" Сучасні компютери "

Про матеріал
Тема: Комп»ютери бувають різні. Сучасні комп»ютери. Мета: Ознайомити учнів з різними видами комп»ютерів та сферами їхнього застосування; навчити учнів розрізняти та пізнавати сучасні комп»ютери; розвивати уважність на уроці, допитливість,логічне мислення, просторову уяву, комп»ютерну грамотність; виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп»ютером та бережне ставлення до техніки. Тип уроку: комбінований Обладнання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки, комп»ютери, казка « Про те, як з»явився комп»ютер», програмний комплекс « Сходинки до інформатики «, ілюстрації різного виду комп»ютерів, підручники, зошити, комп»ютери. Хід уроку І. Організація учнів до уроку. 1. Підготовка робочих місць 2. Девіз уроку В нас робота є цікава,попрацюємо на славу Взнаєм, що комп»ютер може, як в житті нам допоможе ІІ. Повторення вивченого матеріалу. Діти, на минулому уроці ми з вами ознайомилися з різними видами професій, переконалися, що на сьогоднішній день комп»ютер допомагає у роботі представникам багатьох з них. 1. Отже, хто був уважний на минулому уроці, то наведе мені приклади використання комп»ютерів у різних професіях. А допоможе нам пригадати комплекс навчально-розвивальних програм « Сходинки до інформатики «. Де використовують комп»ютер. 2. Чи використовуєте ви, ваші батьки, друзі комп»ютер для вирішення певних завдань і як? ( відповіді учнів ) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 1. Слово вчителя ( казка про те, як з»явився комп»ютер ) -Діти, ми з вами сьогодні продовжимо говорити про комп»ютери, їх призначення, застосування, та значення в житті людини. Більш докладніше ми поговоримо про сучасні комп»ютери, навчимося порівнювати перші , тобто давні комп»ютери з теперішніми. Допомагати на уроці і приносити цікаві завдання нам буде наш казковий герой, якого ви всі добре знаєте це- Комп»юшко. Отже перша цікавинка, яку підготував наш герой така: Перші комп»ютери відрізняються від сучасних не тільки своїми можливостями, а й розмірами. - Перший український комп»ютер винайшов український вчений С. Лебедев. - Діти перший комп»ютер займав площу, на якій можна розмістити сучасний спортивний зал. - Перший переносний комп»ютер ( ноутбук ) важив 11 кілограм 2. Робота з підручником. А зараз діти, відкриємо підручники на с.11, і кого ви там побачили? Так, нашого друга – Комп»юшка. Він хоче вас познайомити вже із сучасними комп»ютерами, які людина використовує у своєму повсякденному житті, і які в наш час вже є необхідністю. Отже спочатку розглянемо картинки із зображенням комп»ютерів, і коротенько познайомимося з кожним з них. Стаціонарний комп»ютер – використовують для роботи вдома та в офісі. Переносний комп»ютер ( ноутбук ) – зручний для людей, які часто працюють у різних місцях. Нетбук – різновид переносних комп»ютерів, основне призначення яких – робота в комп»ютерній мережі Інтернет. Планшетний комп»ютер – плоский переносний комп»ютер, у якому екран реагує на дотик, і таким чином людина керує комп»ютером без клавіатури. Кишеньковий комп»ютер – комп»ютер малих розмірів, який зручно носити із собою. Але не тільки комп»ютери допомагають людині впоратися з інформацією. Це може бути мобільний телефон, навігатор, диктофон, калькулятор, фото, та відеокамера. ІІІ.Фізкультхвилинка ( музична пауза, з виконанням вправ « Хлопчик») IV. Робота в зошитах . 1. Викресли зайве, поясни свою відповідь. 2. Робота в парах. Вказати стрілочками, який з пристроїв потрібно кожному школяру взяти із собою. V. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Гра « Впізнай мене « Зараз я хочу побачити, хто був уважний на уроці. Розглянемо слайди, на яких зображені різні типи комп»ютерів. Ви маєте відгадати назву комп»ютера, скориставшись підручником. VI. Робота з комп»ютером. 1. Повторімо правила поведінки на уроці інформатики. ( Робота з програмним комплексом « Сходинки до інформатики « - Правила безпечної роботи з комп»ютером. ) Гра « Задай запитання « ( Дітям пропонується задати запитання своєму другові за малюнком, який зображено на екрані.) 2. Вправи для очей « Лісові жителі « VII. Підсумок уроку. Рефлексія. - Що ви дізналися нового ? - Чи було вам цікаво на уроці? Що саме? VIII. Домашнє завдання. 1. Опрацювати підручник на ст.. 11-13
Перегляд файлу

Сходинки до інформатики-2 клас

Тема: Комп»ютери бувають різні. Сучасні комп»ютери.

Мета: Ознайомити учнів з різними видами комп»ютерів та сферами їхнього застосування; навчити учнів розрізняти та пізнавати сучасні комп»ютери; розвивати уважність на уроці, допитливість,логічне мислення, просторову уяву, комп»ютерну грамотність; виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп»ютером та бережне ставлення до техніки.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки, комп»ютери, казка « Про те, як з»явився комп»ютер», програмний комплекс « Сходинки до інформатики «, ілюстрації різного виду комп»ютерів, підручники, зошити, комп»ютери.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

   1. Підготовка робочих місць

   2. Девіз уроку

       В нас робота є цікава,попрацюємо на славу

       Взнаєм, що комп»ютер може, як в житті нам допоможе

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

      Діти, на минулому уроці ми з вами ознайомилися з різними видами професій, переконалися, що на сьогоднішній день комп»ютер допомагає у роботі представникам  багатьох з них.

     1. Отже, хто був уважний на минулому уроці, то наведе мені приклади використання комп»ютерів у різних професіях. А допоможе нам пригадати комплекс навчально-розвивальних програм « Сходинки до інформатики «. Де використовують комп»ютер.

2. Чи використовуєте ви, ваші батьки, друзі комп»ютер для вирішення певних завдань і як? ( відповіді учнів )

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1. Слово вчителя ( казка про те, як з»явився комп»ютер )

-Діти, ми з вами сьогодні продовжимо говорити про комп»ютери, їх призначення, застосування, та значення в житті людини. Більш докладніше ми поговоримо про сучасні комп»ютери, навчимося порівнювати перші , тобто давні комп»ютери з теперішніми. 

   Допомагати на уроці і приносити цікаві завдання нам буде наш казковий герой, якого ви всі добре знаєте це- Комп»юшко. Отже перша цікавинка, яку підготував наш герой така:

Перші комп»ютери відрізняються від сучасних не тільки своїми можливостями, а й розмірами.

  • Перший український комп»ютер винайшов український вчений С. Лебедев.
  • Діти перший комп»ютер займав площу, на якій можна розмістити сучасний спортивний зал.
  • Перший переносний комп»ютер ( ноутбук ) важив 11 кілограм

2. Робота з підручником.

А зараз діти, відкриємо підручники на с.11, і кого ви там побачили? Так, нашого друга – Комп»юшка. Він хоче вас познайомити вже із сучасними комп»ютерами, які людина використовує у своєму повсякденному житті, і які в наш час вже є необхідністю.

   Отже спочатку розглянемо картинки із зображенням комп»ютерів, і коротенько познайомимося з кожним з них.

Стаціонарний комп»ютер – використовують для роботи вдома та в офісі.

Переносний комп»ютер ( ноутбук ) – зручний для людей, які часто працюють у різних місцях.

Нетбук – різновид переносних комп»ютерів, основне призначення яких – робота в комп»ютерній мережі Інтернет.

Планшетний комп»ютер – плоский переносний комп»ютер, у якому екран реагує на дотик, і таким чином людина керує комп»ютером без клавіатури.

Кишеньковий комп»ютер – комп»ютер малих розмірів, який зручно носити із собою.

   Але не тільки комп»ютери допомагають людині впоратися з інформацією. Це може бути мобільний телефон, навігатор, диктофон, калькулятор, фото, та відеокамера.

ІІІ.Фізкультхвилинка

( музична пауза, з виконанням вправ « Хлопчик»)

IV. Робота в зошитах .

  1. Викресли зайве, поясни свою відповідь.
  2. Робота в парах. Вказати стрілочками, який з пристроїв потрібно кожному школяру взяти із собою.

 V. Закріплення вивченого матеріалу.

      1. Гра « Впізнай мене «

Зараз я хочу побачити, хто був уважний на уроці. Розглянемо слайди, на яких зображені різні типи комп»ютерів. Ви маєте відгадати назву комп»ютера, скориставшись підручником.

VI. Робота з комп»ютером.

  1. Повторімо правила поведінки на уроці інформатики.

( Робота з програмним комплексом « Сходинки до інформатики « - Правила безпечної роботи з комп»ютером. )

Гра « Задай запитання «

( Дітям пропонується задати запитання своєму другові за малюнком, який зображено на екрані.)

  1. Вправи для очей « Лісові жителі «

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Що ви дізналися нового ?
  • Чи було вам цікаво на уроці? Що саме?

VIII. Домашнє завдання.

  1. Опрацювати підручник на ст.. 11-13

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку