СТВОРЕННЯ ПОНЧИКА В БЛЕНДЕР
1. Видаляємо куб
2. Створюємо новий об’єкт Торус
налаштовуємо наступні параметри:
4. Переключаємось на вид збоку NumLK 1
5. За допомогою гарячої клавіші переміщення G і направляючи по Z (вгору), переміщаєте
пончик над площиною х (утримуючи G і Z):
6. Виділяємо торус і ПКМ в меню обираємо Зглажено тонування- всі нарівності згладяться.
7. Переходимо в режим редагування вершин .
8. Обираємо інструмент і за допомогою G трішки деформуємо ідеальний пончик (декілька вершин зміщуємо).
9. Переходимо в Режим Ліплення
10. Обараємо 2-й інструмент Показати гострі Проходимось
збоків цим інструментом
11. РОБИМО ГЛАЗУРЬ:
12. Переходимо у вид зверху NumLK 7 та режим редагування граней .
Виділяємо верх, обравши інструмент і утримуючи Shift.
13. Щоб виділене було новим об’єктом (глазуррю), натискаємо P і обираємо Відокремлення Вибране.
14. Переходимо в режим об’єкта. Щоб зробити глазурь трішки товстішою застосуємо декілька
модифікаторів обираємо . Додаємо ще
модифікатор
15. Додаємо потьоки на глазурі. В режимі Редагування по ребрам , зажимаємо Alt і обираємо нижнє ребро глазурі
Ctrl+I
і інструмент
, налаштовуємо
витягуємо ‘потьок’, фіксуємо його подвійним кліком ЛКМ.
Для створення більш явної каплі переходимо в режим редагування по точкам. Виділяємо дві сусідні
точки (за допомогою Shift) і, з натиснутою E, витягуємо краплю.. Не знімаючи виділення, натискаємо S і приближаємо вершини краплі.
16. ПОСИПКА:
17. Додаємо циліндр.
місце.
.
20. ПКМ по циліндру і обираємо команду Зглажене тонування.
налаштовуємо , в налаштування Об’єкт натискаємо на піпетку і
22. Залишилось перемістити посипку на глазурь. Для цього в меню Джерело (справа трішки
вище Рендера) .
- налаштовуємо кількість і протискання пончика посипкою.
- налаштовуємо хаотичність напрямку.
23. Задаємо напрямок посипання пончика. Для цього переходимо в режим
допомогою кісточки виділяємо місця посипання
24. Переходимо в режим Об’єкт і праворуч нижче шукаєте параметр Групи вершин і в
Щільність клікаєте по і обираєте Група
25. ЗАДАННЯ МАТЕРІАЛІВ:
26. Виділяємо глазурь заходимо в меню
і налаштовуємо Основний колір
27. Щоб трішки прибрати глянець заходимо в
28. Далі виділяємо присипку (обравши початковий циліндр, з якого присипку відтворювали)
заходимо в меню , створюємо новий матеріал і налаштовуємо Основний колір, використовуючи текстури (перетягуєте картинку з потрібним кольором і з’єднуючи Колір-Основний колір).
29. Далі виділяємо пончик, заходимо в меню , створюємо новий матеріал і налаштовуємо Основний колір, використовуючи текстури (перетягуєте
картинку з потрібним кольором і з’єднуючи Колір-Основний колір).
30. В меню обираємо
31. Зображення-> Зберегти