ДІАГНОСТИЧНА КАРТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ТА САМООЦІНКИ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО САМОРОЗВИТКУ

Про матеріал
ДІАГНОСТИЧНА КАРТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ТА САМООЦІНКИ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО САМОРОЗВИТКУ
Перегляд файлу

ДІАГНОСТИЧНА КАРТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ТА САМООЦІНКИ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО САМОРОЗВИТКУ 
Мета: оцінити та визначити рівень сформованості у вчителя вмінь та навичок саморозвитку 

І. Мотиваційний фактор (9 – 81 бал) 

1 

Усвідомлення особистої тасуспільної значущості безперервної освіти в педагогічній діяльності 

123456789 

2. 

Наявність стійких пізнавальних інтересів у педагогіці та психології 

123456789 

3. 

Почуття обов’язку та відповідальності 

123456789 

4. 

Допитливість 

123456789 

5. 

Прагнення отримати високу оцінку свого саморозвитку 

123456789 

6. 

Потреба у психолого-педагогічній самоосвіті (ППС)

123456789 

7. 

Потреба у самопізнанні 

123456789 

8. 

Рангове місце ППС серед 9 найбільш значущих для вчителя видів діяльності 

123456789 

9. 

Впевненість у своїх силах 

123456789 

II. Когнітивний компонент (6 – 54 бали) 

1. 

Рівень загальноосвітніх знань 

123456789 

2. 

Рівень загальноосвітніх умінь 

123456789 

3. 

Рівень педагогічних знань та вмінь 

123456789 

4. 

Рівень психологічних знань та вмінь 

123456789 

5. 

Рівень методичних знань та вмінь 

123456789 

6. 

Рівень спеціальних знань 

123456789 

III. Морально-вольовий компонент (9 – 81 бал) 

1. 

Позитивне ставлення до процесу навчання 

123456789 

2. 

Критичність 

123456789 

3. 

Цілеспрямованість 

123456789 

4. 

Прагнення 

123456789 

5. 

Працездатність 

123456789 

6. 

Вміння доводити справи до кінця 

123456789 

7. 

Самостійність 

123456789 

8. 

Сміливість 

123456789 

9. 

Самокритичність 

123456789 

IV. Гностичний компонент (16 – 144 бали) 

1. 

Вміння ставити і вирішувати пізнавальні завдання 

123456789 

2. 

Гнучкість та оперативністьмислення 

123456789 

3. 

Спостережливість 

123456789 

4. 

Схильність до аналізу педагогічної діяльності 

123456789 

5. 

Креативність та її прояв упедагогічній діяльності 

123456789 

6. 

Схильність до синтезу та узагальнення 

123456789 

7. 

Пам’ять та її оперативність 

123456789 

8. 

Вміння слухати 

123456789 

9. 

Вміння володіти різними видами читання 

123456789 

10 

Вміння виокремлювати та засвоювати конкретний зміст 

123456789 

11 

Вміння доводити та відстоювати власні твердження 

123456789 

12 

Вміння систематизувати, класифікувати 

123456789 

13 

Вміння бачити протиріччя та проблеми 

123456789 

14 

Вміння переносити знання й уміння у нові ситуації 

123456789 

15 

Вміння відмовитися від усталених шаблонів 

123456789 

16 

Незалежність суджень 

123456789 

V. Організаційний компонент (7 – 63 бали) 

1. 

Вміння планувати час 

123456789 

2. 

Вміння планувати свою роботу 

123456789 

3. 

Вміння перебудовувати систему діяльності 

123456789 

4. 

Вміння працювати в сервісному центрі 

123456789 

5. 

Вміння орієнтуватися у класифікації джерел 

123456789 

6. 

Вміння володіти різними прийомами фіксації прочитаного 

123456789 

7. 

Вміння користуватисяоргтехнікою та банком комп’ютерної інформації 

123456789 

VI. Здатність до самоуправління у педагогічній діяльності (5 – 45 балів) 

1. 

Самооцінка самостійної особистої діяльності 

123456789 

2. 

Здатність до самоаналізу та рефлексії 

123456789 

3. 

Здатність до самоорганізації та мобілізації 

123456789 

4. 

Самоконтроль 

123456789 

5. 

Працьовитість та старанність 

123456789 

VII. Комунікативні здібності (5 – 45 балів) 

1. 

Здатність акумулювати і використовувати досвід самоосвітньої діяльності колег

123456789 

2. 

Здатність до співпраці та взаємодопомоги у професійному педагогічному саморозвитку 

123456789 

3. 

Здатність організувати самоосвітню діяльність інших 

123456789 

4. 

Здатність відстоювати свою точку зору та переконувати інших у процесі дискусії 

123456789 

5. 

Здатність уникати конфліктіву процесі спільної діяльності 

123456789 

Примітка: після заповнення діагностичної карти оцінки та самооцінки і готовності до саморозвитку підраховується загальна і кількість балів: 
0 – 240 балів – низький рівень готовності до саморозвитку; 
240 – 400 балів – середній рівень готовності до саморозвитку 
400 – 522 балів – високий рівень готовності до саморозвитку. 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку