«Сучасні підходи до викладання історико-правових дисциплін у закладах фахової передвищої освіти»

Про матеріал
В презентації представлені етапи становлення методики викладання історико-правових дисциплін; методику викладання історії і права як складову педагогіки, її предмет, методи дослідження; досліджується роль методики викладання історії і права в системі психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача історико-юридичних дисциплін.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Випускна робота «Сучасні підходи до викладання історико-правових дисциплін у закладах фахової передвищої освіти» Писарчук Валентини Михайлівни Викладач історії і права ВСП «Фаховий коледж інженерії, управління та землевпорядкування НАУ»

Номер слайду 2

Актуальність теми Сучасна українська історико-правова освіта в закладах освіти є продуктом тривалого і неоднозначного процесу її розвитку. Це зумовлено насамперед складним характером державно-правового будівництва в Україні й особливостями її суспільно-політичного устрою на тому чи іншому історичному етапі. У сучасній українській науці висвітлення питання підходів викладання історико-правових дисциплін у закладах фахової передвищої освіти не було об'єктом окремого наукового дослідження, хоча певні аспекти цієї проблеми досліджувалися українськими науковцями представниками історичної та юридичної галузей знань. Обрані для дослідження питання є актуальними на сучасному етапі розвитку нашої держави, а його результати можуть бути корисними при викладанні історико-правових дисциплін закладах освіти України.

Номер слайду 3

Мета роботи – розкрити та проаналізувати сучасні підходи до викладання історико-правових дисциплін у закладах фахової передвищої освіти. Завдання випускної роботи: Розкрити етапи становлення методики викладання історико-правових дисциплін; Охарактеризувати методику викладання історії і права як складову педагогіки, її предмет, методи дослідження; Дослідити роль методики викладання історії і права в системі психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача історико-юридичних дисциплін; Висвітлити питання інтеграції національної системи вищої освіти та науки в європейській освітній простір; Вивчити питання системної компетентності викладача.

Номер слайду 4

У проведеній курсовій роботі висвітлено питання: історії методики викладання історико-правових дисциплін у ЗВО; розкрито методику викладання історії і права як складова педагогіки, її предмет, методи дослідження; розглянуто методику викладання історії і права в системі психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача історико-юридичних дисциплін; проаналізовано проблеми інтеграції національної системи вищої освіти та науки в європейській освітній простір; охарактеризовано системну компетентність викладача. Зокрема з'ясовано, що з найдавніших часів ішов процес трансформації історико-правових дисциплін. Особливо це характерно для ХХ століття та нашого часу. У закладах освіти створився блок дисциплін історико-правового змісту. Основними видами робіт, що мають бути реалізовані під час опанування методики викладання історії і права, є практичні заняття, самостійна та індивідуально-консультативна робота, модульні контрольні роботи, педагогічна практика, курсова робота. Вагоме місце у викладанні історико-юридичних дисциплін відводиться активним, інтерактивним, екстрактивним методам навчання; дискусіям, дебатам, кейсметодам, тренінґам, дидактичним, рольовим, імітаційним іграм тощо

Номер слайду 5

Висновки ЗВО України активно запроваджують загальноєвропейські принципи вищої освіти, а це означає, що: система навчання у ЗВО забезпечуватиме випуск конкурентоспроможних фахівців; отримана вища освіта стане зрозумілою для роботодавців Європи, чому сприятимуть єдині назви наукових ступенів і Європейський додаток до диплому; студент зможе навчатися за програмою мобільності протягом семестру і більше в університетах Європи, порівнювати різні підходи до вищої освіти та повертатися до «свого» ЗВО; студент отримає нові можливості для досконалішого знання однієї чи двох іноземних мов, скоригувати вибір професії або ЗВО, переходячи з рівня на рівень, бакалаврат, маґістратуру, докторантуру, і зрештою, накопичувати академічні кредити та використовувати їх для отримання другої вищої освіти. Викладач історії та права має: бути підготовленим до активної творчої професійної та соціальної діяльності; оволодівати новими знаннями; вміти оцінювати історичні та сучасні проблеми; володіти професійними знаннями, навичками системного, творчого, критичного мислення та ділового спілкування; мати високі моральні цінності; володіти загальною історичною та юридичною культурою. Якщо професіонал стає викладачем вищої школи, то крім зазначеного він має: досконало знати методичні особливості елементів дидактичної системи, навчальний предмет, який викладає; володіти методикою навчання предмета; знати педагогіку (зокрема дидактику), психологію, володіти педагогічною майстерністю, передовими педагогічними технологіями; володіти оптимальним набором форм організації навчання, принципів, методів, засобів і прийомів викладання історико-юридичних дисциплін.

Номер слайду 6

Дякую за увагу!

ppt
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
18 листопада 2023
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку