Проєкт "Створюємо новорічні прикраси власноруч"

Про матеріал

Назва проєкту: Створюємо новорічні прикраси власноруч

Предмет: мистецтво

Клас: 2

Тривалість проєкту: 1 тиждень -1 місяць

Характер проєктної діяльності: творча, інформаційна

Тип проєкту: груповий

Автор проєкту: «На урок»

Вчитель: Лисенко Наталія Іванівна

Мета:Вчити учнів виготовляти різноманітні ялинкові прикраси для новорічної ялинки, розвивати конструктивні здібності, уяву, фантазію, вдосконалювати навички роботи з папером та іншими штучними матеріалами, формувати навички співпраці; виховувати почуття до прекрасного, працелюбність, бережне ставлення до зелених насаджень, до природи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєкт: Створюємо новорічні прикраси власноруч2-Б клас. Охтирська ЗОШ І-ІІІ ст.№2

Номер слайду 2

Назва проєкту: Створюємо новорічні прикраси власноруч. Предмет: мистецтво. Клас: 2 Тривалість проєкту: 1 тиждень -1 місяць. Характер проєктної діяльності: творча, інформаційна. Тип проєкту: груповий. Автор проєкту: «На урок»Вчитель: Лисенко Наталія Іванівна

Номер слайду 3

Мета: Вчити учнів виготовляти різноманітні ялинкові прикраси для новорічної ялинки, розвивати конструктивні здібності, уяву, фантазію, вдосконалювати навички роботи з папером та іншими штучними матеріалами, формувати навички співпраці; виховувати почуття до прекрасного, працелюбність, бережне ставлення до зелених насаджень, до природи.

Номер слайду 4

Кроки реалізації проекту. Підготовчий етап. Пошуковий етап. Аналітичний етап. Практичний етап. Презентаційний етап. Рефлексійний етап. Потрібні матеріали. Матеріали з інтернету, різнокольоровий папір, ножиці, клей, олівці, фломастери, пластилін, клей, нитки тощо.

Номер слайду 5

Прогнозовані результати. Теоретичні: школярі зможуть дізнатися про різні етапи проєктування, а також усвідомлять сутність методу фантазування; будуть називати конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу; розрізнятимуть і називатимуть інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів; закріплять розуміння необхідності дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця. Практичні: навчаться дотримуватися послідовності етапів проєктної діяльності; будуть застосовувати метод фантазування під час проєктування виробу; проводитимуть мінімаркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей; розпізнаватимуть різні конструкційні матеріали; навчаться використовувати у декоративно-прикладній діяльності символіку традиційної орнаментики й кольору. Пізнавальні: робитимуть висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів; усвідомлюватимуть важливість дотримання безпечних прийомів праці; зрозуміють практичну та культурну цінність виробу, який виготовляється; сформують уявлення про темпи розвитку техніки.

Номер слайду 6

Результат роботи: Результатом нашої роботи стала колекція новорічних прикрас, які були використані для оздоблення класної кімнати та школи. Учні обмінювалися неймовірними враженнями. Ділилися які прикраси вдавалося виготовити з легкістю, а які викликали труднощі. Але незважаючи на всі перепони , було цікаво, корисно та пізнавально.

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, Інші матеріали
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку