тривимірною графікою практично не обмежені в можливостях для створення реалістичної картинки.
Номер слайду 6
3. Коригування світла і місця спостереження. Один з найскладніших етапів у створенні 3 D-моделі. Адже саме від вибору тону світла, рівня яскравості, різкості і глибини тіней залежить реалістичність сприйняття зображення. Крім того, необхідно вибрати місце спостереження за об'єктом. Це може бути вид з висоти пташиного польоту або масштабування простору з досягненням ефекту присутності в ньому − завдяки вибору погляду на об'єкт з висоти людського зросту.
Номер слайду 7
4. 3 D-візуалізація або рендерінг. Завершальний етап 3 D-моделювання. Він полягає в деталізації налаштувань відображення 3 D-моделі: у додаванні графічних спецефектів, таких, як відблиски, туман, сяйво і под. У випадку відео-візуалізації, визначаються точні параметри 3 D-анімації персонажів, деталей, ландшафтів тощо (час колірних перепадів, світіння та ін).
Номер слайду 8
4. 3 D-візуалізація або рендерінг. На цьому ж етапі деталізуються налаштування візуалізації: підбирається потрібна кількість кадрів в секунду і розширення підсумкового відео (наприклад, Div. X, AVI, Cinepak, Indeo, MPEG-1, MPEG-4, MPEG-2, WMV тощо). Якщо необхідно отримати двовимірне растрове зображення, визначається формат і розширення зображення, в основному − JPEG, TIFF або RAW.