КТП з інформатики 2 клас
Дата |
№ уроку. Тема. |
Примітки |
Інтегрована тема «Зміни» |
||
|
Урок 1. У комп’ютерному класі. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою. |
|
|
Урок 2. Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова). |
|
|
Урок 3. Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. |
|
|
Урок 4. Інструктаж з БЖД. Просте впорядкування даних. |
|
Інтегрована тема « Факти і здогадки» |
||
|
Урок 5. Інструктаж з БЖД. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв. |
|
|
Урок 6. Інструктаж з БЖД. Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень. |
|
|
Урок 7. Інструктаж з БЖД. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв). |
|
|
Урок 8. Інструктаж з БЖД. Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації. |
|
Місяць 3. Територія |
||
|
Урок 9. Інструктаж з БЖД. Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах. |
|
|
Урок 10. Інструктаж з БЖД. Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простих інформаційних продуктів. |
|
|
Урок 11. Інструктаж з БЖД. Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі. |
|
|
Урок 12. Інструктаж з БЖД. Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна. |
|
Місяць 4. Спільнота |
||
|
Урок 13. Інструктаж з БЖД. Комунікація та співпраця. |
|
|
Урок 14. Інструктаж з БЖД. Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх |
|
|
Урок 15. Інструктаж з БЖД. Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах. |
|
|
Урок 16. Інструктаж з БЖД. Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. |
|
ІІ семестр Місяць 5. Цінності |
||
|
Урок 17. Інструктаж з БЖД. Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей. Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я хочу дізнатися?”). Як запит сформулювати одним словом / словосполученням? |
|
|
Урок 18. Інструктаж з БЖД. Приклади фіксування інформації людиною і машиною (алфавіт, кольори, цифри, спеціальні знаки / символи) . Кодування відповідей “так– ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами) тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація. |
|
|
Урок 19. Інструктаж з БЖД. Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор. |
|
Місяць 6. Хочу – можу – треба |
||
|
Урок 20. Інструктаж з БЖД. Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях. |
|
|
Урок 21. Інструктаж з БЖД. Подія, послідовність подій. Презентуванння власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією. |
|
|
Урок 22. Інструктаж з БЖД. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих алгоритмів для виконавця. |
|
|
Урок 23. Інструктаж з БЖД. Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої для простих розрахунків. |
|
Місяць 7. Ідеї – винаходи – відкриття |
||
|
Урок 24. Інструктаж з БЖД. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв. |
|
|
Урок 25. Інструктаж з БЖД. Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. |
|
|
Урок 26. Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях.
|
|
|
Урок 27. Інструктаж з БЖД. Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. |
|
Місяць 8. Рух і час |
||
|
Урок 28. Інструктаж з БЖД. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми |
|
|
Урок 29. Інструктаж з БЖД. Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв. |
|
|
Урок 30. Інструктаж з БЖД. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. |
|
|
Урок 31. Інструктаж з БЖД. Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації. |
|
Місяць 9. Все пов’язано з усім. |
||
|
Урок 32. Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим. |
|
|
Урок 33. Інструктаж з БЖД. Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі. |
|
|
Урок 34. Інструктаж з БЖД. Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. |
|
|
Урок 35. Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|