Створення складни векторних зображень

Про матеріал
Створення складни векторних зображень 6 клас. Архів містить конспект уроку, презентацію, шаблон практичної роботи.
Перегляд файлу

Карта уроку

  1. Сторожова вежа. Автопортрет (оцінюється дотримання використання тільки одного виду примітива)
  2. Будиночок лісової феї. «Морський бій»
  3. Печера підземного короля. Пояснення нового матеріалу
  4. Альтанка мрій. Виконання практичного завдання
  5. Фонтан бажань. Рефлексія
Перегляд файлу

Розробка уроку з інформатики

Тема: «Практична робота:
Створення складених векторних зображень»

Мета уроку:

навчальна: формувати міцне усвідомлення поняття «векторне зображення» і принципу збереження векторного зображення; формувати навички створювати об'єкти, що складаються з базових графічних примітивів; обертати, відображати й масштабувати об'єкти; зафарбовувати об'єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки; групувати і вирівнювати об'єкти; використовувати шари для створення зображень;

розвивальна: розвиток логічного абстрактного мислення, уміння аналізувати; розвиток довготривалої пам'яті, вміння розподіляти увагу; розвиток предметного сприйняття та мовлення; розвиток інформатичної компетентності;

виховна: виховання пізнавального інтересу до предмета; виховання інформаційної культури, культури ведення зошита; сприяння вихованню працелюбності, самостійності, допитливості, вміння зосереджуватися; виховання поваги до думки іншої людини.

Очікувані результати: учень уміє створювати об'єкти, що складаються з базових графічних примітивів; обертати, відображати й масштабувати об'єкти; зафарбовувати об'єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки; групувати і вирівнювати об'єкти; використовувати шари для створення зображень.

Обладнання та матеріали: зошити, підручники, комп'ютери, аркуші на початок уроку.

Програмне забезпечення: ОС Windows чи альтернативна, браузер, під'єднання до Інтернет, навчальна презентація.

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивація. Оголошення теми, мети уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань

VI. Висвітлення нового матеріалу за планом

V. Фізкультхвилинка

VI. Практична робота учнів за ПК

VIІ. Підсумки уроку та рефлексія

VIІІ. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

Лінощі роблять будь-яку справу важкою, а працелюбність — легкою.

Б. Франклін

І. Організаційний етап

Вітаю! Сьогодні у нас з вами не простий урок, сьогодні ми з вами вирушимо у дивовижну подорож країною Векторної графіки.

Давайте згадаємо, з чого складаються векторне зображення – з графічних примітивів. Прошу вас взяти невеличкі аркуші, що лежать у вас на партах та, не забуваємо, що векторне зображення створюється лише з векторних примітивів (Слайд 1) — обрати такий примітив (лише ОДИН) та будь-яку тварину (умовно) на цьому аркуші. Продемонструємо наші портрети.

ІІ. Мотивація. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд 2)

Подивіться на зображення, дайте відповіді на запитання:

  1. Чи всі наведені малюнки векторні? Чому? (Да, створені з графічних примітивів)
  2. Як ви вважаєте чим ці малюнки відрізняються? (Малюнки створені за допомогою різних програмних додатків)
  3. А як ви вважаєте чи відрізняються принципи кодування для збереження наведених зображень? (Ні, тому що всі векторні зображення кодуються комп’ютером у вигляді опису графічних примітивів: вид графічного примітиву, його розмір і колір, координати розташування. (Слайд 3)

ІІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів (5хв.)

Гра «Морський бій» (Слайд 4)

ІV. Висвітлення нового матеріалу за планом

Крок 1. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

Крок 2. Заливка фігури. Поняття градієнту, текстури.

Крок 3 Переміщення об’єктів за шарами

V. Фізкультхвилинка

VI. Практична робота учнів за ПК

Пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером (це допуск до виконання практичної роботи)

Інструктаж учителя щодо завдання практичної роботи

Завдання: використовуючи графічні примітиви, створити рисунки і розфарбувати/ або виконання практичної роботи за підручником.

Самостійне виконання учнями практичної роботи

Аналіз учителем результатів практичної роботи, додавання балів учням.

Визначення учня, який створив найякісніше за всі.

VIІ. Підсумки уроку та рефлексія

Письмовий аналіз створеного зображення

Оцінювання роботи учнів з корекцією (за потреби) та аргументацією оцінки вчителем

VIІІ. Домашнє завдання

Творче: створити складне багатошарове розфарбоване векторне зображення на власний смак, дати йому назву. Електронне зображення надіслати вчителю

 

 

 

Текстура.png
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
zip
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку