ДІАГНОСТИЧНА КАРТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ТА САМООЦІНКИ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО САМОРОЗВИТКУ
Мета: оцінити та визначити рівень сформованості у вчителя вмінь та навичок саморозвитку
І. Мотиваційний фактор (9 – 81 бал) |
||
1 |
Усвідомлення особистої тасуспільної значущості безперервної освіти в педагогічній діяльності |
123456789 |
2. |
Наявність стійких пізнавальних інтересів у педагогіці та психології |
123456789 |
3. |
Почуття обов’язку та відповідальності |
123456789 |
4. |
Допитливість |
123456789 |
5. |
Прагнення отримати високу оцінку свого саморозвитку |
123456789 |
6. |
Потреба у психолого-педагогічній самоосвіті (ППС) |
123456789 |
7. |
Потреба у самопізнанні |
123456789 |
8. |
Рангове місце ППС серед 9 найбільш значущих для вчителя видів діяльності |
123456789 |
9. |
Впевненість у своїх силах |
123456789 |
II. Когнітивний компонент (6 – 54 бали) |
||
1. |
Рівень загальноосвітніх знань |
123456789 |
2. |
Рівень загальноосвітніх умінь |
123456789 |
3. |
Рівень педагогічних знань та вмінь |
123456789 |
4. |
Рівень психологічних знань та вмінь |
123456789 |
5. |
Рівень методичних знань та вмінь |
123456789 |
6. |
Рівень спеціальних знань |
123456789 |
III. Морально-вольовий компонент (9 – 81 бал) |
||
1. |
Позитивне ставлення до процесу навчання |
123456789 |
2. |
Критичність |
123456789 |
3. |
Цілеспрямованість |
123456789 |
4. |
Прагнення |
123456789 |
5. |
Працездатність |
123456789 |
6. |
Вміння доводити справи до кінця |
123456789 |
7. |
Самостійність |
123456789 |
8. |
Сміливість |
123456789 |
9. |
Самокритичність |
123456789 |
IV. Гностичний компонент (16 – 144 бали) |
||
1. |
Вміння ставити і вирішувати пізнавальні завдання |
123456789 |
2. |
Гнучкість та оперативністьмислення |
123456789 |
3. |
Спостережливість |
123456789 |
4. |
Схильність до аналізу педагогічної діяльності |
123456789 |
5. |
Креативність та її прояв упедагогічній діяльності |
123456789 |
6. |
Схильність до синтезу та узагальнення |
123456789 |
7. |
Пам’ять та її оперативність |
123456789 |
8. |
Вміння слухати |
123456789 |
9. |
Вміння володіти різними видами читання |
123456789 |
10 |
Вміння виокремлювати та засвоювати конкретний зміст |
123456789 |
11 |
Вміння доводити та відстоювати власні твердження |
123456789 |
12 |
Вміння систематизувати, класифікувати |
123456789 |
13 |
Вміння бачити протиріччя та проблеми |
123456789 |
14 |
Вміння переносити знання й уміння у нові ситуації |
123456789 |
15 |
Вміння відмовитися від усталених шаблонів |
123456789 |
16 |
Незалежність суджень |
123456789 |
V. Організаційний компонент (7 – 63 бали) |
||
1. |
Вміння планувати час |
123456789 |
2. |
Вміння планувати свою роботу |
123456789 |
3. |
Вміння перебудовувати систему діяльності |
123456789 |
4. |
Вміння працювати в сервісному центрі |
123456789 |
5. |
Вміння орієнтуватися у класифікації джерел |
123456789 |
6. |
Вміння володіти різними прийомами фіксації прочитаного |
123456789 |
7. |
Вміння користуватисяоргтехнікою та банком комп’ютерної інформації |
123456789 |
VI. Здатність до самоуправління у педагогічній діяльності (5 – 45 балів) |
||
1. |
Самооцінка самостійної особистої діяльності |
123456789 |
2. |
Здатність до самоаналізу та рефлексії |
123456789 |
3. |
Здатність до самоорганізації та мобілізації |
123456789 |
4. |
Самоконтроль |
123456789 |
5. |
Працьовитість та старанність |
123456789 |
VII. Комунікативні здібності (5 – 45 балів) |
||
1. |
Здатність акумулювати і використовувати досвід самоосвітньої діяльності колег |
123456789 |
2. |
Здатність до співпраці та взаємодопомоги у професійному педагогічному саморозвитку |
123456789 |
3. |
Здатність організувати самоосвітню діяльність інших |
123456789 |
4. |
Здатність відстоювати свою точку зору та переконувати інших у процесі дискусії |
123456789 |
5. |
Здатність уникати конфліктіву процесі спільної діяльності |
123456789 |
Примітка: після заповнення діагностичної карти оцінки та самооцінки і готовності до саморозвитку підраховується загальна і кількість балів:
0 – 240 балів – низький рівень готовності до саморозвитку;
240 – 400 балів – середній рівень готовності до саморозвитку
400 – 522 балів – високий рівень готовності до саморозвитку.