Створення проекту в об’єктно-орієнтованому середовищі програмуванні Lasarus

Про матеріал

Створення проекту в об'єктно-орієнтованому середовищі програмуванні Lasarus на тему "Співбесіда по трудовлаштуванню в IT компанію" для використання на уроках інформатики у 8 класі. Актуальність теми компетентнісно зацікавлює учнів, розвиває творчу уяву та логічне мислення для закінчення проекту.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: створення проекту в об’єктно-орієнтованому середовищі програмуванні Lasarus

Номер слайду 2

Загальні завдання. Не просто слухати , а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 3

Девіз уроку «Вигадуй, пробуй, твори! Розум, фантазію прояви!»

Номер слайду 4

Безпека життєдіяльності в кабінеті інформатики

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Правила життя, яких дотримувались і Стів Джопс, і Білл Гейтс, і Марк Цукенберг, і Сергій Брін та ін.https://www.youtube.com/watch?v=Fodzwh. J7 VRM музика\[v-s.mobi]Sylvester Stallone Сильвестр Сталоне - золотые слова.mp4

Номер слайду 7

Виберіть курс Вашого життя!

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

“Є тільки один спосіб проробити велику роботу – полюбити її”

Номер слайду 11

Що ми о ч і к у є м о від сьогоднішнього уроку?Будемо проявляти комунікабельність на співбесіді з трудовлаштування в IT компанію, максимально використовуючи свої компетентності

Номер слайду 12

Що ми о ч і к у є м о від сьогоднішнього уроку?2. Проявляти вміння швидко реагувати при зміні різних ситуацій

Номер слайду 13

Що ми о ч і к у є м о від сьогоднішнього уроку?3. Демонструватимемо вміння працювати в команді

Номер слайду 14

І удар

Номер слайду 15

Назвіть основні елементи вікна Lasarus

Номер слайду 16

Прочитайте!B:=’clas’; C:=’8’; R:=B+C;Label1. Color:=cl. Red;Label1. Top:=200;Label2. Caption:=’Ми вивчаємо мову програмування Object Pascal!’; Edit1. Text:=’Всім привіт!’;Button1. Captoin:=’Кнопка номер один’;Edit1. Clear;

Номер слайду 17

Як це записати? Edit2 не редагується. У яких випадках у середовищі програмування Lazarus властивості Enabled текстового поля слід надати значення False?

Номер слайду 18

Прочитайте!a1:=STr. To. Int(Edit1. Text);b1:=STr. To. Float(Edit2. Text);a2:=Int. To. STr (Edit3. Text); b2:=Float. To. STr (Edit4. Text);

Номер слайду 19

Як називаються ці змінні?var. Form1: TForm1;s1,s2:string;

Номер слайду 20

Вкажіть порядок виконаня логічних операцій у логічних виразах: А) ɑ or not ɑ and bb) not ɑ or not b and ɑc) (ɑ or not b) and (not ɑ or not b)

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Сформулюйте задачу!

Номер слайду 23

Встановіть можливу відповідність: S:=Input. Box(‘Ввод даних’, ‘Введите величину кута в радианах’,’0,000’);S:=Input. Box(‘Ввод ’, ‘Введите количество элементов в последовательности.’,’0’);S:=Input. Box(‘Ввод элементов последовательности ’, ‘Введите число.’ , ’0’);

Номер слайду 24

Номер слайду 25

ІІ удар

Номер слайду 26

Практичне завданняІІІ удар

Номер слайду 27

Робота в командіВизначити елементи, які потрібні при розробці екранної форми. Розробіть проект, розподіливши ролі:один створює об’єкти екранної форми; інший – пише програмний код опрацювання подій.

Номер слайду 28

Створіть проект: Ви проходите співбесіду по трудовлаштуванню в ІТ компанію (одну із трьох). Вибираєте 4 основні якості програміста і залишаєте поля порожніми для заповнення з розрахунку від 1 до 10 балів. Створити 5 кнопок. Вставити 4 зображення. /при завантаженні форми лише 1 фото видиме/

Номер слайду 29

     Особистісні якості програміста: Висока працездатність. Неконфліктність. Вміння швидко схоплювати нове. Комунікабельність. Вміння працювати в командіТерпіння Вміння працювати в жорсткому часовому графіку. Витримка. Вміти швидко адаптуватися. Знання спеціальних мов програмування. Знання англійської мови. Постійно розвиватися

Номер слайду 30

Складіть обробник події Click для першої кнопки: вивести у Label4 загальну кількість балів. (фото 1 зникає). Виконайте проект і переконайтеся, що результати його роботи правильні.

Номер слайду 31

Складіть обробник події Click для другої кнопки: виведення ініціалів співбесідника у Label5 введення їх в текстове поле Edit5. Фото 1 видиме, якщо вибрано компанію Fasebook. Фото 2 видиме, якщо вибрано компанію Apple. Фото 3 видиме, якщо вибрано компанію Microsoft. Виконайте проект і переконайтеся, що результати його роботи правильні.

Номер слайду 32

Складіть обробник події Click для третьої кнопки: вивести в текстове поле Edit6 розгорнуту відповідь по співбесіді. Фото 2 видиме, якщо співбесіда неуспішна. Фото 4 видиме, якщо співбесіда успішна. Фото 3 видиме, якщо пропонуються курси

Номер слайду 33

Якщо загальна сума балів становить від 1 до 29 балів, то результат:«Ви не пройшли співбесіду!». Фото 2 видиме. Якщо загальна сума балів становить від 30 до 35 балів, то результат: «Пропонуємо навчальні курси та повторну співбесіду!». Фото 3 видиме. Текст розгорнутої відповіді по співбесіді

Номер слайду 34

Текст розгорнутої відповіді по співбесідіЯкщо загальна сума балів становить від 36 до 40 балів, то результат: «Вітаємо! Ви пройшли співбесіду!». Фото 4 видиме. Якщо загальна сума балів становить більше 41 бал, то результат: «Ви не Стів Джопс! Пробачте!» Фото 2 стає видимим.

Номер слайду 35

Складіть обробник події Click для четвертої кнопки:очищення тексту в полях та написах. Складіть обробник події Click для п'ятої кнопки:зупинити проект.

Номер слайду 36

Збережіть проект у папці з іменем “Співбесіда”, створеній у вашій папці. Закрийте вікно виконання проекту. Закрийте вікно середовища Lazarus.

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

“Пальмінг” тренінг для очей

pptx
Додано
17 березня 2018
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку