Урок 20. Створення форм за допомогою конструктора форм. (програма LibreOffice Base)
Мета уроку : ознайомити з призначенням та режимами роботи з формами; ознайомити зі способами створення форми; формувати вміння узагальнювати; формування позитивного ставлення до навчання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: програма LibreOffice Base.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Перевірка тест контроль.
На платформі «На урок»
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Форма є об’єктом бази даних, який використовуються для відображення даних у вигляді, зручним для користувача.
Таблиці дуже корисний засіб для введення, перегляду і змін даних. Але працювати з ними не завжди зручно, головним чином тому, що в табличному режимі, як правило, не можна побачити запис повністю. Зазвичай на екрані можуть розміститися від 4 до 8 полів, не більше. В табличному режимі, як правило, не можна побачити запис цілком (наприклад, щоб перевірити, чи немає там помилок).
Програма LibreOffice Base надає широкі можливості для оформлення форм. Створюючи форму, ви можете включити в неї не усі поля, які є в таблиці, а тільки ті, які вам потрібні. Ви можете розташувати поля на екрані так, як вам зручно, яке вам подобається. При оформленні форм можна також використати спеціальні елементи управління. До спеціальних елементів управління відносяться: картинки, кнопки, перемикачі, вимикачі, прапорці, групи, списки, поля зі списками.
Для створення форми LibreOffice Base виконаємо алгоритм дій:
Фізкульт хвилинка
Цікаві факти (фільм)
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Працюємо за комп’ютером
VI. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
VІI. Домашнє завдання
Опрацювати вивчений матеріал підготуватися до тестів.
VІІI. Оцінювання роботи учнів
Додаток
Увага! При роботі за комп’ютером дотримуйтеся правил техніки безпеки під час роботи в кабінеті інформатики.
Завдання.
Мал. 1
Мал.. 2
Мал..3
Мал.. 4