Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання

Про матеріал
В цій презентації розміщенна доповідь до предмету Педагогіка на тему. Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні інформаційні технологіїдистанційного навчання. Виконала:студнетка 2 курсу ЗЗЛ – 122 Марченко В. В. Викладач: Облєс І. І.

Номер слайду 2

Визначення Інформаційні технології дистанційного навчання – це технології створення, передачі і збереження навчальних матеріалів, організації і супроводу навчального процесу дистанційного навчання за допомогою телекомунікаційного зв'язку.

Номер слайду 3

Мета використання дистанційного навчання. Забезпечення доступу до електронних освітніх ресурсів шляхом використання сучасних інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж. Дистанційні технології навчання включають роботу з електронним підручником, електронною поштою, тематичними форумами й чат-конференціями, вебінарами. Електронний підручник використовується для самостійного опрацювання теоретичного матеріалу з дисципліни. Вебінари – особливий вид відеоконференцій, що одночасно забезпечує двосторонню передачу, обробку, перетворення й подання інтерактивної інформації на відстань в реальному режимі часу.

Номер слайду 4

Дистанційне навчання не є звичним ні для вчителя, ні для учня, ні для батьків. Проте наразі є величезна кількість інформаційно-комунікаційних технологій, які дозволяють навчати дітей поза школою. Основна проблема полягає у виборі правильних технологій з урахуванням особливостей предмету викладання та індивідуальних особливостей кожного класу. Як вчитель математики я зупинилася саме на:створенні власних відео-уроківвикористанні програми Skypeвикористанні шкільної блог-платформивикористанні додатків Google (You. Tube, Google Classroom, Google Форми, Google Диск, Gmail)

Номер слайду 5

Проблеми та переваги, які виникли під час дистанційного навчання НЕДОЛІКИ:корисних та доступних пояснень тем дуже мало;сучасні діти не люблять читати книжки та самостійно розбиратися у правилах;негативне ставлення до перегляду довгих пояснень;довга адаптація до викладання. ПЕРЕВАГИ:створення власних уроків (виклад матеріалу відбувається так, як учні звикли: за певною структурою, чітко, доступно та зі звичними інтонацією та темпом ) ;учень може зупинитися на цікавому для нього моменті, а якщо було щось незрозуміло - повертатися до цього моменту стільки разів, скільки йому потрібно;відео-урок дає можливість наочно пояснити розв'язок задач та рівнянь, коментуючи кожен етап. Створення власних відео-уроків

Номер слайду 6

Використання програми Skype. НЕДОЛІКИ:складний портал для групових робіт ;складне реєстрування;залежить від світла та інтернету . ПЕРЕВАГИ:безкоштовне програмне забезпечення ;обговорення та вирішення різних питань ;озволяє вчителю провести коротке опитування учнів та визначити рівень засвоєння матеріалу.

Номер слайду 7

Використання додатків Google. Переваги: You. Tube-канал - використовуємо для публікацій відео-уроків. Google Classroom - працюємо з різними класами у зручному середовищі, що дає можливість публікувати завдання різного характеру та рівня складності, а також одразу оцінювати роботу учнів. Google Форми - дозволяють організовувати контроль знань учнів у формі тестувань з вибором правильних відповідей та завдань з відкритою відповіддю, а також з можливістю додавати відповіді у формі зображень чи фото. Google Диск та Gmail дозволяють зберігати, сортувати та архівувати роботи учнів. Недоліки: Навчання тільки при наявності світла та інтернету.

Номер слайду 8

Висновок : сучасні інформаційні технології дистанційного навчання мають багато переваг інтерактиіних програм для покращення онлайн навчання , але все ж таки не можуть повністю замінитивесь навчальний процес.

Номер слайду 9

Дякуюза увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
8 грудня 2023
Переглядів
1038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку