ПрацюЮ на уроці за наступною схемою:
1 хв – організаційні моменти, налаштування учнів на роботу;
2-3 хв –повідомлення теми, мети уроку, пояснення того, що саме і навіщо вивчаємо;
5-6 хв – сприйняття нового матеріалу, моделювання та практика в парах; до 15 хв – узагальнення та систематизація знань (кожного уроку вчитель
визначає, з ким із дітей працюватиме індивідуально або в малих групах. Решта обирає діяльність: математика самостійно, математика з другом, математичне письмоВО);
7-8 хв – підбиття підсумків (проводиться самооцінювання, обговорюється що вдалося, а над чим ще треба попрацювати).
виробляється здатність і готовність використовувати теоретичні знання на практиці, розвиваються інтелектуальні уміння.