«Сучасна освіта в умовах воєнного стану» у форматі онлайн

Про матеріал
Опис власного розуміння раціональності збереження онлайн освіти на територіях близьких до прифрогтових
Перегляд файлу

29.08.22   ПМК “Освітня галузь” Історія та громадянська освіта”

Виступ

 вчителя історії ,правознавства та мистецтва

Великої Т.П. 

на “ Педагогічному  марафоні «Сучасна освіта в умовах воєнного стану» у форматі онлайн.

 Девіз зібрання: «Навчаємо цікаво, ефективно, продуктивно»

Тема:

”Презентація навчальної платформи та 2-3 вправи на удосконалення вмінь користування платформою (20 хвилин).

План

1. Огляд навчальних платформ

2.Опис досвіду роботи на платформі GOOGLE CLASSROOM, на прикладі роботи з 10 класом( історія) і 9класом (право-во)  МАЛІ №3

Вправа на вміння отримувати вичерпну картографічну інформацію (карта в підручнику  ,карта в атласі)

3.  Використання плейлиста на авторському каналі Ютуб You Tube            

4.Практичне виконання авторських тестів  на сайті “На урок” та ознайомлення з можливостями сертифікації

5.Участь в онлайн конкурсі

Всеукраїнський інтернет-конкурс до Дня архітектури України

код запрошення 4895658

6 Релакс на mindmeister

ПМК “ Освітня галузь”  Мистецтво”

 

 Опис найбільш ефективного елементу технології з практичними вправами (2-3 ) – 20 хвилин

1.Огляд навчальної платформи GOOGLE CLASS

2.Опис досвіду роботи на платформі GOOGLE CLASSROOM, на прикладі роботи з 10 класом  МАЛІ №3

3. Використання плейлиста на авторському каналі Ютуб You Tube  

4. Практичне виконання вправ на платформі   learningapps.org

5. Практичне виконання вправ на платформі WORD WELL

 

Вибираючи між формами навчання (відповідно до Закону про Освіту маємо : очну ,заочну, дистанційну, мережеву, сімейну форми навчання та екстернат), найбільш ефективною є інституційна очна форма навчання. Але зважаючи, на те, що Межова знаходиться на відстані 50-70км від лінії зіткнення найбільш прийнятною є дистанційна форма навчання. Ця система вже відпрацьована, і діти і вчителі пристосувалися до неї.

В багатьох населених пунктах ,які знаходяться поряд , на відстані 30-50 км (с. Сергіївка Дон. обл., с. Срібне Дон. обл.,м. Покровськ, м. Добропілля ) навчальні заклади повністю зруйновані прямими влучаннями під час обстрілів. Обстріли трапляються і в Межовій ,зазвичай без оголошеної повітряної тривоги . Звичайно, у нас є підвальне приміщення, яке ще не можна назвати укриттям придатним для перебування в ньому під час навчального процесу. Там вогко ,сиро та є цвіль. Опалення відсутнє. Є вода, каналізація та роутер.

До того ж , на жаль, ніхто не відмінив вимушені відключення електроенергії в осінньо-зимовий період, які унеможливлять очне навчання .

Так, ми патріоти своєї малої Батьківщини і щиро бажаємо ,щоб вона розвивалась, ставала спроможнішою та ефективнішою. Також нам відомо, що ті громади ,що перейшли на очне навчання під час війни мають можливість брати участь у конкурсах і отримують різні Гранти для розвитку навчальних закладів і громад. Але, вибачте життя однієї дитини не варте коштів виділених на сотні Грантів.

Право на життя є невід’ємним природнім правом Людини. Воно зафіксоване найперше в Загальній Декларації  прав людини (1948р.), в Конвенції про права дитини (1989р.) та багатьох інших міжнародних законодавчих актах. А також і в Конституції України (1996.).

Тож обов’язок кожного з нас, дорослих, навіть у такий час дбати , насамперед, про наших дітей. І про себе також кожен повинен дбати, не очікуючи ,що хтось прийде , захистить, замовить слово.

 

 

 

doc
Додано
20 березня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку