Створення програмних об’єктів Інструктаж з БЖД. Практична робота №5

Про матеріал

Тема: ″ Створення програмних об'єктів Інструктаж з БЖД. Практична робота №5″

Мета: засвоєння знань про процес створення програмного об'єкту

формування вміння створювати програмний об'єкт

виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп'ютерної техніки

Перегляд файлу

Урок №12                                                                                            6-А клас

Тема: ″ Створення програмних об’єктів Інструктаж з БЖД. Практична робота №5″

Мета: засвоєння знань про процес створення програмного об’єкту

              формування вміння створювати програмний об’єкт

              виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп’ютерної техніки

Обладнання та матеріали:  зошит, олівець, ручка, компютер

Тип заняття: комбінований

 

Хід уроку

І. Організаційний момент (1хв)

II. Актуалізація опорних знань учнів (6хв)

III. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів (2хв)

IV. Повідомлення теми, мети та завдань заняття (1хв)

V Вивчення нового матеріалу (10хв)

VІ. Практична робота (20хв)

VIІ. Заключний етап (5хв)

І. Організаційний момент

 - Доброго дня

- Привітайтесь з гостями уроку

II. Актуалізація опорних знань учнів

Заставка з мультфільму «Вверх та в гору»

  •    Знайомтесь – це Карл. Сьогодні він звернувся до нас за допомогою. Ще з дитинства він мріяв подорожувати, але ніяк не міг здійснити свою мрію. І от нарешті він придумав як йому це зробити.
  •    Він вирішив прикріпити тисячі кульок до свого булиночку, щоб піднятися в повітря.
  •    Але кульок занадто багато. Він сам не впорається 
  •    Допоможемо йому?
  •    У кожній групі є кольорові кульки. Я називатиму колір, англійською мовою, а ви підніматимете його в гору

orang

yellow

white

red

green

black

blue

оранжевий

жовтий

білий

червоний

зелений

чорний

блакитний

  • Молодці!
  • Карл відірвався від землі і  тепер нам потрібно допомогти керувати  польотом.
  • Давайте пригадаємо, як саме звучать команди для переміщення
  • Погляньте на дошку, у вас є 2 хвилини для знаходження пари

Онлайн гра на платформі Learningapps (https://learningapps.org/display?v=pwzpso90k18)

 

 

Словничок

forward

Прямувати

up

В гору

down

В низ

left

Ліворуч

right

Праворуч

circle

Коло

 

  • Молодці ви все виконали правильно!

III. Мотивація навчально-трудової  діяльності  учнів

  •    Карл піднявся занадто високо і він нас не почує . Нам треба намалювати знаки, які б допомогли керувати польотом.
  •    А за допомогою чого ми їх намалюємо? Молодці мови програмування Пітон

IV. Повідомлення теми , мети та завдань уроку

  • Тема нашого сьогоднішнього уроку «Створення програмних об’єктів».

V Вивчення нового матеріалу

  •    Отже,  програмний об’єкт – це об’єкт, який реалізує свої задачі через взаємодію інших об’єктів.
  •    Наприклад, клас на уроці. Це система, що складається з таких об'єктів як діти, учитель, столи, комп'ютери, проектор тощо. В цієї системи можна виділити основну мету - збільшення частки знань дітей на якусь величину. Щоб досягнути мети, об'єкти системи повинні певним чином взаємодіяти між собою.
  •    У нашому випадку програмним обєктом є модуль turtle.
  • Розгляньте зображення на дошці.
  • Яку першу стрічку мені прописати
  • Не забудьте зафіксувати код у конспект

import turtle

a= turtle.Pen()

a.left(60)

a.forward(50)

- А як нам задати колір, ану подумайте. Як звучить колір англійською?

- як звучить ця команда

            a.color (‘red’)

- Так, ця команда встановить колір лінії. Для того щоб, зафарбувати фігуру ми використаємо таку команду.

            a.fillcolor('red')

a.begin_fill()

x.end_fill()

fillcolor

Заповнити кольором

begin_fill

Розпочати заповнення

end_fill

Закінчити заповнення

fill

Заповнити

 

- У вас є запитання

Фізкультхвилинка

Look  left, look  right

Look  up, look  down

Look  around.

And sit down

 

 VІ. Практична роботи

Повідомлення ТБ

Отже, давайте з вами пригадаємо які правила вам відомі?

  •    Молодці!
  •    На блозі розміщено завдання.
  •    Ви перейдете за посиланням там на слайді із вашим прізвищем розміщено графічне завдання, яке вам необхідно побудувати за допомогою мови програмування Пайтон.
  •    Якщо ви забули назву кольору, або команду, то для вас розміщені підказки.

Офтальмоголічна пауза

Закрили очі. Відкрили очі. Витягнули праву року перед собою

Не рухаючи головою слідкуйте за переміщеннями руки, вправо, вліво, вгору та в низ. Закрили очі. Відкрили очі.

VІI. Заключний етап

  1. Рефлексія
  • У вас на партах є прапорці. Оберіть той як вам до вподоби. Прочитайте речення, яке там записано. А потім продовжте
  1. Повідомлення д/з

Домашнє завдання розміщено на блозі. Там розміщене теоретичний матеріал, який вам необхідно опрацювати та законспекувати.

  1. Виставлення оцінок

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
6845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку