Календарне планування 2 клас НУШ

Про матеріал
КТП з інформатики 2 клас за новою програмою. Дати тижнів наведено за календарним планом на 2020/2021 навчальний рік. Тема 1. Зміни (вересень) Тема 2. Факти і здогадки (жовтень) Тема 3. Територія (листопад) Тема 4. Спільнота (грудень) Тема 5. Цінності (січень) Тема 6. Хочу — можу — треба (лютий) Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття (березень) Тема 8. Рух і час (квітень) Тема 9. Все пов’язане з усім (травень)
Перегляд файлу

 КТП з інформатики 2 клас

Дата

уроку. Тема.

Примітки

Інтегрована тема «Зміни»

 

Урок 1.

У комп’ютерному класі. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою.

 

 

Урок 2.

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).

 

 

Урок 3.

Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.

 

 

Урок 4.

Інструктаж з БЖД. Просте впорядкування даних.

 

Інтегрована тема « Факти і здогадки»

 

Урок 5.

Інструктаж з БЖД. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

 

 

Урок 6.

Інструктаж з БЖД. Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень.

 

 

Урок 7.

Інструктаж з БЖД. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).

 

 

Урок 8.

Інструктаж з БЖД. Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.

 

Місяць 3. Територія

 

Урок 9.

Інструктаж з БЖД. Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах.

 

 

Урок 10.

Інструктаж з БЖД. Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простих інформаційних продуктів.

 

 

Урок 11.

Інструктаж з БЖД. Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі.

 

 

Урок 12.

Інструктаж з БЖД. Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна.

 

Місяць 4. Спільнота

 

Урок 13.

Інструктаж з БЖД. Комунікація та співпраця.

 

 

Урок 14.

Інструктаж з БЖД. Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх

 

 

Урок 15.

Інструктаж з БЖД. Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

 

 

Урок 16.

Інструктаж з БЖД. Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.

 

ІІ семестр

Місяць 5. Цінності

 

Урок 17.

Інструктаж з БЖД. Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей. Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я хочу дізнатися?”). Як запит сформулювати одним словом / словосполученням?

 

 

Урок 18.

Інструктаж з БЖД. Приклади фіксування інформації людиною і машиною (алфавіт, кольори, цифри, спеціальні знаки / символи) . Кодування відповідей “так– ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами) тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація.

 

 

Урок 19.

Інструктаж з БЖД. Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор.

 

Місяць 6. Хочу – можу – треба

 

Урок 20.

Інструктаж з БЖД. Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях.

 

 

Урок 21.

Інструктаж з БЖД. Подія, послідовність подій. Презентуванння власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією.

 

 

Урок 22.

Інструктаж з БЖД. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих алгоритмів для виконавця.

 

 

Урок 23.

Інструктаж з БЖД.  Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої для простих розрахунків.

 

Місяць 7. Ідеї – винаходи – відкриття

 

Урок 24.

Інструктаж з БЖД. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

 

 

Урок 25.

Інструктаж з БЖД. Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.

 

 

Урок 26. Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях.

 

 

 

Урок 27.

Інструктаж з БЖД. Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.

 

Місяць 8. Рух і час

 

Урок 28.

Інструктаж з БЖД. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми

 

 

Урок 29.

Інструктаж з БЖД. Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв.

 

 

Урок 30.

Інструктаж з БЖД. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.

 

 

Урок 31.

Інструктаж з БЖД. Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації.

 

Місяць 9. Все пов’язано з усім.

 

Урок 32.

Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим.

 

 

Урок 33.

Інструктаж з БЖД. Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі.

 

 

Урок 34.

Інструктаж з БЖД. Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат.

 

 

Урок 35.

Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.   Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
НУШ
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку