Створення та редагування векторних зображень. Практична робота

Про матеріал

Створення та редагування векторних зображень. Практична робота

Цілі:

 навчальна: удосконалити практичні навички створення складених векторних зображень в середовищі векторного графічного редактора; опрацьовувати багатошарові зображення; додати текстові написи до зображення;

 розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять;

 виховна виховувати допитливість, наполегливість, прагнення навчатися впродовж усього життя.

Очікувані результати: учень уміє додавати текст до графічних зображень, форматувати текст, перетворювати текст на векторні об'єкти, планувати створення графічного зображення, створювати складені векторні зображення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Практична робота. Створення та редагування векторних зображень

Номер слайду 5

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 1 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!як створювати складені векторні зображення в середовищі векторного графічного редактора; як опрацьовувати багатошарові зображення; як додавати текстові написи до зображення

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Повторити § 1-6 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик

Номер слайду 7

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. РАВЛИК

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Равлик. Завдання. Побудуйте зображення равлика.

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. РУШНИК

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Рушник. Завдання. Побудуйте зображення рушника із простим геометричним орнаментом, використовуючи клонування об'єктів.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
2204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку