Створення векторного зображення. Побудова зображення з графічних примітивів

Про матеріал
Створення векторного зображення. Побудова зображення з графічних примітивів Цілі:  навчальна: навчитися складати алгоритм побудови векторного зображення;  розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять;  виховна: виховувати допитливість, наполегливість, прагнення навчатися впродовж усього життя. Очікувані результати: учень уміє планувати послідовність створення зображення, групувати об’єкти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькяк намалювати пряму лінію в графічному редакторі Paint;які інструменти можна використати для малювання кривої в графічному редакторі Paint

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна графіка. Комп’ютера графіка Малювання прямих ліній. Малювати прямі та криві лінії можна за допомогою інструмента. Щоб намалювати пряму, слід зафіксувати її початкову точку, виконати протягування мишею до кінцевої точки та двічі клацнути мишею. Якщо клацнути мишею один раз, то створення лінії продовжується — таким чином можна побудувати ламану, в кінцевій точці якої слід двічі клацнути мишею

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна графіка. Комп’ютера графіка Криві БезьєЗа замовчуванням за допомогою інструмента малюють криві Безьє. Такі криві визначаються чотирма точками, дві з яких називаються вузлами кривої. Дві інші точки є маркерами напрямків відповідно до кожного з вузлів

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна графіка. Комп’ютера графіка Дії з контурами фігур. Створення зображень, дії з контурами в меню Контур

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Комп’ютерна графіка. Комп’ютера графіка Фільтри. Фільтри — це спеціальні ефекти, які імітують різну текстуру, випуклість, розмитість тощо.

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §4 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Криві Базьє, меню Контур, фільтри

Номер слайду 11

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. БАЗЬЄ

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Листок Вправа 2. Мітка на карті

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
19 січня 2022
Переглядів
399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку