Завдання для самостійного виконання Створити вікно з визначеними властивостями, а саме (заголовок - Властивості , ширина 300 пікселів, висота 400 пікселів. У вікні розташувати напис Доброго вечора, я з України!, колір тексту – жовтий, колір фону – синій. Під написом розмістити кнопку з текстом Вітання. Сподіваюсь, що успішно виконати завдання, тобі допоможе презентація
Номер слайду 3
Створити вікно шириною - 300 пікселів висотою – 200 пікселівіз заголовком - Перша програма. ЗАВДАННЯ 1 ВІКНОКод проєкту в онлайн - середовищіВЛАСТИВОСТІ ВІКНАtitle – заголовок вікнаgeometry – розміри вікна (ширина x висота)МЕТОДИTk() – створення вікнаmainloop() - завершення роботи з вікном
Номер слайду 4
ЗАВДАННЯ 2 Об’єкт Label (напис) та його властивості Створити рядок Я програмуюшрифтом - Arialрозміром шрифту – 24 кегльколір тексту - зелений. Властивості текстового написуtext – текст, який буде відображено на об’єктіfont- тип та розмір шрифтуfg - колір тексту bg – колір фону. Методиpack() – створення об’єкта
Номер слайду 5
Створити кнопку шириною - 20 пікселів висотою – 30 пікселівІз заголовком - Клікни мене Код проєкту в онлайн - середовищіВластивості кнопкиtext – текст на об’єктіwidth- ширина, height - висотаfont - тип та розмір шрифтуfg - колір тексту Об’єкт Button (кнопка) та його властивості ЗАВДАННЯ 3
Номер слайду 6
ЯКЩО ТОБІ СКЛАДНО виконати Завдання-можеш спробувати змінити запропонований код from tkinter import*w1 = Tk()w1.title("Об’єкти")w1.geometry("300x200")but =Button (text= " Button - Кнопка")but.pack()text = Label (text= " Label - Напис")text.pack() w1.mainloop()
Номер слайду 7
Створити подію, яка при натисненні на кнопку КЛІКНИ МЕНЕ виведе на екран напис ПРИВІТПідключення модуля для роботи з графічними об’єктами. Створення вікна. Створення подіїСтворення кнопки. Синтаксис подіїdef ім’я_ події (): команди. Виклик подіїCommand = ім’я_ події